Ενόψει της συζήτησης του θέματος της λειτουργίας του Κέντρου Υγείας Κρανιδίου και των Κοινοτικών Ιατρείων του Δήμου Ερμιονίδας στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου της 14ης Μαΐου 2026, ο Δήμαρχος Ερμιονίδας κ. Γιάννης Γεωργόπουλος απέστειλε προς την 6η ΥΠΕ στις 11 Μαΐου ηλεκτρονικό μήνυμα, με το οποίο ζητούσε να παραστεί στην εν λόγω συνεδρίαση ένας εκπρόσωπος της 6ης ΥΠΕ προκειμένου να ενημερώσει αρμοδίως τους Δημοτικούς Συμβούλους και τους Δημότες σχετικά με το συγκεκριμένο θέμα.










(1).webp)






