ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΥΧΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑΣ

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Οι νέοι αντιδήμαρχοι του δήμου Ναυπλιέων.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:42:00 μ.μ. |

Την παραίτηση τους, κατέθεσαν την πρώτη εβδομάδα της νέας χρονιάς στον Δήμαρχο Ναυπλιέων Παναγιώτη Αναγνωσταρά, οι Αντιδήμαρχοι κύριοι Κωστούρος, Χρόνης, Μπαρού, Λυκομήτρος.

Η παραίτηση τους έγινε αποδεκτή από τον κύριο Δήμαρχο Ναυπλιέων, ο οποίος αφού τους ευχαρίστησε για το έργο που προσέφεραν σε αυτή την δύσκολη και μεταβατική περίοδο λόγω της νέας Αρχιτεκτονικής της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης με το πρόγραμμα Καλλικράτης τους αποδέσμευσε από τα καθήκοντα τους και προχώρησε στην αντικατάσταση τους.


Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Γ. ΑΝΑΓΝΩΣΤΑΡΑ αφού έλαβε υπόψη,
● τα άρθρα 54, 59 και 282 παρ. 16 του Ν.3852/10
● τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους
2001 της Ε.Σ.Υ.Ε. για τον Δήμο Ναυπλιέων , σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 33406 κατοίκους.
● το γεγονός ότι ο Δήμος Ναυπλιέων έχει τρεις(3) Δημοτικές Ενότητες.
● την υπ’ αριθμ. 1/2012 απόφαση Δημάρχου περί αποδοχής παραιτήσεων των αντιδημάρχων

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Α. Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ. Δήμα Ανδριανό, με θητεία ενός έτους, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τo έτος 2012 και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Συγκοινωνίας – Κυκλοφοριακού και ιδίως:
- τους χώρους στάθμευσης, καθώς και τον έλεγχο της στάθμευσης των
αυτοκινήτων.
- τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων,
μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, την απομάκρυνση
εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα τη λήψη μέτρων για την
αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, τις
αρμοδιότητες στον τομέα των μεταφορών.
- τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή
κυρώσεων για τις ανωτέρω περιπτώσεις και την ευθύνη λειτουργίας των
αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

2. Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης και ιδίως:
- την υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας
και της τρίτης ηλικίας, την εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, την
υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, την πρόνοια
απόρων και αστέγων, τις δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων
κοινωνικής αλληλεγγύης, την απασχόληση.
- την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής
Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν.
3463/06 περίπτωση ε΄ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή
ΑΔΑ: ΒΟΝ3ΩΚΦ-Κ0Π
αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή
προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της
κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας
των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

3. τα θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης,
Κτηνοτροφίας, Αλιείας)

4. Την ευθύνη για την σωστή οργάνωση και εύρυθμη λειτουργία των
λαϊκών αγορών, τη λειτουργία Δημοτικών και λαϊκών αγορών,
εμποροπανηγύρεων, την άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων
και τη χορήγηση των σχετικών αδειών

5. τη λειτουργία των ΚΕΠ

6. τη λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών

7. Τις δράσεις για τα αδέσποτα ζώα

8. την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία
επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος

9. την έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία
οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί
μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση
αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά
αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις
αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος, ενώ, τις κατά τόπον αρμοδιότητες του
Αντιδημάρχου κ. Δήμα Ανδριανού που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Τζαρίμας Ιωάννης.
Δ. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια
εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα
ανακοινώσεων του Δήμου.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.Γκιαούρη- Κούτσελα Μαργαρίτα, με θητεία ενός έτους, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τo έτος 2012, και της
μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την ευθύνη χρήσης κοινόχρηστων χώρων του Δήμου Ναυπλιέων.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και
υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή
προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών
μονάδων του Δήμου.

2. την επίβλεψη μελετών και έργων προστασίας περιβάλλοντος,
 

3. το συντονισμό και την επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας
 

4. Συντήρηση και επέκταση πρασίνου
 

5. Διοικητικών θεμάτων και ιδίως:
- την εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της
Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης,
ΑΔΑ: ΒΟΝ3ΩΚΦ-Α9Ζ
Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου &
Διεκπεραίωσης.
- την εποπτεία του συνόλου του Διοικητικού προσωπικού του Δήμου.
- την έκδοση πιστοποιητικών προσωπικής και οικογενειακής κατάστασης
των δημοτών, καθώς και τις βεβαιώσεις μόνιμης κατοικίας
- την έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού,
- τη χορήγηση αδειών του προσωπικού
- την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών
- τη διαφάνεια και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση,
- τη λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια
- την έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και
δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες
αρμοδιότητες.

6. Την τέλεση των γάμων

7. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Ασίνης:

α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι
εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που
εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που
βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
δ) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της
δημοτικής ενότητας Ασίνης
ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών
κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της
δημοτικής ενότητας Νέας Τίρυνθας και Ασίνης
ζ) την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Νέας Τίρυνθας και
Ασίνης
η) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των
καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων
θ) Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων.
Για τις ανωτέρω αρμοδιότητες εξουσιοδοτείται για τη χορήγηση και
υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση αποφάσεων, την επιβολή
προστίμων καθώς και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των αρμόδιων
φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων
του Δήμου.
Β. Η ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας της δεν μπορεί να εκλεγεί
μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση
αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά
αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος της Αντιδημάρχου τις
αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
ΑΔΑ: ΒΟΝ3ΩΚΦ-Α9Ζ
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να
ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Γκιαούρη- Κούτσελα Μαργαρίτα που αναπληρώνει
το Δήμαρχο.
Ε. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια
εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα
ανακοινώσεων του Δήμου.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.Τζαρίμα Ιωάννη με θητεία ενός έτους, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τo έτος 2012, και του μεταβιβάζει καθ’ ύλην τις
παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Την εποπτεία και ευθύνη της Δημοτικής Αστυνομίας και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Δημοτικής Αστυνομίας, Κυκλοφορίας – Στάθμευσης
Οχημάτων, Εποπτείας τήρησης του κανονισμού και των άλλων κανονιστικών αποφάσεων του Δήμου

2. Κατά τόπο τις αρμοδιότητες στη δημοτική ενότητα Μιδέας:
α) Έχει την ευθύνη της λειτουργίας των δημοτικών υπηρεσιών που είναι
εγκατεστημένες στη δημοτική ενότητα.
β) Παρακολουθεί την εξέλιξη των έργων και των εργασιών που
εκτελούνται στη δημοτική ενότητα.
γ) Μεριμνά για την καλή κατάσταση και λειτουργία του εξοπλισμού που
βρίσκεται στη δημοτική ενότητα.
δ) Υπογράφει, βεβαιώσεις, πιστοποιητικά και λοιπά διοικητικά έγγραφα που
εκδίδονται από τις δημοτικές υπηρεσίες που λειτουργούν στα όρια της
δημοτικής ενότητας Μιδέας
ε) Συνεργάζεται με τους προέδρους των τοπικών και δημοτικών
κοινοτήτων και τους εκπροσώπους των τοπικών κοινοτήτων για την
επίλυση των προβλημάτων τους.
στ) την εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών για θέματα της
δημοτικής ενότητας Μιδέας
ζ) την τέλεση πολιτικών γάμων στη δημοτική ενότητα Μιδέας
ΑΔΑ: ΒΟΝΤΩΚΦ-Μ20
η) την Εποπτεία και έλεγχο για τη διαφύλαξη των εντός των
καταργούμενων ΟΤΑ υλικών και περιουσιακών στοιχείων
θ) Εκτέλεσης Έργων Ηλεκτροφωτισμού, Δικτύων, τεχνικών Συνεργείων.
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί
μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση
αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά
αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος, ενώ, τις κατά τόπον αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Τζαρίμα Ιωάννη που απουσιάζει ή κωλύεται ασκεί ο
Αντιδήμαρχος κ. Δήμας Ανδριανός.
Δ. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα ανακοινώσεων του Δήμου.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ορίζει Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο της πλειοψηφίας κ.Βαμβακά Παναγιώτη, με θητεία ενός έτους, εντός της τρέχουσας δημοτικής περιόδου, δηλαδή για τo έτος 2012 και του μεταβιβάζει καθ’
ύλην τις παρακάτω αρμοδιότητες:

1. Οικονομικών θεμάτων και ιδίως:
i. Την εποπτεία και ευθύνη των οικονομικών και των αντίστοιχων
οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και
Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Λαϊκών αγορών ,υπαίθριου εμπορίου,
Ελέγχου, Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης Εισπράξεων
Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης
Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου - Διπλογραφικού, Ταμείου,
Διαχείρισης υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων, Διαχείρισης
υλικών και αποθεματικού εξοπλισμού γραφείων
ii. Να συνυπογράφει τους βεβαιωτικούς καταλόγους και τα χρηματικά
εντάλματα πληρωμής των δαπανών, οι οποίες έχουν εκκαθαριστεί από την
αρμόδια υπηρεσία του Δήμου (άρθρο 58 παρ.1 περιπτ.ε ν.3852/10, ΦΕΚ
114Α'/2006, άρθρο 22 Β.Δ.15-6-1959, ΦΕΚ 114Α'/1959. ΕΣ Τμ. VII
175/2007), καθώς και όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και
πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.

2. Ανάπτυξης και Προγραμματισμού και ιδίως
- τα θέματα προβολής και Τουρισμού
- τη διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων
που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στα πλαίσια προγραμμάτων
χρηματοδότησης
ΑΔΑ: ΒΟΝΔΩΚΦ-ΦΩΜ

3. Καταστημάτων, επιχειρήσεων και εμπορίου
- τον έλεγχο καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
- τη χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος
- την προστασία της δημόσιας υγείας, τον υγειονομικό έλεγχο των
καταστημάτων και επιχειρήσεων, την προστασία του καταναλωτή
- τη Διαφήμιση, και τους χώρους για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής
υπαίθριας διαφήμισης.
- την επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες
πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224Α'/2001)
- γενικά τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την έκδοση
αποφάσεων, την επιβολή προστίμων των ανωτέρω αρμοδιοτήτων καθώς
και την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και την ευθύνη
λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.

4. Παιδείας, αθλητισμού και νεολαίας και ιδίως:
- τις αρμοδιότητες της παιδείας, του πολιτισμού και του αθλητισμού στον
οποίο περιλαμβάνεται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ΄ του
ν. 3463/06 και τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, πιστοποιητικών, την
έκδοση αποφάσεων, την επιβολή κυρώσεων, την ευθύνη λειτουργίας και
εποπτείας των αρμόδιων φορέων και την ευθύνη λειτουργίας των
αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
- τη Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο
Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας,
τη χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών του Δήμου για
Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
Β. Ο ανωτέρω κατά τη διάρκεια της θητείας του δεν μπορεί να εκλεγεί
μέλος του προεδρείου του δημοτικού συμβουλίου. Η ανάκληση
αντιδημάρχου πριν τη λήξη της θητείας του είναι δυνατή με ειδικά
αιτιολογημένη απόφαση του δημάρχου.
Γ. Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος του Αντιδημάρχου τις
αρμοδιότητες ασκεί ο Δήμαρχος.
Δ. Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται, τα καθήκοντα του ορίζεται να
ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Γκιαούρη- Κούτσελα Μαργαρίτα που αναπληρώνει
το Δήμαρχο, και όταν αυτή απουσιάζει ή κωλύεται τα καθήκοντα του
Δημάρχου θα ασκούνται από τον Αντιδήμαρχο κ. Βαμβακά Παναγιώτη.
Ε. Η παρούσα απόφαση να δημοσιευτεί σε μία τουλάχιστον ημερήσια
εφημερίδα του νομού και να αναρτηθεί στην ιστοσελίδα και στον πίνακα
ανακοινώσεων του Δήμου.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ