ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πέμπτη 18 Μαΐου 2017

Κάν' το όπως το Ναύπλιο!

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:29:00 μ.μ. |
Κάν' το όπως το Ναύπλιο!
Toυ Τόλη Χαζούνη 

Μπορούν ελληνικά λιμάνια να γίνουν παγκόσμιοι τουριστικοί προορισμοί, συμβάλλοντας στην προοπτική της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας; Η απάντηση είναι θετική, φυσικά υπό προϋποθέσεις. Το Ναύπλιο είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα.

Η πρώτη πρωτεύουσα του ελληνικού κράτους διαθέτει μοναδικά πλεονεκτήματα, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα! Από τη μια το μοναδικό αστικό σύνολο της παλιάς πόλης με τα μοναδικής αισθητικής κτίριά της, με τα εμβληματικά και ιστορικά κτίρια, αλλά και τα μνημεία παγκόσμιας πολιτιστικής κληρονομιάς της UNESCO. Κι από την άλλη, η γεωγραφική της θέση σε μια από τις πιο όμορφες «γωνιές» της Μεσογείου όπως είναι το Αιγαίο με τα εκπληκτικά νησιά του, αλλά και το Ιόνιο με τη μοναδική ομορφιά του.

Κι εδώ έρχεται ο ρόλος της Δημοτικής Αρχής στο βαθμό που μπορεί να συμβάλλει στην κεντρική –εθνική- στρατηγική για τον τουρισμό. Ο Δήμαρχος της πόλης Δημήτρης Κωστούρος ακολουθεί μία στρατηγική πολλών επιπέδων, προκειμένου να καταστήσει το Ναύπλιο ελκυστικό και προσιτό προορισμό.

Δεν είναι τυχαίο αυτό που συνέβη στη διάρκεια του τριημέρου της Πρωτομαγιάς (29/4 – 2/5), οπότε το Ναύπλιο κατακλύσθηκε από το πιο ισχυρό κομμάτι τουριστικών επισκεπτών λόγω της έκθεσης πολυτελών θαλαμηγών Mediterranean Yacht Show, ένα ναυτικό σαλόνι που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα του υπουργείου Τουρισμού σε συνεργασία με το δήμο Ναυπλίου και την Περιφέρεια. Η συγκεκριμένη διοργάνωση προσελκύει επισκέπτες υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, όπως οικονομικούς κροίσους, διάσημους αθλητές, ηθοποιούς, τραγουδιστές κ.ά., κορυφαίες προσωπικότητες που η επίσκεψή τους στην Ελλάδα προβάλλει την Ελλάδα σε όλον τον κόσμο.

Το πλέγμα των ενεργειών από πλευράς της διοίκησης Κωστούρου, λοιπόν, αποβλέπουν στην εξωστρέφεια περιλαμβάνουν εκτός από το ναυτικό σαλόνι, επαφές με κορυφαίους εκπροσώπους της βιομηχανίας των κρουαζιερόπλοιων, όπως πρόσφατα της εταιρίας "Calestyal Gruises", προκειμένου να καθιερώσει το Ναύπλιο ως διεθνή προορισμό κρουαζιέρας. Επίσης, οι προσπάθειες για την επέκταση του προαστιακού σιδηροδρόμου ως το Ναύπλιο, η κατασκευή μεγάλης μαρίνας τουριστικών σκαφών, αναπλάσεις κτιρίων .

Επίσης, το πλέγμα των ενεργειών περιλαμβάνει πολιτιστικά και αθλητικά δρώμενα που προσελκύουν επισκέπτες όπως το "Band Festival" με φιλαρμονικές από όλη την Ελλάδα, το Πανελλήνιο Θεατρολογικό Συνέδριο, η ετήσια γιορτή για την παραδοσιακή αυτοκίνηση & μηχανοκίνηση της χώρας, η Ευρωπαϊκή Νύχτα Μουσείων, ο μαραθώνιος Ναυπλίου, οι αγώνες "Νafpliο Energy Triathlon", το πασίγνωστο Φεστιβάλ Ναυπλίου που έχει κλείσει 25 χρόνια παρουσίας κλπ

Ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοίκησης μπορεί να μην είναι κυρίαρχος στον τομέα της τουριστικής ανάπτυξης της χώρας, αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Είναι εξαιρετικά σημαντικό κάθε πόλη, μικρότερη ή μεγαλύτερη, να δημιουργεί τους λόγους για να την επισκεφθεί κάποιος, σε όλη τη διάρκεια της χρονιάς. Με αυτόν τον τρόπο δίνει τα αναγκαία όπλα στην πολιτεία για να χαράξει τη στρατηγική και να την περιλάβει σ’ αυτήν. Κάντο, λοιπόν, όπως το Ναύπλιο!

Πηγή: seleo.gr

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ