Κάθε μία από τις 3 ομάδες που δημιουργήθηκαν μετά από αναζήτηση που έκανε στο διαδίκτυο αλλά και από περιστατικά που ήξεραν στην πραγματικότητα, έγραψε ένα σενάριο. Αυτά τα σενάρια αφού διαβάστηκαν στην τάξη, μετά την επεξεργασία τους δραματοποιήθηκαν από τους μαθητές του Β2 κατά τη διάρκεια τωνωρών του μαθήματος του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων αλλά και της Πληροφορικής. Κατόπιν, έγινε επεξεργασία στο εργαστήριο της πληροφορικής με ελεύθερο λογισμικό επεξεργασίας βίντεο.Επίσης, έγραψαν στίχους και δημιούργησαν βιντεοκλίπ για το bullying.
Το Σάββατο 10 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στη Νέα Κίο η παράσταση θεάτρου-φόρουμ "349' ακόμα..." που ήταν, για τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς που συμμετείχαν βιωματικά μια δυναμική αφύπνιση απέναντι στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στην κοινότητα, με την συνδιοργάνωση των Συλλόγων Γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου Νέας Κίου υπό την αιγίδα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αργολίδας. Στη δράση αυτή συμμετείχαν εκπαιδευτικοί των σχολείων της Νέας Κίου και γονείς των μαθητών.
Το Σάββατο 10 Μαΐου 2025 πραγματοποιήθηκε στη Νέα Κίο η παράσταση θεάτρου-φόρουμ "349' ακόμα..." που ήταν, για τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς που συμμετείχαν βιωματικά μια δυναμική αφύπνιση απέναντι στην ενδοσχολική βία και τον εκφοβισμό.
Η δράση πραγματοποιήθηκε στην κοινότητα, με την συνδιοργάνωση των Συλλόγων Γονέων και κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου, Δημοτικού, Γυμνασίου Νέας Κίου υπό την αιγίδα της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Αργολίδας. Στη δράση αυτή συμμετείχαν εκπαιδευτικοί των σχολείων της Νέας Κίου και γονείς των μαθητών.
Η ομάδα των εμψυχωτών του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευσημέσα από τη δυναμική του θεάτρου-φόρουμ, κατάφερε να βιώσουν οι συμμετέχοντες την πολυπλοκότητα της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού, αναγνωρίζοντας την ανάγκη για ουσιαστική επικοινωνία και στήριξη των παιδιών.
Στη δράση αυτή οι ενεργοί πολίτες του Β2 είχαν την τιμή να παρουσιάσουν τα βίντεο με τα τρία επεισόδια που είχαν δημιουργήσει. Στο τέλος κάθε επεισοδίου, οι μαθητές μίλησαν για τα συναισθήματα που ένιωσαν στους ρόλους τους αλλά και πώς βίωσαν σαν προσωπικότητες είτε το ρόλο του θύματος, είτε του θύτη, είτε του παρατηρητή.
Επίσης, διατύπωσαν την άποψη, ότι η λύση για αυτό το σημαντικό θέμα που απασχολεί όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, θα έρθει με ουσιαστική και αποτελεσματική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων. Όλοι μαζί, σχολείο με όλες τις δομές, Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, Ψυχολόγο και οικογένεια, θα δώσουν στα παιδιά την ασφάλεια για όμορφη σχολική ζωή.
Στη δράση αυτή οι ενεργοί πολίτες του Β2 είχαν την τιμή να παρουσιάσουν τα βίντεο με τα τρία επεισόδια που είχαν δημιουργήσει. Στο τέλος κάθε επεισοδίου, οι μαθητές μίλησαν για τα συναισθήματα που ένιωσαν στους ρόλους τους αλλά και πώς βίωσαν σαν προσωπικότητες είτε το ρόλο του θύματος, είτε του θύτη, είτε του παρατηρητή.
Επίσης, διατύπωσαν την άποψη, ότι η λύση για αυτό το σημαντικό θέμα που απασχολεί όλη την εκπαιδευτική κοινότητα, θα έρθει με ουσιαστική και αποτελεσματική συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων. Όλοι μαζί, σχολείο με όλες τις δομές, Σύμβουλο Σχολικής Ζωής, Ψυχολόγο και οικογένεια, θα δώσουν στα παιδιά την ασφάλεια για όμορφη σχολική ζωή.
Λίγες μέρες μετά από αυτή την εκδήλωση, την Δευτέρα 19-5-2025 επισκέφτηκε το σχολείο μας η ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου Νέας Κίου. Αφού «ξεναγήθηκαν» οιμικροί μαθητές στους χώρους του Γυμνασίου, οι μαθητές του Β2 τους παρουσίασαν τα videoπου είχαν φτιάξει και συζήτησαν μαζί τους για τον σχολικό εκφοβισμό, μιας και το Γυμνάσιο αποτελεί κρίσιμη περίοδο για τη διαμόρφωση της ταυτότητας του ενεργού πολίτη, που δε φοβάται να υπερασπιστεί το δίκαιο και να δράσει υπέρ των άλλων.
Η συμμετοχή των μαθητών στη θεατροπαιδαγωγική δράση «349' ακόμα...» στην κοινότητα της Νέας Κίου αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για να αναδειχθεί ο ρόλος του μαθητή ως ενεργού πολίτη.
Η συμμετοχή των μαθητών στη θεατροπαιδαγωγική δράση «349' ακόμα...» στην κοινότητα της Νέας Κίου αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για να αναδειχθεί ο ρόλος του μαθητή ως ενεργού πολίτη.
Η θετική ανταπόκριση και τα συγκινητικά λόγια του θιάσου για τη στάση, τη συμμετοχή και την ευαισθησία των μαθητών του σχολείου μας επιβεβαιώνουν ότι όταν οι μαθητές δρουν με ενσυναίσθηση και υπευθυνότητα, μπορούν να εμπνεύσουν και να επηρεάσουν την κοινότητα. Τέτοιες δράσεις δείχνουν πως το σχολείο δεν περιορίζεται στα όρια της τάξης, αλλά ανοίγει δρόμους συνεργασίας, διαλόγου και κοινωνικής παρέμβασης, συμβάλλοντας στην οικοδόμηση ενός πιο δίκαιου και ανθρώπινου κόσμου.
Η Διευθύντρια
Κονταράτου Μαρία
Η Διευθύντρια
Κονταράτου Μαρία













.webp)