Η κήρυξη ισχύει από την ημέρα εκδήλωσης των φαινομένων.
Πολλές κοινότητες του Δήμου Ναυπλιέων ήρθαν αντιμέτωπες με εκτεταμένες πλημμύρες, με αποτέλεσμα σημαντικές ζημιές σε κατοικίες και περιουσίες. Οι υπηρεσίες του Δήμου εργάζονται αδιάκοπα για την καταγραφή των καταστροφών και για την ταχύτερη δυνατή στήριξη των πληγέντων. Όσοι πολίτες υπέστησαν ζημιές στις οικίες τους έχουν τη δυνατότητα να αιτηθούν αποζημίωση από το κράτος, σύμφωνα με όσα ορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις.
Οι αιτήσεις θεραπείας θα υποβάλλονται έως και τις 19 Δεκεμβρίου 2025 στο Γραφείο Πρωτοκόλλου του Δημαρχείου Ναυπλίου, καθημερινά από τις 09:00 έως τις 14:00, ενώ για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 27523 60955.
Για την κατάθεση της αίτησης απαιτούνται τα εξής δικαιολογητικά: φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, εκκαθαριστικό τελευταίου έτους, έντυπο Ε1 τελευταίου έτους (εκτύπωση ΑΑΔΕ), Ε9, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, μισθωτήριο συμβόλαιο στην περίπτωση ενοικίασης του ακινήτου, φωτογραφικό υλικό των ζημιών, τραπεζικός λογαριασμός (ΙΒΑΝ). Για τα άτομα με αναπηρίες, τα οποία λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τα αντίστοιχα προγράμματα του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, απαιτείται απόφαση έγκρισης χορήγησης επιδόματος ή βεβαίωση χορήγησης από τον ΟΠΕΚΑ.
Ο Δήμος Ναυπλιέων καλεί όλους τους πληγέντες να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες διαδικασίες, ώστε να εξασφαλιστεί η έγκαιρη αποκατάσταση και υποστήριξη των νοικοκυριών που επλήγησαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα.
Πολλές κοινότητες του Δήμου Ναυπλιέων ήρθαν αντιμέτωπες με εκτεταμένες πλημμύρες, με αποτέλεσμα σημαντικές ζημιές σε κατοικίες και περιουσίες. Οι υπηρεσίες του Δήμου εργάζονται αδιάκοπα για την καταγραφή των καταστροφών και για την ταχύτερη δυνατή στήριξη των πληγέντων. Όσοι πολίτες υπέστησαν ζημιές στις οικίες τους έχουν τη δυνατότητα να αιτηθούν αποζημίωση από το κράτος, σύμφωνα με όσα ορίζονται από τις ισχύουσες διατάξεις.
Οι αιτήσεις θεραπείας θα υποβάλλονται έως και τις 19 Δεκεμβρίου 2025 στο Γραφείο Πρωτοκόλλου του Δημαρχείου Ναυπλίου, καθημερινά από τις 09:00 έως τις 14:00, ενώ για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο 27523 60955.
Για την κατάθεση της αίτησης απαιτούνται τα εξής δικαιολογητικά: φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, εκκαθαριστικό τελευταίου έτους, έντυπο Ε1 τελευταίου έτους (εκτύπωση ΑΑΔΕ), Ε9, πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης, μισθωτήριο συμβόλαιο στην περίπτωση ενοικίασης του ακινήτου, φωτογραφικό υλικό των ζημιών, τραπεζικός λογαριασμός (ΙΒΑΝ). Για τα άτομα με αναπηρίες, τα οποία λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τα αντίστοιχα προγράμματα του Υπουργείου Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, απαιτείται απόφαση έγκρισης χορήγησης επιδόματος ή βεβαίωση χορήγησης από τον ΟΠΕΚΑ.
Ο Δήμος Ναυπλιέων καλεί όλους τους πληγέντες να προχωρήσουν άμεσα στις απαιτούμενες διαδικασίες, ώστε να εξασφαλιστεί η έγκαιρη αποκατάσταση και υποστήριξη των νοικοκυριών που επλήγησαν από τα ακραία καιρικά φαινόμενα.















