V.STAMATIS
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΣΥΣΚΕΥΕΣ
ΕΙΔΗ ΣΠΙΤΙΟΥ

Σελίδες

Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Ξεκινάει και πάλι το συσσίτιο του Ι.Ν. Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου (βίντεο)

 Σε κοινή συνέντευξη τύπου που δόθηκε την Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014 στα γραφεία της Μητροπόλεως Αργολίδος ,ανακοινώθηκε από τον Μητροπολίτη Αργολίδας Νεκτάριο από τον δήμαρχο Ναυπλίου Δημήτρη Κωστούρο , όσο κι από τον αντιπεριφειάρχη Αργολίδος Αναστάσιο Χειβιδόπουλο, ότι το συσσίτιο του Ιερού ναού Ευαγγελιστρίας Ναυπλίου θα επαναλειτουργήσει από τη Δευτέρα 20 Οκτωβρίου.
Φυσικά δεν αλλάζει ο χώρος παροχής του συσσιτίου, αλλά μόνο οι χώροι που αποθηκεύονται τα τρόφιμα , καθώς όπως τόνισε ο Δήμαρχος Ναυπλίου βρέθηκε λύση για την ασφαλή φύλαξη τους κάτω από σωστές υγειονομικές συνθήκες.
Ο αντιπεριφερειάρχης κ. Χειβιδόπουλος τόνισε μεταξύ άλλων πως ο χώρος που στεγάζεται αυτή τη στιγμή το συσσίτιο είναι προσωρινοί και σύντομα θα φτιαχτεί νέο σύγχρονο κτήριο μέσω του νέου ΕΣΠΑ.

ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
Κέντρο Βιολογικής Γεωργίας
ΧΡΩΜΑΤΑ ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΓΟΛΙΔΑ