ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Κυριακή 6 Αυγούστου 2017

Διασχίζουν την Ελλάδα με τα ποδήλατα τους για να βοηθήσουν αθλητές ΑμεΑ

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:25:00 μ.μ. |
 Με 40 βαθμούς Κελσίου, την κούραση να εξαντλεί τα σώματα τους και τις αντοχές τους να δοκιμάζονται συνεχώς, δυο φίλοι που ζουν στη Βέροια και τη Θεσσαλονίκη, ο Γιώργος Λυπηρίδης και ο Πέτρος Παλουκίδης, εδώ και μια εβδομάδα, διασχίζουν με τα ποδήλατα τους την Ελλάδα, με σκοπό να συγκεντρώσουν χρήματα και να ενισχύσουν οικονομικά, το αθλητικό σωματείο ατόμων ΑμεΑ, «Εν Σώματι Υγιεί».

«Στη μέση του πουθενά έσπασε το τρέιλερ που κουβαλάω με το ποδήλατο, αυτό πραγματικά έριξε την ψυχολογία μου, όμως ο «πολυμήχανος» Γιώργος, βρήκε ένα σπασμένο κρεβάτι, επαναλαμβάνω στη μέση του πουθενά και πήραμε ένα ξύλο, κάναμε μια πατέντα, διορθώσαμε τη ζημιά και συνεχίσαμε....» περιγράφει ο Πέτρος Παλουκίδης, στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού και Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων , «Πρακτορείο 104.9», αποδεικνύοντας τη στενή και δυνατή φιλία που συνδέει τους δύο νέους ποδηλάτες, ικανή να «αντιμετωπίσει» κάθε λογής αναποδιές που εμφανίζονται στο διάβα τους.

Η σημαντικότερη δυσκολία του εγχειρήματος

«Βρισκόμαστε στην Αθήνα, ήδη έχουμε διανύσει τη μισή διαδρομή, περίπου 800 χλμ. σε έξι ημέρες», λέει ο Γιώργος Λυπηρίδης και αναφέρεται στη μεγαλύτερη δυσκολία που έχουν να αντιμετωπίσουν στη διαδρομή τους, «το μεσημέρι έχει αφόρητη ζέστη, είναι πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσεις τις υψηλές θερμοκρασίες ποδηλατώντας, γι' αυτό προσπαθούμε αυτές τις ώρες να κάνουμε τα μεγαλύτερα διαλείμματα».

Με το θερμόμετρο να δείχνει σε πολλές περιπτώσεις ακόμα και πάνω από τους 42 βαθμούς Κελσίου και την Εθνική Μετεωρολογική Υπηρεσία να αναφέρεται με έκτακτα δελτία επιδείνωσης καιρού, σε νέο κύμα καύσωνα, η επιστροφή για τον Γιώργο και τον Πέτρο στη Βόρεια Ελλάδα, θα είναι μια δύσκολη δοκιμασία. "Η υπερβολική ζέστη είναι το μεγαλύτερο εμπόδιο στο ταξίδι μας" τονίζει ο Πέτρος Παλουκίδης.

Τα μαγευτικά τοπία, πολύτιμοι σύντροφοι στο ταξίδι

Οι δυσκολίες μπορεί να είναι πολλές, η ζέστη αφόρητη, ωστόσο οι δύο βορειοελλαδίτες φίλοι, έχουν πολύτιμη συντροφιά στο φιλανθρωπικό τους εγχείρημα, τα μαγευτικά τοπία της Ελλάδας. «Περάσαμε όλη την Πίνδο, από τα Τρίκαλα μέχρι την Άρτα» λέει ο Γιώργος και εκμυστηρεύεται ότι: «ήταν το καλύτερο σημείο της διαδρομής μας μέχρι τώρα, υπέροχα τοπία, πανέμορφα μέρη. Δεν κινούμαστε στην Εθνική οδό, περνάμε από τα χωριουδάκια και αυτό μας δίνει τη δυνατότητα να γνωρίσουμε μοναδικά μέρη της χώρας μας».

Ξεκινώντας από τη Βέροια, οι δύο φίλοι διανύουν καθημερινά περίπου 150 χιλιόμετρα και διανυκτερεύουν σε σκηνή στην ύπαιθρο. Ήδη έχουν επισκεφθεί με τα ποδήλατα τους την Κοζάνη, τα Τρίκαλα, την Άρτα, το Αγρίνιο, την Πάτρα και την Αθήνα και ξεκίνησαν το ταξίδι της επιστροφής με επόμενους σταθμούς τη Χαλκίδα, τη Λαμία, το Βόλο, τη Λάρισα, την Κατερίνη, και τελικό προορισμό τη Θεσσαλονίκη.