ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου 2017

Με επιτυχία ο μαθητικός πειραματικός διαγωνισμός της 16ης Ευρωπαϊκής Ολυμπιάδας των Φυσικών Επιστημών στην Αργολίδα

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:07:00 μ.μ. |
Με επιτυχία ο μαθητικός πειραματικός  διαγωνισμός της 16ης Ευρωπαϊκής Ολυμπιάδας των Φυσικών Επιστημών στην Αργολίδα
Το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017 πραγματοποιήθηκε στο χώρο του ΕΚΦΕ Αργολίδας ο τοπικός διαγωνισμός της 16ης Ευρωπαϊκής Ολυμπιάδας των Φυσικών Επιστημών( European Union Science Olympiad ) - EUSO 2018 .Ο διαγωνισμός πραγματοποιείται σε τρεις φάσεις : τοπικός (σε επίπεδο νομού) , εθνικό ( για κάθε χώρα ) και πανευρωπαϊκό. 
Είναι ένας μαθητικός πειραματικός διαγωνισμός στα μαθήματα φυσικών επιστημών (Φυσική - Χημεία - Βιολογία) όπου συμμετέχουν τριμελείς ομάδες μαθητών μέχρι 17 ετών (μαθητές Α΄ και Β΄ τάξης Λυκείου) από όλες τις χώρες - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2003 και από τότε διεξάγεται κάθε χρόνο. Η κάθε χώρα συμμετέχει με δύο ομάδες μαθητών που επιλέγονται με διαδικασία που αποφασίζει η κάθε χώρα
Στην Ελλάδα σε επίπεδο νομού ο διαγωνισμός διοργανώνεται από το αντίστοιχο ΕΚΦΕ και σε πανελλαδικό από την ΠΑΝΕΚΦΕ . Ο Πανευρωπαϊκός φέτος θα γίνει στη Λιουμπλιάνα της Σλοβενίας από 28 Απριλίου 2018 έως 5 Μαΐου 2018.
Ο νομός μας συμμετέχει από το 2013 , στην αρχή γινόταν στην Κόρινθο μαζί με την Κορινθία και τα δύο τελευταία χρόνια πραγματοποιείται στο Άργος στο ΕΚΦΕ Αργολίδας . Φέτος συμμετείχαν πέντε λύκεια του νομού μας με αντίστοιχες τριμελείς ομάδες. 
Προκρίθηκε η ομάδα του 2ου ΓΕΛ Ναυπλίου για να συμμετάσχει στον Πανελλήνιο που θα πραγματοποιηθεί στις 27 Ιανουαρίου 2018 .
Η ιδιαιτερότητα του διαγωνισμού έγκειται στο γεγονός ότι οι μαθητές καλούνται να αξιοποιήσουν όχι μόνο τις γνώσεις τους αλλά και την παρατηρητικότητα τους , να αναπτύξουν δεξιότητες για να επιλύσουν προβλήματα που μπορεί να ανακύψουν , να συνεργασθούν ( επιμερίζοντας αρμοδιότητες , άλλος χειρίζεται καλά το μικροσκόπιο , άλλος κάνει καλές γραφικές παραστάσεις κλπ ) για να ολοκληρώσουν την διαδικασία , μαθαίνουν την σημαντικότητα να διαβάζεις με προσοχή και να ακολουθείς τις οδηγίες που σου δίνονται καθότι τα πειράματα κατά κανόνα είναι πρωτότυπα και σε πεδία που είναι πέρα από την ύλη που έχουν ήδη διδαχθεί .
Όλα αυτά κάνουν τους μαθητές που συμμετέχουν στην διαδικασία να φεύγουν ενθουσιασμένοι από την ξεχωριστή αυτή εμπειρία τους και να συνειδητοποιούν την σημαντικότητα της πειραματικής διαδικασίας στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.

Κλεοπάτρα Μανουσάκη
Υπευθ. ΕΚΦΕ Αργολίδας

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ