Σε μια προσπάθεια μας για να αναδείξουμε παλιές καλές μουσικές έχουμε ένα event στις 20.07.2013 στο Grand Cafe Kandinksy ημέρα Σάββατο. Όσοι έχουν νοσταλγήσει ήχους και εικόνες παλιών αγαπημένων στιγμών ας μας κάνουν την τιμή να διασκεδάσουν μαζί μας.
Η καλή διάθεση και η άγαπη μας για την μουσική ελπίζουμε να γίνει η καλύτερη παρέα για ένα αξέχαστο βράδυ. Ευχαριστώ.










(1).webp)



