Τρίτη, 22 Μαΐου 2018

Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε. Αργολίδας: Γενική Συνέλευση και Εκλογές για Νέο Δ.Σ.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:34:00 π.μ. | |
Παρεμβάσεις Κινήσεις Συσπειρώσεις Π.Ε. Αργολίδας: Γενική Συνέλευση και Εκλογές για Νέο Δ.Σ.
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ Γ.Σ. ΠΕΜΠΤΗ 31/5/2018
ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΓΙΑ ΝΕΟ Δ.Σ.
Η κατάσταση στα σχολεία είναι αφόρητη. Η εφαρμογή της «λογιστικής ωρών» Φίλη-Γαβρόγλου για δεύτερη σχολική χρονιά, δηλαδή των υπουργικών αποφάσεων για το δημοτικό σχολείο και το νηπιαγωγείο, δημιουργεί πλέον διαλυτικά φαινόμενα και υποσκάπτει τον ίδιο το χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου:

· Τα ωρολόγια προγράμματα του δημοτικού σχολείου σβήνονται και ξαναγράφονται, διαμορφώνονται κάτω από το βάρος των μνημονιακών περικοπών, των συνεχιζόμενων κενών δασκάλων, νηπιαγωγών, εκπαιδευτικών ειδικοτήτων.

· Η ελαστικοποίηση του διδακτικού ωραρίου έχει ενταθεί, οι ώρες του ολοήμερου καλύπτονται εκ περιτροπής από εκπαιδευτικούς της πρωινής ζώνης που εγκαταλείπουν ώρες τις τάξης τους, οι συνάδελφοι των ειδικοτήτων περιφέρονται ως νομάδες σε 3, 4, ακόμα και σε 5 σχολεία.

· Η αποδυνάμωση του ολοήμερου νηπιαγωγείου και η μετατροπή του σε μια προαιρετική δομή παιδοφύλαξης και ταυτόχρονα οι επικείμενες συγχωνεύσεις ΑΤΕΙ και ΑΕΙ θέτουν τους όρους για τη διεκδίκηση της πρωτοβάθμιας από τους δήμους, την ενιαιοποίηση των ηλικιών 0 έως 8 ετών, την ισοπέδωση εργασιακών δικαιωμάτων και την εισαγωγή των κουπονιών στη δημόσια εκπαίδευση.

· Τα μισά τουλάχιστον ολοήμερα υπολειτουργούν, με αποτέλεσμα, οι εργαζόμενοι γονείς να έρχονται σε απόγνωση και να αναζητούν άλλες λύσεις για τα παιδιά.

· Η παράλληλη στήριξη συρρικνώνεται. Υπάρχουν 5.600 εγγεγραμμένες διαγνώσεις οι οποίες για να καλυφθούν με βάση το αίτημα «ένας εκπαιδευτικός ανά μαθητή», απαιτούνται 3.600 επιπλέον προσλήψεις. Αντ’ αυτού, προσλαμβάνονται 923 εκπαιδευτικοί.

· Χιλιάδες αναπληρωτές της περσινής σχολικής χρονιάς παραμένουν άνεργοι, με πολύ πιθανή εκδοχή, αρκετοί από αυτούς να μην ξαναπροσληφθούν στο δημόσιο σχολείο

ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΥΛΛΟΓΟ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ 

ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΟΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 

που δε θα περιμένει τις εξελίξεις αλλά θα παρεμβαίνει μαχητικά και αγωνιστικά να αποτρέπει τα αντιεκπαιδευτικά μέτρα

Οι Παρεμβάσεις Π.Ε. Αργολίδας όλο το προηγούμενο διάστημα έδωσαν το παρόν σε κάθε αγώνα με αιχμηρή πολιτική κριτική, με συνειδητή επιλογή για την αταλάντευτη υπεράσπιση των αναγκών και των δικαιωμάτων ,για την καθοριστική συμβολή στην ενημέρωση και στη διαφάνεια.

· Στο ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ πρωτοστατήσαμε στον αγώνα ενάντια στο σχέδιο του Υπ. Παιδείας και της Δ/νσης για τις συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων και καταργήσεις τμημάτων, οργανικών θέσεων και μετακινήσεις εκπαιδευτικών και μαθητών στο νομό μας. Αποκαλύψαμε τις προθέσεις και τα τετελεσμένα που προσπάθησε να δημιουργήσει η διοίκηση και επιμέναμε να οργανωθούν αποφασιστικές συλλογικές αντιστάσεις από το σύλλογο και να ξεπεραστεί η αναμονή στις εξελίξεις, ενώ δεν είχαμε καν έδρα στο ΔΣ. Έτσι πετύχαμε όλοι μαζί να αποτρέψουμε τη δρομολογημένη συγχώνευση 2ου -5ου και να εμποδίσουμε τις μαζικές συγχωνεύσεις στο νομό. Αυτή η μάχη πρέπει να συνεχιστεί και τώρα ενάντια στις 3μελείς επιτροπές και τις προσπάθειες για συγχωνεύσεις ξανά.

· Στηρίξαμε τον αγώνα των συναδέλφων μας αναπληρωτών προτάσσοντας το πάγιο αίτημα για μαζικούς – μόνιμους διορισμούς στην εκπαίδευση διαδηλώνοντας ενάντια στο κυβερνητικό μνημόνιο των περικοπών και της λιτότητας της Ε.Ε και του ΟΟΣΑ. Επιμείναμε να οργανώσει ο σύλλογος τη μετάβασή μας στην Αθήνα στις μεγάλες κινητοποιήσεις στο Υπ. Παιδείας και ήταν επιτυχία η μαζική συμμετοχή συναδέλφων από το σύλλογο. Προβάλαμε το αίτημα του διορισμού όλων των αναπληρωτών - της μονιμοποίησης τους με έστω και μία σύμβαση που αρνούνται ΔΑΚΕ και ΔΗΣΥ στη ΔΟΕ. Αυτό το μέτωπο έπρεπε να το συνεχίσουμε ακόμα πιο αποφασιστικά και να απορρίψουμε τις προτάσεις για 5ετείς συμβάσεις αναπληρωτών αντί για μόνιμους διορισμούς που προτείνει ο ΟΟΣΑ καθώς και τα σχέδια για αλλαγή του τρόπου πρόσληψης με βάση το προσοντολόγιο του ΟΟΣΑ που θέλει το Υπ. Παιδείας. Δυστυχώς δεν υιοθετούν αυτά τα αιτήματα οι παρατάξεις ΔΗΣΥ και ΔΑΚΕ και δεν συνέβαλαν στην συνέχεια και κλιμάκωση του αγώνα από τη ΔΟΕ.

· Πρωτοστατήσαμε στη μάχη για την άμεση υλοποίηση της 2χρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής στο νομό, αποκαλύψαμε τις μεθοδεύσεις του Δήμου Άργους- Μυκηνών και ζητήσαμε να υλοποιηθεί και στους 4 δήμους. Ζητήσαμε να πάρει πρωτοβουλίες ο σύλλογος αντί να μείνει απαθής. Αυτή η μάχη συνεχίζεται και πρέπει να προωθήσουμε τον αγώνα και τις πρωτοβουλίες του συλλόγου.

Στις 31 Μάη ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ώστε: 

-να αντικρούει τον παραγοντισμό τον κομματικό, γραφειοκρατικό, και κυβερνητικό συνδικαλισμό

-να υπερασπίζεται τη δημοκρατία του συλλόγου διδασκόντων, την παιδαγωγική ελευθερία και τα δικαιώματα μαθητών-εκπαιδευτικών.

-να οργανώνει πολύμορφα τη δράση του με άμεση παρέμβαση στα μικρά και μεγάλα προβλήματα

αποφασίζουμε και ψηφίζουμε ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Για ΣΥΛΛΟΓΟ που θα δώσει τη μάχη ενάντια στην αυτοαξιολόγηση και αξιολόγηση που φέρνει το ν/σχέδιο για την αλλαγή στις δομές της εκπαίδευσης ενάντια στο σχολείο της αγοράς που θέλουν να φτιάξουν κυβέρνηση ΕΕ και ΟΟΣΑ με την νέα έκθεση

Σύλλογο αγωνιστικό, της συμμετοχής, της ενότητας, της αλληλεγγύης

που απαντά στους καπιταλιστικούς «μονόδρομους» με τους αγώνες για την αναζήτηση μιας άλλης ζωής και κοινωνίας των όλων, των ίσων, των διαφορετικών, χωρίς ΕΕ και ΟΟΣΑ, χρέος, μνημόνια και εκμετάλλευση όπου ο πλούτος και η εξουσία ανήκουν στους εργαζόμενους. Όπου κατοικία, παιδεία, υγεία, ενέργεια, νερό, περιβάλλον θεωρούνται κοινωνικά αγαθά και όχι εμπορεύματα. Σύλλογος που δρα και σχεδιάζει αυτοτελώς, σε συντονισμό με άλλα σωματεία και την ομοσπονδία δίνοντας τον τόνο των κινητοποιήσεων.

Σύλλογο μαχητικό στο χώρο εργασίας:

Σε κάθε σχολειό, ενάντια στο φόβο και την αυθαιρεσία, για να μην περισταλεί κανένα δικαίωμα, να μην κλείσει κανένα σχολείο ή τμήμα, να μην αποκρύπτονται τα κενά, για να μη χαθεί ούτε μια θέση εργασίας, για να αποτραπεί ξανά η αξιολόγηση, να επιβληθεί τελικά η μόνιμη σταθερή εργασία για όλους και οι μαζικοί διορισμοί.

Σύλλογο που διεκδικεί το σχολείο των σύγχρονων μορφωτικών αναγκών:


· που έχει στόχο το 12χρονο ενιαίο δημόσιο και δωρεάν σχολείο, με 2χρονη υποχρεωτική δημόσια και δωρεάν προσχολική αγωγή. Με διευρυμένες τις δομές της ειδικής αγωγής αλλά και κάθε άλλη υποστηρικτική και αντισταθμιστική δομή. Με το Σύλλογο Διδασκόντων μοναδικό αποφασιστικό όργανο.

· Μαζικούς , μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των αναγκών. Διορισμός όλων των αναπληρωτών. Με βάση την προϋπηρεσία και την ημερομηνία λήψης πτυχίου.

· Καμιά απόλυση – κανένας αναπληρωτής χωρίς δουλειά. Πρόσληψη σε μία φάση, πριν την έναρξη των μαθημάτων, όλων των εκπαιδευτικών που εργάστηκαν τη φετινή και περσινή σχολική χρονιά, όλων των αναπληρωτών που έχει ανάγκη η εκπαίδευση (δάσκαλοι, δάσκαλοι ειδικής αγωγής, νηπιαγωγοί, αγγλικών, γαλλικών, γερμανικών, φυσικής αγωγής, μουσικής, εικαστικών, θεατρικής αγωγής, πληροφορικής).

· Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές.

· Δημιουργία οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες εκπαιδευτικών. Πρόσληψη – τοποθέτηση εκπαιδευτικών των υπαρχουσών ειδικοτήτων σε όλα τα σχολεία. Εξασφάλιση πιστώσεων τώρα για προσλήψεις. Κατάργηση του ν. 3848/2010 του «νέου σχολείου» της Διαμαντοπούλου, του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ και του ν. 4186/2013, του Αρβανιτόπουλου. Όχι στην ελαστική εργασία.

· Μείωση της αναλογίας των μαθητών ανά τμήμα. Καμιά συγχώνευση – κατάργηση τμήματος δημοτικού και νηπιαγωγείου.

· Καμιά μείωση οργανικών θέσεων – οργανικές τοποθετήσεις για όλους τους εκπαιδευτικούς. Καμιά υποχρεωτική μετακίνηση εκπαιδευτικού.

· Εφαρμογή της δίχρονης υποχρεωτικής προσχολικής αγωγής και εκπαίδευσης για όλα τα παιδιά ηλικίας 4-6, σε όλη τη χώρα από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη και αποκλειστικά στο δημόσιο, δίχρονο, υποχρεωτικό, Νηπιαγωγείο με όλες τις υποστηρικτικές Δομές σε πλήρη ανάπτυξη.

· Κατάργηση του ΠΔ 79

· Να αποσυρθεί το ν/σχ για τις νέες δομές, το άρθρο 120 (καταργούμενες διατάξεις: κατάργηση του ΠΔ 152 ) να ψηφιστεί με την προσθήκη της κατάργησης της ΑΔΙΠΔΕ, του ν.3848 και όλου του θεσμικού πλαισίου της αξιολόγησης.

· Όχι στην αξιολόγηση – αυτοαξιολόγηση. Να καταργηθεί όλο το αυταρχικό – αντιδραστικό θεσμικό πλαίσιο της αξιολόγησης, εσωτερικής, εξωτερικής, σχολείων και εκπαιδευτικών. Κατάργηση της ΑΔΙΠΔΕ. Ακώλυτη μισθολογική και βαθμολογική προαγωγή για όλους τους εργαζομένους. Παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία στο σχολείο.

· Είμαστε ενάντια στο «πιστοποιητικό παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας».

Σύλλογο για όλη την κοινωνία
Που θα τον αφορούν τα προβλήματα όλης της εργαζόμενης πλειοψηφίας: Απέναντι στη μνημονιακή- κοινωνική βαρβαρότητα, πρέπει να απαντήσουμε με την ταξική αλληλεγγύη. Μόνο έτσι θα γκρεμίσουμε τους μηχανισμούς που βάζουν την κοινωνία απέναντι στους εκπαιδευτικούς.

Θέλουμε σύλλογο που θα κινητοποιείται ενάντια στις απολύσεις, στους πλειστηριασμούς – εξώσεις από πρώτες κατοικίες, στα διόδια. Κανένας μαθητής μας δεν πρέπει να μείνει χωρίς σπίτι, φαγητό, θέρμανση, ρεύμα, νερό.

για ΣΥΛΛΟΓΟ ανεξάρτητο, ριζοσπαστικό, ταξικό, αγωνιστικό

για ΣΥΛΛΟΓΟ που μας αντιστοιχεί!

ΚΑΡΑΝΑΣΙΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ Δάσκαλος 3ο Δ.Σ. Ναυπλίου

ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΜΑΙΡΗ Νηπιαγωγείο Νέας Κίου

ΚΟΛΩΝΙΩΤΟΥ ΝΑΤΑΣΑ Δασκάλα 2ο Δ.Σ. Ναυπλίου
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΜΕΡΑΚΛΙΔΙΚΟ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ