Σας καλούμε στην δημόσια προβολή με συζήτηση, του ντοκιμαντέρ«ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ: ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ» που διοργανώνουμε στο Άργος στις 24 Ιουλίου 2013, στις 19.00 μ.μ., μαζί με την Πανελλήνια Ομοσπονδία Εργαζομένων Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, στην αίθουσα του Επιμελητηρίου Αργολίδας(Κορίνθου 23)










(1).webp)



