Ληστεία στο υποκατάστημα των ΕΛΤΑ Δρεπάνου έγινε εχθές στις 12.30 το μεσημέρι. Δυο άντρες Έλληνες, καλυμμένοι με γυαλιά ηλίου και καπέλα και υπό την απειλή όπλου, αφαίρεσαν από τον μοναδικό υπάλληλο το ποσό (για αλλους 500 και για άλλους 1.500 ευρώ) και τράπηκαν σε φυγή με αυτοκίνητο.
Η αστυνομία βρίσκεται στα ίχνη τους και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πραγματοποιηθεί σύντομα η σύλληψη τους.Ανάστατοι και η τοπική κοινωνία του χωριού , φοβάται από το περιστατικό αυτό για τα χειρότερα , λόγω και της έλλειψης της αστυνόμευσης στην περιοχή.
Η αστυνομία βρίσκεται στα ίχνη τους και υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να πραγματοποιηθεί σύντομα η σύλληψη τους.Ανάστατοι και η τοπική κοινωνία του χωριού , φοβάται από το περιστατικό αυτό για τα χειρότερα , λόγω και της έλλειψης της αστυνόμευσης στην περιοχή.










(1).webp)




