ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 3 Ιανουαρίου 2018

Πτώση αεροπλάνου της Πολεμικής Αεροπορίας στην Καλαμάτα

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 1:40:00 μ.μ. |
Πτώση αεροπλάνου της Πολεμικής Αεροπορίας στην Καλαμάτα
 Πτώση εκπαιδευτικού αεροπλάνου σημειώθηκε στις 12:02 το μεσημέρι της Τετάρτης 3 Ιανουαρίου στην περιοχή της Καλαμάτας.

Το αεροπλάνο, στο οποίο επέβαιναν ο εκπαιδευτής και ο εκπαιδευόμενος, πετούσε πάνω από την πόλη όταν ξαφνικά παρουσίασε πρόβλημα.
Ο χειριστής φρόντισε το αεροπλάνο να καταπέσει σε ασφαλές σημείο και, μαζί με τον εκπαιδευόμενο, πρόλαβαν να εγκαταλείψουν πριν την σύγκρουση. Ακολούθησε έκρηξη, ενώ στο σημείο έσπευσαν οχήματα της Πυροσβεστικής και της Αστυνομίας.
Το αεροσκάφος ανήκει στην 363 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος της 120 Πτέρυγας Εκπαίδευσης Αέρος Το Τ-2 Buckeye είναι ένα Αμερικάνικης κατασκευής, δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος. Είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό jet της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ίκαροι και οι νέοι Ανθυποσμηναγοί.

Το North American T-2 Buckeye, είναι δικινητήριο εκπαιδευτικό αεροσκάφος αμερικανικής κατασκευής.

Αποτελούσε το αεροσκάφος «εισαγωγής» των πιλότων του Αμερικανικού Ναυτικού στα αεροσκάφη τζετ. Εισήλθε σε υπηρεσία στα τέλη της δεκαετίας του 1950 και αντικαταστάθηκε από το T-45 Goshawk. Το Τ-2 που έπεσε στην Καλαμάτα είναι στην υπηρεσία της ΠΑ από το 1976.

Οι επιδόσεις του Τ-2

Το T-2 είναι ένα αεροσκάφος ίσιας πτέρυγας, με επιδόσεις ανώτερες αυτών του Cessna T-37 της Αεροπορίας και υποδεέστερες αυτών του TA-4 Skyhawk που χρησιμοποιούμταν ως προχωρημένο εκπαιδευτικό. Παρ' όλα αυτά, το T-2 αντικαταστάθηκε από το T-45 Goshawk (έκδοση του Αμερικανικού Ναυτικού του BAe Hawk) και το T-38 Talon στην Αεροπορία. Το T-2 χρησιμοποιήθηκε επίσης για την καθοδήγηση μη επανδρωμένων αεροσκαφών.

Σε υπηρεσία από το 1952

Η πρώτη έκδοση του αεροσκάφους εισήλθε σε υπηρεσία στα μέσα της δεκαετίας του 1950 με τον κωδικό T2J-1 και επαναχαρακτηρίστηκε T-2A το 1962. Το διθέσιο εκπαιδευτικό χρησιμοποιούσε τότε ένα κινητήρα Westinghouse J34-WE-46/48. Όμως το αεροσκάφος επανασχεδιάστηκε, ο ένα κινητήρας αντικαταστάθηκε με δύο Pratt & Whitney J60-P-6 και πήρε την ονομασία T-2B. Το T-2C έφερε δύο κινητήρες General Electric J85-GE-4. Το T-2D αποτέλεσε εξαγωγική έκδοση για την πολεμική αεροπορία της Βενεζουέλας ενώ το T-2E εξαγωγική έκδοση για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία. Το T-2 Buckeye αντικατέστησε το T2V-1/T-1A Seastar, αν και το T-1 συνέχισε να χρησιμοποιείται σε κάποιες περιπτώσεις μέχρι το 1970. Συνολικά κατασκευάστηκαν 273 αεροσκάφη, όλα από την North American Aviation.

Από το 1976 στην Ελληνική Πολεμική Αεροπορία

Το T-2 μπήκε σε υπηρεσία το 1976 και πρόκειται για το μοναδικό εκπαιδευτικό τζετ της Πολεμικής Αεροπορίας. Ανήκει στην 120 Πτέρυγα Εκπαίδευσης Αέρος, στις 362 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος «Νέστωρ» και 363 Μοίρα Εκπαίδευσης Αέρος «Δαναός», με έδρα το αεροδρόμιο της Καλαμάτας. Το Τ-2 Buckeye είναι το μοναδικό εκπαιδευτικό jet της Πολεμικής Αεροπορίας και με αυτό ολοκληρώνουν την εκπαίδευσή τους οι Ίκαροι και οι νέοι Ανθυποσμηναγοί.Φέρει τρίχρωμη παραλλαγή πράσινου, καφέ και άσπρου.

Φωτογραφίες : tharrosnews.gr
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ