Ο Δήμαρχος της Ερμιονίδας κ. Δημήτρης Καμιζής με μακροσκελή επιστολή του στον περιφερειάρχη Πελοποννήσου ζητά να ανακληθεί η απόφαση και το πρόστιμο για την λειτουργεία ανεξέλεγκτου ΧΑΔΑ στην περιοχή των Διδύμων.
Ο δήμαρχος θεωρεί ότι δεν έχει καμία ευθύνη και ενημερώνει ότι θα προσφύγει στην δικαιοσύνη αν δεν ανακαλέσει το πρόστιμο ο περιφερειάρχης.
Ο δήμαρχος θεωρεί ότι δεν έχει καμία ευθύνη και ενημερώνει ότι θα προσφύγει στην δικαιοσύνη αν δεν ανακαλέσει το πρόστιμο ο περιφερειάρχης.










(1).webp)



