Μετά την ολοκλήρωση των εγγραφών, των μετεγγραφών και την συγκρότηση των τμημάτων Β΄ Ξένης γλώσσας, παρατηρείται το φαινόμενο αρκετοί μαθητές των σχολείων της περιφερειακής μας ενότητας (νομού μας) να κατατάσσονται σε τμήματα διαφορετικής β΄ ξένης γλώσσας από αυτήν που είχαν επιλέξει.
Αυτό συμβαίνει, επειδή το ισχύον πλαίσιο προβλέπει αυστηρά ίσο αριθμό τμημάτων δεύτερης ξένης γλώσσας με αυτόν των τμημάτων γενικής παιδείας.
Οι περιορισμοί αυτοί φαλκιδεύουν το δικαίωμα της επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας εξωθώντας παράλληλα τους γονείς -σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο- να προστρέξουν σε ιδιωτικούς φορείς, ενώ συρρικνώνουν ταυτόχρονα με βίαιο τρόπο την διδασκαλία και απαξιώνουν το έργο των συναδέλφων εκπαιδευτικών που την διδάσκουν.
Κατόπιν τούτων, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας ζητά την παρέμβαση της ΟΛΜΕ προς το Υπουργείο Παιδείας για την έγκριση λειτουργίας, κατά παρέκκλιση όπου υπάρχει πρόβλημα, τμημάτων β ξένης γλώσσας στα γυμνάσια της Αργολίδας, ώστε να μην αναγκαστούν οι μαθητές να αλλάξουν 2η ξένη γλώσσα. (Προτείνουμε να ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις το ν+1 , όπου «ν» τα τμήματα γενικής παιδείας της κάθε τάξης του σχολείου).
Να επισημάνουμε τέλος ότι η έγκριση των τμημάτων αυτών δεν απαιτεί πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι οι λίγες επιπλέον ώρες που απαιτούνται δύναται να καλυφθούν από το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας.
Αυτό συμβαίνει, επειδή το ισχύον πλαίσιο προβλέπει αυστηρά ίσο αριθμό τμημάτων δεύτερης ξένης γλώσσας με αυτόν των τμημάτων γενικής παιδείας.
Οι περιορισμοί αυτοί φαλκιδεύουν το δικαίωμα της επιλογής δεύτερης ξένης γλώσσας εξωθώντας παράλληλα τους γονείς -σε μια δύσκολη οικονομική περίοδο- να προστρέξουν σε ιδιωτικούς φορείς, ενώ συρρικνώνουν ταυτόχρονα με βίαιο τρόπο την διδασκαλία και απαξιώνουν το έργο των συναδέλφων εκπαιδευτικών που την διδάσκουν.
Κατόπιν τούτων, το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας ζητά την παρέμβαση της ΟΛΜΕ προς το Υπουργείο Παιδείας για την έγκριση λειτουργίας, κατά παρέκκλιση όπου υπάρχει πρόβλημα, τμημάτων β ξένης γλώσσας στα γυμνάσια της Αργολίδας, ώστε να μην αναγκαστούν οι μαθητές να αλλάξουν 2η ξένη γλώσσα. (Προτείνουμε να ισχύει σε αυτές τις περιπτώσεις το ν+1 , όπου «ν» τα τμήματα γενικής παιδείας της κάθε τάξης του σχολείου).
Να επισημάνουμε τέλος ότι η έγκριση των τμημάτων αυτών δεν απαιτεί πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών, δεδομένου ότι οι λίγες επιπλέον ώρες που απαιτούνται δύναται να καλυφθούν από το διαθέσιμο εκπαιδευτικό προσωπικό.
Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας.