ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πασχαλινές ευχές

Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2010

Εκτροχιασμός με ένα νεκρό στην Αργολίδα.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 5:45:00 μ.μ. |
 Σύμφωνα με την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το σιδηροδρομικό ατύχημα προκλήθηκε όταν χθες στις 21.40 η αμαξοστοιχία 1426 που εκτελούσε το δρομολόγιο Ναύπλιο - Αργος - Τρίπολη εκτροχιάστηκε περίπου 800 μέτρα πριν από τον σταθμό του Αχλαδόκαμπου.
Στην αμαξοστοιχία επέβαιναν μόλις επτά άτομα, τέσσερις επιβάτες και τρία άτομα προσωπικό (δύο μηχανοδηγοί και ένας συνοδός). Εξαιτίας του εκτροχιασμού, ο οποίος έγινε σε μία ιδιαίτερα δύσβατη περιοχή, η αμαξοστοιχία αναποδογύρισε στο πλάι, με αποτέλεσμα να εγκλωβιστούν τρεις από τους τέσσερις επιβάτες.
Οι δύο τραυματισμένοι απεγκλωβίστηκαν περίπου δύο ώρες αργότερα από άνδρες της Πυροσβεστικής και της ΕΜΑΚ, οι οποίοι έφτασαν στο σημείο. Ο τρίτος άνδρας ανασύρθηκε τελικά νεκρός λίγο μετά τα μεσάνυχτα επιβεβαιώνοντας τις υποψίες των διασωστών, οι οποίοι δεν είχαν ως εκείνη τη στιγμή καμία επικοινωνία μαζί του. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, την Πυροσβεστική ενημέρωσε τηλεφωνικώς ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας, ο οποίος βρισκόταν σε κατάσταση σοκ και κατάφερε να απεγκλωβιστεί πρώτος.
Στην περιοχή έσπευσε από χθες η διοίκηση του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μαζί με εμπειρογνώμονες του Οργανισμού, ενώ από χθες το βράδυ η ΤΡΑΙΝΟΣΕ προχώρησε στην κατάργηση μέχρι νεωτέρας όλων των δρομολογίων στη γραμμή Κόρινθος - Αργος - Τρίπολη - Ναύπλιο.
Ο χθεσινός εκτροχιασμός προκάλεσε σειρά ερωτημάτων στους εργαζομένους του Οργανισμού, οι οποίοι σημείωναν πως:
  • Το συγκεκριμένο τμήμα του δικτύου ήταν κλειστό για ανακαίνιση επί τέσσερα χρόνια και είχε επαναλειτουργησει το 2009.
  • Το τρένο τύπου Railbus, το οποίο εκτελούσε το δρομολόγιο, ήταν σύγχρονης τεχνολογίας περίπου πέντε ετών.
  • Το σημείο στο οποίο συνέβη το ατύχημα δεν δίνει τη δυνατότητα ανάπτυξης υψηλών ταχυτήτων, ενώ ο μηχανοδηγός που εκτελούσε το δρομολόγιο είχε κάνει μόλις μία ώρα νωρίτερα την αντίστροφη διαδρομή και γνώριζε την περιοχή.
Ως πιθανές αιτίες αναμένεται να εξεταστούν τόσο το ενδεχόμενο του ανθρώπινου λάθους όσο και το ενδεχόμενο καθίζησης κάποιου σημείου της γραμμής, που λόγω της νύχτας δεν είχε εντοπιστεί.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ