ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Πενθήμερη Εκδρομή της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού Ναυπλίου στην Βουλγαρία

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:58:00 μ.μ. |
 Πραγματοποιήθηκε από 26 Δεκεμβρίου 2017, η πενθήμερη εκδρομή που οργάνωσε το Παράρτημα Ναυπλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού σε συνεργασία με το αντίστοιχο της Κορίνθου σε Σόφια – Φιλιππούπολη – Μοναστήρι της Ρίλα – Σαντάνσκι.
Την 1η ημέρα αναχωρήσαμε το πρωί από το Ναύπλιο για Προμαχώνα, όπου μας υποδέχτηκε ο Ευγένιος – ο ξεναγός μας - και αργά το απόγευμα φτάσαμε στο ξενοδοχείο μας στη Σόφια.
Την 2η ημέρα ξεναγηθήκαμε στην πόλη της Σόφιας. Μεταξύ άλλων είδαμε την εκκλησία του Αλεξάνδρου Νιάβσκι, έναν από τους μεγαλύτερους Ορθόδοξους καθεδρικούς στον κόσμο που στο εσωτερικό του χωράει 10.000 ανθρώπους.
Επίσης επισκεφτήκαμε το λόφο με τις καμπάνες και εν συνεχεία ανεβήκαμε με τελεφερίκ στο βουνό Βίτοσα, που θεωρείται το ωραιότερο βουνό της Βουλγαρίας με θέα τη πόλη της Σόφιας.
Το βράδυ περπατήσαμε στην λεωφόρο Βίτοσα (Βιτόσκα), έναν φωταγωγημένο πεζόδρομο με πολλά καφέ και εστιατόρια.
Την 3η ημέρα ξεναγηθήκαμε στην ιστορική Φιλιππούπολη, την δεύτερη μεγαλύτερη πόλη της Βουλγαρίας.
Την 4η ημέρα επισκεφτήκαμε το περίφημο Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη της Ρίλα, γνωστό και απλά ως Μοναστήρι της Ρίλα, την μεγαλύτερη και πιο φημισμένη ορθόδοξη μονή στη Βουλγαρία, σε υψόμετρο 1.147μ.
Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για Σαντάνσκι, όπου και διανυκτερεύσαμε. Η τελευταία βραδιά ήταν γεμάτη από τραγούδι, χορό και πολύ κέφι.
Την 5η ημέρα αναχωρήσαμε για σύνορα και με ενδιάμεσες στάσεις φτάσαμε στο Ναύπλιο το βράδυ.
Ο οδηγός μας ήταν πολύ προσεκτικός και όλοι οι εκδρομείς συμμετείχαμε με καλή διάθεση (και λόγω των ημερών) και όρεξη για να δούμε όσα περισσότερα μπορούσαμε, να χαρούμε και να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα.