ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 19 Ιουλίου 2017

Αντιδράσεις για τη γραμμή Κίσσαμος-Κύθηρα-Πελοπόννησος

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:15:00 π.μ. |
Αντιδράσεις για τη γραμμή Κίσσαμος-Κύθηρα-Πελοπόννησος
  Αντιδράσεις στην τοπική αυτοδιοίκηση ,στις τοπικές κοινωνίες και κυρίως στους τουριστικούς επιχειρηματίες των περιοχών που θίγονται προκαλεί η μη εξυπηρέτηση της ακτοπλοϊκής γραμμής Κίσσαμος - Κύθηρα - Πελοπόννησος μετά και την κήρυξη της ΛΑΝΕ Α.Ε. ως έκπτωτης από το Υπουργείο Ναυτιλίας εξ αιτίας της ακινητοποίησης του πλοίου «Βιτσέντζος Κορνάρος» από τις 16 Ιουνίου.

Το πλήγμα στον τουρισμό είναι ήδη μεγάλο με δεδομένο ότι το πλοίο της Λασιθιώτικης Ανώνυμη Ναυτιλιακής Εταιρίας ήταν το μοναδικό το οποίο εξυπηρετούσε τη γραμμή των Κυθήρων και επιπλέον το μοναδικό που συνέδεε την Κρήτη, μέσω Κισσάμου με το νησί και με την Πελοπόννησο.

Τη Δευτέρα ο δήμαρχος Κισσάμου κ. Θοδωρής Σταθάκης με επιστολή του προς το Υπουργείο Ναυτιλίας την οποία κοινοποίησε στους τοπικούς βουλευτές, τον Περιφερειάρχη Κρήτης, τον αντιπεριφερειάρχη Χανίων και τους δημάρχους Κυθήρων, Καλαμάτας και Ανατολικής Μάνης, ζητά διευκρινίσεις για την προκήρυξη του διαγωνισμού και το χρόνο ολοκλήρωσης της διαδικασίας.

Σημειώνει δε ότι «απαιτούνται άμεσα λύσεις και όχι γραφειοκρατικές διαδικασίες»προσθέτοντας ότι «η λογική του παραλόγου της γραφειοκρατίας "μηδενίζει" τις πιθανότητες να βρεθεί λύση στη φετινή τουριστική περίοδο και οι συνέπειες αυτού θα είναι σίγουρα δραματικές, ειδικά για εκείνους που πλήττονται άμεσα, από αυτές τις εξελίξεις».

Ο δήμαρχος Κισσάμου χαρακτηρίζει απαράδεκτο το γεγονός ότι το Υπουργείο Ναυτιλίας δεν έχει μεριμνήσει για την ύπαρξη ενός εναλλακτικού σχεδίου σε συνεργασία με τη Λασιθιώτικη Ναυτιλιακή Εταιρεία ώστε να περιοριστούν οι συνέπειες της μη ύπαρξης πλοίου στη γραμμή. Αναφορικά με την προκήρυξη νέου διαγωνισμού, για την κάλυψη της ακτοπλοϊκής γραμμής Πειραιάς-Κύθηρα-Αντικύθηρα- Κίσσαμος ο κ. Σταθάκης ρωτά πότε θα προχωρήσει η διαδικασία και πόσο χρόνο θα διαρκέσει, τη στιγμή που ξεπεράσαμε τα μέσα Ιουλίου. Επίσης, ζητά να μάθει πόσο -περαιτέρω- χρονοβόρα θα γίνει η διαδικασία αν δημιουργηθεί αδιέξοδο κάτι το οποίο θεωρείται πιθανό.

«Η προκήρυξη του νέου διαγωνισμού για την κάλυψη της γραμμής θα γίνει με τα ίδια χρήματα και τους ίδιους όρους. Αν δεν υπάρξει ενδιαφέρον από κάποια ακτοπλοϊκή εταιρεία, ενδεχόμενο που είναι ορατό, τότε θα πραγματοποιηθεί έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών. Αν δημιουργηθεί αδιέξοδο τότε θα γίνει νέος σχεδιασμός της γραμμής για τη σύνδεση του Πειραιά με τα Κύθηρα, τα Αντικύθηρα και την Κίσαμο και τροποποιήσεις στα δρομολόγια» υπογραμμίζει ο κ. Σταθάκης.

Σε επικοινωνία της Νέας Κρήτης με τον υπεύθυνο του πρακτορείου που είναι υπεύθυνο για το εν λόγο δρομολόγιο από την Κίσσαμο, οι πληροφορίες δόθηκαν με το σταγονόμετρο. Σε σχέση με την επιβατική κίνηση τους μήνες Ιούλιου και Αύγουστο επισημάνθηκε ότι είναι ικανοποιητική ωστόσο τον υπόλοιπο χρόνο κινείται σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα ενώ όπως τονίστηκε ,δεν υπάρχει και ενδιαφέρον από μεταφορικές εταιρίες μιας και δεν γίνεται μεταφορά προϊόντων από την Κρήτη προς Πελοπόννησο μέσω Κισσάμου και Κυθήρων.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι το πλοίο «Βιτσέντζος Κορνάρος» έχει ακινητοποιηθεί πολλές φορές στο παρελθόν τόσο σε τουριστικές περιόδους όσο και κατά τη διάρκεια του χειμώνα, με τη γραμμή να μένει χωρίς πλοίο.

Ρεπορτάζ: Βίκυ Παπαδογιαννάκη
Πηγή: neakriti.gr
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ