ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πασχαλινές ευχές

Δευτέρα 12 Δεκεμβρίου 2016

Εκπτώσεις στη ζωή…. Κλείνουν το Δημοτικό Σχολείο στον Άγιο Δημήτριο Αργολίδας

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:24:00 π.μ. |
Εκπτώσεις στη ζωή…. Κλείνουν το Δημοτικό Σχολείο στον Άγιο Δημήτριο
Με έγγραφο της η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνει το κλείσιμο του Δημοτικού Σχολείου στον Άγιο Δημήτριο. Μετά το κλείσιμο του Γυμνασίου στο χωριό μας σε παρελθόντα μνημονιακο χρόνο , έρχεται και το τελειωτικό χτύπημα στη Τοπική μας κοινωνία . Γιατί όπου κλείνει ένα σχολείο ανοίγει μια φυλακή….

Γνωρίζουμε όλοι μας βεβαία ότι , οι επιχειρούμενες αλλαγές στις σχολικές μονάδες είναι η συνέχεια της πολιτικής των περικοπών ,και των μνημονίων που εξελίσσεται διαρκώς και έχει φτωχοποιησει την ελληνική κοινωνία . Χτυπουν τη παιδεία γιατι αυτή είναι η ρητή εντολή που έχουν . Χρειάζονται πολίτες υποταγμένους χωρίς σκέψη , χωρίς αντίλογο , χωρίς πρόταση , με καμιά πρόθεση αντίδρασης, ανθρωπάκια μαραζωμένα να περιμένουν να συμβεί το μοιραίο . Γι αυτό θέλουν σχολεία διαφοροποιημένα και κατηγοριοποιημένα , αφού προσπαθούν να βάλουν φραγμούς στη μόρφωση , αλλάζοντας συνεχώς τους εκπαιδευτικούς νόμους , αναστατώνοντας διαρκώς τους μαθητές και τις τοπικές κοινωνίες . Σκέπτονται να δημιουργήσουν πολυδύναμα σχολεία που θα ανήκουν στους Δήμους οι οποίοι με λιγοστούς πλέον πόρους δε θα μπορούν να καλύπτουν τις λειτουργικές ανάγκες , επιβαρύνοντας τους γονείς . Ο νόμος 3852/2010 του Καλλικράτη μιλά ευθέως για άμεση εμπλοκή των Δήμων στο τομεα αυτό .

Η ανεξήγητη λοιπόν πρόταση της Πρωτοβάθμιας έχει προκαλέσει συναισθηματική φόρτιση στα παιδιά , στους γονείς αλλά και σε όλη τη τοπική κοινωνία μας .

Γιατί η πρόταση αυτή έγινε τώρα και τι άλλους σκοπούς εξυπηρετεί ;

Είναι δεσμευτική η απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου όπως αναφέρει το έγγραφο – οδηγία του Υπουργείου ; Γιατί θυμάμαι παρόμοιο έγγραφο που αφορούσε τη συγχώνευση του Γυμνασίου του Αγίου Δημητρίου . Και τότε απαραίτητη προϋπόθεση ήταν η σύμφωνη γνώμη του Δημοτικού Συμβουλίου , και της Τοπικής Κοινωνίας . Όμως από ότι φάνηκε τυπικό ήταν το θέμα , αφού η απόφαση για το κλείσιμο ήταν ειλημμένη .

Έχουν μελετηθεί από τη Πρωτοβάθμια όλες οι παράμετροι αυτών των αλλαγών;

χιλιομετρικές αποστάσεις , κτιριακές υποδομές , μετακινήσεις με συνοδό όπως προβλέπετε;

Θα ληφθούν υπόψη της τελικής απόφασης οι προεκτάσεις της υποβάθμισης του τόπου μας που συνεπάγεται το κλείσιμο ενός σχολείου ; ‘Η αντικαταστήσαμε τον άνθρωπο με αριθμούς ;

Θα ληφθεί υπόψη της τελικής απόφασης η γεωγραφική θέση του χωριού , που ενώ τόσα χρόνια δέχεται πλήγματα με μετακινήσεις μαθητών προς άλλες κατευθύνσεις , και με ευθύνη των διευθύνσεων , αντί να επιχειρηθεί η αναβάθμιση του με παρουσία παιδιών από διπλανά μικρότερα χωριά , τελικά προτείνεται το κλείσιμο ;

Θα ληφθεί υπόψη ότι το σχολείο μας ουδέποτε έχει δημιουργήσει προβλήματα παραβατικης συμπεριφοράς , με μαθητές υπόδειγμα ήθους , και σεβασμού. Ας ρωτήσουν τους εκπαιδευτικούς που έχουν περάσει από το σχολείο μας .

Ηρθε ποτέ σε επαφή ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας με Γονείς ή θεσμικούς παράγοντες του τόπου , πριν πάρει την απόφαση να προτείνει ελαφρά τη καρδία το κλείσιμο ενός σχολείου; Να καταθέσει τις προτάσεις του , να γίνει μια διαβουλευση και όλοι μαζί να αποφασίσουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας . Με πολιτισμό , και όχι με τελεσίγραφα.

Αυτά τα θεωρώ όμως ψιλά γράμματα για ανθρώπους που υπηρετούν συγκεκριμένες ιδεοληψίες και ανάλγητες πολιτικές .

Για να μη κλείσει λοιπόν το Σχολείο μας , που με τόσο κόπο έχτισαν και λειτούργησαν οι πατεράδες μας , που από τα σπλάχνα του βγηκαν επιστήμονες και σπουδαίοι άνθρωποι , εντέλει για να μη σιγήσουν τα παιδικά γέλια και οι φωνές , για να μη χαθεί το φως μες στο σκοτάδι που ζούμε , ας αντιδράσουμε όλοι μαζί με ειρηνικοί τρόπο , γονείς ,μαθητές , κάτοικοι , σύλλογοι , αιρετοί . Το δίκιο το έχουμε εμείς , και το δίκιο πάντα νικά. Γιατί όπως έγραψε ο Καζαντζάκης …Μη ρωτάς ,θα νικήσω, θα νικηθώ ; Πολέμα….

Γιάννης Εμμανουήλ
Ενεργώς Πολίτης Δήμου Επιδαύρου
Πρωην Αντιδήμαρχος Δήμου Επίδαυρος
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ