Την Ιατρό κυρία Καραγιαννάκου καθώς επίσης και το νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Άργους για τον επαγγελματισμό τους ,την άψογη συμπεριφορά τους και την υπομονή τους, γιατι δίνουν, απ ότι διαπίστωσα και προσωπικά και παρά τα πολλά προβλήματα που υπάρχουν καθημερινά, αγώνα για όλους μας.
Με εκτίμηση Γεώργιος Ανδριανόπουλος










(1).webp)



