Πέμπτη, 21 Ιουνίου 2018

Κωνσταντίνος Φραντζής: "Χ ουρανού" στο Ναύπλιο

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 1:32:00 μ.μ. |
Κωνσταντίνος Φραντζής: Χ ουρανού στο Ναύπλιο
  Ο Κωνσταντίνος Φραντζής είναι τραγουδιστής και έχει αποκτήσει φανατικές θαυμάστριες μέσα από τον ρόλο του στο σίριαλ «Μάνα Χ Ουρανού», ενώ τα προηγούμενα χρόνια εργαζόταν -περιστασιακά μεν, με μεγάλη επιτυχία δε- και ως μοντέλο, ακόμα και στο εξωτερικό.

Ο Κωνσταντίνος βρίσκεται στο Ναύπλιο αυτές τις ημέρες γυρίζοντας το καινούργιο του βιντεοκλίπ για το τραγούδι του με τίτλο "Διακοπές" και μας μίλησε για τις ανασφάλειες του, την ενδοσκόπηση που έκανε ενόσω ζούσε στο Μιλάνο και τα όνειρά του για την αντίπερα όχθη του Ατλαντικού

«Εχω δουλέψει βοηθός σερβιτόρου, σερβιτόρος, μπάρμαν, υποδοχή, ναυαγοσώστης, υπάλληλος σε τηλεφωνικό κέντρο εξυπηρέτησης πελατών εταιρείας τηλεπικοινωνιών. Επίσης, έχω σπουδάσει διατροφολόγος και έχω δουλέψει σε ινστιτούτο αισθητικής και γυμναστήριο», μου λέει ο Κωνσταντίνος Φραντζής με το γοητευτικό χαμόγελο που τον χαρακτηρίζει. 

Είναι ήρεμος -σχεδόν ζεν- με ιδιαίτερη αίσθηση του χιούμορ, το οποίο τα πρώτα λεπτά που τον γνωρίζεις σε εμποδίζει από το να καταλάβεις εάν αστειεύεται ή όχι. Το συνηθίζεις όμως. Μπαίνεις στον ρυθμό του και τον ακολουθείς κάνοντας το ίδιο. «Στο σχολείο ήμουν σκράπας. Δεν μου άρεσε το διάβασμα, μόνο μπάσκετ έπαιζα», εξομολογείται και συνεχίζει: «Ετσι, μόλις αποφοίτησα πήρα έναν χρόνο κενό γιατί ήθελα “να ζήσω”. Ελεγα: “Μα, είμαι 18 ετών και θα πάω κάπου να σπουδάσω αντί να ζήσω;”. 
Ηθελα να χαλαρώσω από το βάρος του σχολείου. Με βάραινε πολύ. Από το νηπιαγωγείο ακόμα με έσερναν στα σκαλιά για να πάω. Στο Δημοτικό όλο προφασιζόμουν πονοκεφάλους για να φεύγω από το μάθημα. Δεν μπορώ την πίεση, να νιώθω ότι κάποιος είναι από πάνω μου και ότι πρέπει να κάνω υποχρεωτικά κάποια πράγματα. Από την άλλη, βιαζόμουν από μικρός να τα κάνω όλα τώρα. Φυσικά, δεν είχα αρκετά χρήματα για να “ζήσω” και ξόδεψα όλη τη χρονιά στο τηλεφωνικό κέντρο. Ετσι, την επόμενη χρονιά αποφάσισα ότι κάτι πρέπει να κάνω, να μην είμαι άχρηστος.

Επειδή ήμουν πολλά χρόνια μέσα στα γυμναστήρια και τον αθλητισμό -έκανα μπάσκετ, κολύμβηση, kickboxing- και πάντα πρόσεχα τη διατροφή μου, αποφάσισα να πάω σε ένα ΙΕΚ για να σπουδάσω Διατροφολογία. Πίστευα ότι μου ταίριαζε. Δεν άντεξα όμως», τονίζει. Τον ρωτάω πώς και δεν κατέληξε σε κάποιο ωδείο, για σπουδές στη μουσική, εφόσον από τα 15 του είναι ανελλιπώς μέλος κάποιας μπάντας, ενώ το 2011 τον είχαμε δει και στο «Greek Idol». «Είναι μεγάλη κουβέντα, αλλά νομίζω ότι φταίνε οι γονείς μου. Δεν κατάλαβαν πόσο σημαντική ήταν για μένα η μουσική κι έτσι δεν με παρότρυναν ποτέ να πάω σε κάποιο ωδείο. Και κιθάρα μόνος μου έμαθα. Εχω κάνει μόνο σκόρπια κάποια μαθήματα φωνητικής. Ολα αυτά χρειάζονται χρήματα και δεν ήταν εύκολο να τα βρω. Γι’ αυτόν τον λόγο πάντοτε δούλευα όπου μπορούσα να βρω δουλειά. Επειδή ο πατέρας μου ξεκίνησε από το μηδέν και πέρασε δύσκολα πριν καταφέρει να φτιάξει πέντε πράγματα μόνος του -ακόμα και τώρα σκέφτεται πώς θα επενδύσει ώστε να μεγαλώσει το οικογενειακό εισόδημα- έλεγε πάντοτε: “Τώρα εσύ θα το παίζεις καλλιτέχνης; Στο τέλος θα καταλήξεις να πεινάς”.

Μέχρι σήμερα δεν έχει πειστεί τελείως ότι το εννοώ. Νιώθω όμως ότι και οι δύο γονείς μου χαίρονται όταν με βλέπουν στη σκηνή, το καταλαβαίνω. Ωστόσο, όσο ήμουν μικρός, αυτή η στάση τους με επηρέαζε», παραδέχεται και προσθέτει: «Αν και ποτέ δεν σταμάτησα να τραγουδάω και να κάνω περιστασιακά live σε διάφορα μαγαζιά, εξακολουθούσα να μην είμαι σίγουρος για τον εαυτό μου. Είχα μια εσωτερική ανασφάλεια η οποία με κρατούσε πίσω. Πέρυσι πήρα την απόφαση να κάνω πραγματικό focus στη μουσική και πουθενά αλλού όταν έμεινα μόνος μου για τέσσερις μήνες στο Μιλάνο, μακριά από περισπασμούς και το “σαμποτάρισμα” των γονιών».

Πώς βρέθηκε όμως εκεί;
«Είχα πάει για κάποιες δουλειές που μου είχε κλείσει το πρακτορείο μόντελινγκ με το οποίο συνεργάζομαι περιστασιακά από τα 18 μου και βρήκα τον χρόνο να σκεφτώ τι θέλω να κάνω στη ζωή μου», απαντά με ύφος μπλαζέ σαν να μου λέει «πετάχτηκα μέχρι το σούπερ μάρκετ να πάρω λίγο καφέ που μου τελείωσε». «Η μοναξιά ορισμένες φορές είναι απελευθερωτική. Ευτυχώς, οι γονείς μου δεν μπορούσαν να μου πουν εύκολα να μην εμπλακώ με το μόντελινγκ από τη στιγμή που μέχρι πριν από μερικά χρόνια ο χώρος είχε και πολλά χρήματα. Είχα βέβαια τον πατέρα μου να μου λέει “πρόσεχε” με όλα αυτά που ακούγονται για το κύκλωμα. Είμαι όμως άνθρωπος που ξέρει να προστατεύει τον εαυτό του από κακοτοπιές και να βάζει τον άλλο στη θέση του χωρίς πρόβλημα. Δεν θα σου πω ότι στον χώρο της μόδας όλα είναι αγγελικά πλασμένα, ούτε το κλισέ ότι άμα δεν δώσεις δικαίωμα, τίποτα δεν συμβαίνει. Συμβαίνουν διάφορα, όπως και σε κάθε άλλο επαγγελματικό χώρο. Το θέμα είναι να είσαι σίγουρος για τον εαυτό σου και να μη δέχεσαι τον εκβιασμό, να μπορείς να διαχειρίζεσαι τα πράγματα. Δέχεσαι μια πρόταση, λες “δεν με ενδιαφέρει, ευχαριστώ” και πας παρακάτω. Δεν θα έρθει κανείς να σου βάλει το μαχαίρι στον λαιμό, προς Θεού. Οι γυναίκες είναι ίσως πιο ευάλωτες και τέτοια φαινόμενα ευνοούνται», καταλήγει.

Πώς όμως πήρε τόσο σοβαρές αποφάσεις για τη ζωή του εν μέσω κάστινγκ και φωτογραφήσεων;
«Ηξερα από την αρχή ότι για μένα το μόντελινγκ θα είχε ημερομηνία λήξης. Ετσι, χρησιμοποίησα αυτούς τους τέσσερις μήνες για ενδοσκόπηση. Εν τω μεταξύ, μου συνέβαιναν διάφορα πράγματα τα οποία θεωρούσα σημάδια για το ότι πρέπει να ακολουθήσω το ένστικτό μου και να αφοσιωθώ στη μουσική. Για παράδειγμα, είχαμε πάει για φωτογράφηση σε μια περιοχή έξω από το Μιλάνο και θα μας φιλοξενούσε το βράδυ μια κυρία που έμενε κοντά. Μπαίνω λοιπόν μέσα στο σπίτι και βλέπω μια κιθάρα. Η κυριούλα δεν μιλούσε γρι αγγλικά. Της έκανα νοήματα για να καταλάβω ποιανού είναι η κιθάρα. Εκείνη την ώρα ήρθε ο γιος της, ο οποίος ήταν μουσικός παραγωγός. Γνωριστήκαμε, του έβαλα να ακούσει κάποια τραγούδια μου και τις επόμενες μέρες μπήκαμε στούντιο και φτιάξαμε ένα demo! Στο επόμενο σπίτι που μεταφερθήκαμε λίγες εβδομάδες αργότερα, ο προηγούμενος ενοικιαστής εργαζόταν στην ιταλική τηλεόραση και ακριβώς απέναντι έμενε ένας άλλος παραγωγός που είχε δουλειές και στην Αμερική, ενώ και η γυναίκα του ήταν μάνατζερ. Ηταν σαν να μου έκανε πλάκα ο Θεός. Τους γνώρισα όλους και παρότι θα μπορούσα να αρχίσω να το παλεύω με τη μουσική στην Ιταλία αποφάσισα να επιστρέψω στην Ελλάδα, να το παλέψω εδώ», διευκρινίζει.


«Μου έγινε η πρόταση από τον Γιώργο Φειδά, ο οποίος υπογράφει το σενάριο και δεν μπορούσα να αρνηθώ», αποκρίνεται σχεδόν απολογητικά. «Τον είχα γνωρίσει όταν είχα πάει να κάνω μερικά μαθήματα υποκριτικής στο εργαστήρι του, το Studio 500, για να με βοηθήσουν κυρίως στη σκηνική μου παρουσία. Του εξήγησα ότι είμαι τραγουδιστής και απάντησε ότι πίστευε πως ο ρόλος μου ταιριάζει. Ετσι, πέρασα από οντισιόν και με πήραν. Είχα ήδη πάρει το κολάι τού να παίζεις με σενάριο από τις διαφημίσεις (σ.σ.: τον έχουμε δει σε τουλάχιστον πέντε διαφημιστικά σποτ τους τελευταίους μήνες) αλλά στη σειρά είναι πιο δύσκολο. Εχει περισσότερα λόγια και έχω μνήμη χρυσόψαρου», λέει χαριτολογώντας. Δράττομαι της ευκαιρίας και τον ρωτάω εάν θα επιχειρούσε να κυνηγήσει και μια καριέρα ηθοποιού παράλληλα με τη μουσική. «Φοβάμαι ότι στην Ελλάδα όταν πας να μπλέξεις πολλά πράγματα μαζί, δεν τραβάει. Εάν ήμασταν στην Αμερική, εφτά διαφορετικά πράγματα να έκανα, θα ήταν εφτά φορές καλύτερα για μένα. Εδώ ισχύει το αντίθετο. Και δεν αναφέρομαι καθόλου σε ό,τι έγινε με τη Χρυσούλα Διαβάτη και τον Σάκη Ρουβά. Αν δουν, π.χ., έναν τραγουδιστή σε ρόλο ηθοποιού λένε “τι είσαι τώρα ηθοποιός ή τραγουδιστής, αποφάσισε”. Πώς θα παίξεις σε μιούζικαλ, όμως, όπου πρέπει να τα κάνεις όλα;» αναρωτιέται χωρίς να περιμένει απάντηση. Και καθώς αναφέρθηκε η Αμερική, ναι, θα το επιχειρούσε κάποια στιγμή όταν αισθανθεί έτοιμος να πάρει τον δρόμο της ξενιτιάς. «Θα το τολμούσα για το εξωτερικό. Η Αμερική είναι ο απώτερος στόχος μου. Και προτεραιότητά μου η μουσική», ξεκαθαρίζει. Και καταλαβαίνεις ότι το εννοεί.

Λίγα λόγια για το βιογραφικό του:

-Μόνιμος ρόλος στη σειρά Mάνα Χ Ουρανού του Ανδρέα Μορφονιού, 2014-2015 MEGA (36 επεισόδια)
-Συμμετοχή στην ταινία μικρού μήκους του Αντώνη Σωτηρόπουλου, 2014
(Συμπληρώνεις αν έχεις κάνει άλλη εμφάνιση έστω και guest σε σειρά ή ταινία)
ΤΡΑΓΟΥΔΙ
-Συμμετοχή στη μουσική παράσταση της Νατάσας Θεοδωρίδου (Χειμώνας 2015-2016)
-Τραγουδιστής στο σχήμα Παντελίδης Πάολα (fantasia 2016) , ΦΑΝΤΑΣΙΑ (Άνοιξη 2015) ,Μακρόπουλος (frangelico) 2017 ,θέατρο Παλλάς Μαρινέλλα-Ζαχαράτος 2017 , θέατρο Ακροπόλ ( jesus christ superstar) 2018

ΣΠΟΥΔΕΣ

-Μαθήματα Υποκριτικής στο Θέατρο Αλλαγών με Ευδόκιμο Τσολακίδη, Θοδωρή Αθερίδη και Εβελίνα Παπούλια (Musical Theatre)
-Μαθήματα Υποκριτικής στο Studio 500 με Υρώ Μανέ και Ζήση Ρούμπο
-Πτυχείο lower Αγγλικών
-Απόφοιτος διετολογίας
-Απολυτήριο Λυκείου

ΧΟΜΠΥ/ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ: Κιθάρα, τραγούδι, οδήγηση, σανίδα SUP, κολύμβηση ,μπάσκετ ,σύνθεση τραγουδιών (μουσική-στίχοι)

Social media : konstantinosfrantzis (instagram )
konstantinos frantzis ,constantinos frantzis (facebook)
Κωνσταντίνος Φραντζής (σελίδα )
Φωτογραφίες Γιώργος Καραβίδας
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΜΕΡΑΚΛΙΔΙΚΟ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ