Σάββατο, 10 Σεπτεμβρίου 2016

52 εργασίες των φοιτητών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:52:00 π.μ. |
52 εργασίες των φοιτητών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου
 Το Σάββατο 10 και την Κυριακή 11 Σεπτεμβρίου 2016 στην αίθουσα Λήδα Τασοπούλου στα Κεντρικά Διδακτήρια στο Ναύπλιο του τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου  θα παρουσιαστούν 52 εργασίες των φοιτητών/τριών του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών με τίτλο «Δραματική Τέχνη και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση και διά Βίου Μάθηση".


Κατάλογος παρουσίασης εργασιών 10ης και 11ης Σεπτεμβρίου 2016

ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016


11.00΄ - 12.30 Α΄ΕΝΟΤΗΤΑ


Τσάκωνα Αγγελική
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Τζακώστα Χαρά
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ

Κανέλλου Λαμπρίνα
Η ΗΘΙΚΗ ΔΙΑΠΑΙΔΑΓΩΓΙΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κούση Δήμητρα
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (DRAMA IN EDUCATION) ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (THEATRE IN EDUCATION)

Τζακώστα Χαρά
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ WINIFRED L. WARD

Κανέλλου Λαμπρίνα
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ DAVID HORNBROOK ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


12.30 – 14.00 Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ

Τσάκωνα Αγγελική
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΗ Δ΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Γεωργιάδου Ελένη
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΑΠΟΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

Τζακώστα Χαρά
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΟΡΙΑΚΗ

Κανέλλου Λαμπρίνα
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ- ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΓΡΑΠΟΥ ΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Δ’ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ

Δούβου Παναγιώτα
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΦΟΡΟΥΜ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΒΙΑΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ

Κούση Δήμητρα
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥΣ ΣΕ ΘΕΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

14.00΄- 14.30΄Συζήτηση

14.30 -15.30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΦΑΓΗΤΟΥ


15.30΄ - 17.00 Γ΄ΕΝΟΤΗΤΑ


Γεωργιάδου Ελένη
ΤΟ ΓΝΩΣΙΑΚΟ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΟ ΔΡΑΜΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΥΝΔΡΟΜΟ ΑΣΠΕΡΓΚΕΡ

Δούβου Παναγιώτα
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (DIE) ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ (EQ) ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Ποταμιάνου Δήμητρα
Η ΑΦΗΓΗΣΗ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ Η ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ

Κολεύρη Χρυσή
ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΟΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΥΤΟΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Τριανταφύλλου Βασιλική- Ιωσηφίνα
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΓΕΩΓΡΑΦΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Ε’ ΚΑΙ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Δούβου Παναγιώτα
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (DIE) ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΑΙΔΙΩΝ ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΕ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΕΦΗΒΟΥΣ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ & ΕΦΗΒΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. ΠΑΤΡΑΣ

17.00 – 18.30 Δ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ

Ποταμιάνου Δήμητρα
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΕΠΙΝΟΗΣΗΣ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΥΤΟΕΚΦΡΑΣΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ

Κατσίκη Κωνσταντίνα
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Κολεύρη Χρυσή
Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ. ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Τριανταφύλλου Βασιλική- Ιωσηφίνα
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Κατσίκη Κωνσταντίνα
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΝΟΗΤΙΚΗ ΥΣΤΕΡΗΣΗ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ-ΔΡΑΣΗ ΣΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΆΡΓΟΥΣ

Ποταμιάνου Δήμητρα
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΣΤΟΥΣ ΕΦΗΒΟΥΣ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΛΕΟΝΤΕΙΟ ΛΥΚΕΙΟ ΝΕΑΣ ΣΜΥΡΝΗΣ

18.30΄- 19.00΄Συζήτηση

ΚΥΡΙΑΚΗ 11 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016


11.00΄ - 12.30 Α΄ΕΝΟΤΗΤΑ

Θεοχαρόπουλος Χρήστος
Η ΕΜΨΥΧΩΣΗ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΚΙΩΝ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ ΕΔΑΦΗ: ΑΠΟ ΤΟ PERDE ΤΟΥ KARAGÖZ ΣΤΟΝ ΜΠΕΡΝΤΕ ΤΟΥ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

Καλαμπρέζου Αναστασία
ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΡΑΜΑ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΩΝ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Χαϊτοπούλου Ιωάννα
ΤΟ ΔΡΑΜΑΤΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Βοϊτσίδου Παρασκευή
ΤΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΥΤΙΣΜΟ

Θεοχαρόπουλος Χρήστος
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΔΡΑΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πάντου Μαρία
ΘΕΑΤΡΟ PLAYBACK ΚΑΙ ΔΡΑΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ: ΕΚΛΕΚΤΙΚΕΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΑΞΟΝΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ

12.30 – 14.30 Β΄ ΕΝΟΤΗΤΑ

Χαϊτοπούλου Ιωάννα
ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ

Θεοχαρόπουλος Χρήστος
ΤΟ ΚΟΥΚΛΟΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΕΝΣΥΝΑΙΣΘΗΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΗ Δ΄ ΤΑΞΗ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ

Πάντου Μαρία
Η ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Δ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΦΗΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΙΣΤΟΡΙΩΝ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗ ΣΤΟ 8Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

Βοϊτσίδου Παρασκευή
Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Ε’ ΤΑΞΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΣΩΣΤΕΣ ΑΡΧΕΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ

Φαρμακάκη Θεοφανώ
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

Βλασοπούλου Αγγελική
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΕ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ AFTER SCHOOL- ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΩΝ

Φαρμακάκη Θεοφανώ
Η συμβολή της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση στη νοηματοδότηση λογοτεχνικών κειμένων σε παιδιά Δ’ Δημοτικού

Πάντου Μαρία
Οι ασκήσεις γνωριμίας ως αναγκαία προϋπόθεση για τη δημιουργία μιας δυναμικής σχέσης επικοινωνίας μεταξύ των μελών μιας ομάδας στην εφαρμογή θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων

14.30΄- 14.45 Συζήτηση

14.45 -15.30 ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΦΑΓΗΤΟΥ

15.30΄ - 17.00 Γ΄ΕΝΟΤΗΤΑ

Αποστολοπούλου Αγγελική
ΘΕΑΤΡΟ-ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Παπαδάκη Αγγελική
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΟΙΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Αποστολοπούλου Αγγελική
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ
ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ. ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΡΑΝΙΔΙΟΥ

Μιχαήλ Βαλεντίνα
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΝΗΛΙΚΩΝ-ΕΥΠΑΘΕΙΣ ΟΜΑΔΕΣ: «ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΘΥΡΟ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ». ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΦΥΛΑΚΩΝ ΤΙΡΥΝΘΑΣ

Αποστολοπούλου Αγγελική
Ο Richard Courtney και η συμβολή του στη Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση

Μάρα Μαγδαληνή
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΜΕΣΩ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ


17.00 – 18.45 Δ΄ ΕΝΟΤΗΤΑ


Βασιλική Λεγκριανού
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ ΣΕ ΕΓΚΛΕΙΣΤΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΕΣ ΦΥΛΑΚΕΣ ΕΛΑΙΩΝΑ

Παπαδάκη Αγγελική
Η ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ

Μιχαήλ Βαλεντίνα
Η συμβολή της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση στην διδακτική της ιστορίας στο γυμνάσιο

Φασουλή Ευγενία-Ειρήνη
Η ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ

Μάρα Μαγδαληνή
Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΩΝ ΜΟΥΣΕΙΑΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗΣ ΣΤΟ ΝΑΥΠΛΙΟ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΤΗΣ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. ΜΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΔΡΑΣΗΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ’ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ 1Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ

Φασουλή Ευγενία-Ειρήνη
ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΔΡΑΜΑΤΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Φασουλή Ευγενία-Ειρήνη
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΤΗΣ ΡΑΦΗΝΑΣ

18.45΄- 19.15 Συζήτηση
Blog Widget by LinkWithin