ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 3 Οκτωβρίου 2018

Τρία νέα τμήματα για παιδιά από 2 ετών στη Μικρή Σκηνή του VALIAplus cinema & theater

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:22:00 π.μ. |
Τρία νέα τμήματα για παιδιά από 2 ετών στη Μικρή Σκηνή του VALIAplus cinema & theater
Η Μικρή σκηνή σας προσκαλεί ,με σκοπό την ενημέρωση γονέων για τα τρία νέα τμήματα που θα λειτουργήσουν για παιδιά από 2 ετων.

Σας περιμένουμε να ενημερωθείτε για τα τμήματα 1.ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ με την ΜΑΡΙΑ ΜΑΡΛΑΓΚΟΥΤΣΟΥ 2.ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ με την ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΟΥΛΜΕΤΗ 3.ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ με την ΜΑΡΙΑ ΛΙΤΣΑ .


VALIAplus cinema& theater
Αγ.Κωνσταντίνου & Παπανικολάου Άργος
Πληροφορίες/υπεύθυνος Μικρής σκηνής Κώστας Μαρλαγκουτσος
Τηλ.2751025105 / 6992329791

ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ με τεχνικές ΠΑΙΓΝΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ για παιδιά.
Λίγα λόγια για την Παιγνιοθεραπεία:

Η Παιγνιοθεραπεία είναι μια θεραπευτική προσέγγιση που βοηθάει τα παιδιά να εκφράσουν μέσα από το παιγνίδι τον εαυτό τους, να εξερευνήσουν τις σκέψεις τους και τα συναισθήματά τους και να εκτονώσουν τις αισθήσεις τους. Η συγκεκριμένο μέθοδος βασίζεται στο ότι το παιχνίδι αποτελεί πλέον κατάλληλο και φυσικό μέσο έκφρασης κάθε παιδιού. Μέσα από το συγκεκριμένο βιωματικό εργαστήρι τα παιδιά θα ανακαλύψουν και θα αποκτήσουν νέους τρόπους συμπεριφοράς και αντιμετώπισης προβλημάτων της καθημερινής τους ζωής. Έχει βιωματικό και προληπτικό χαρακτήρα και θα χρησιμοποιηθούν τεχνικές όπως ζωγραφική, θεραπευτική ιστορία, πηλός, δίσκος με άμμο, παιχνίδια ρόλων, κίνηση, αυτοσχεδιασμός, γαντόκουκλες, κ.α

ΜΟΥΣΙΚΟΚΙΝΗΤΙΚΗ


Με τη μουσικοκινητική αγωγή τα παιδιά βιώνουν μέσα από το σώμα και την κίνησή του, τους νόμους της μουσικής, της μετρικής, του λόγου, του χώρου κλπ. Έρχονται σε επαφή µε βασικές αρχές (ρυθµός, µελωδία, τραγούδι, κίνηση, χορός), µε πολύ ευχάριστο και δημιουργικό τρόπο.

Κάθε παιδί έχει το δικό του ατομικό ρυθμό και µε το δικό του τρόπο βλέπει, ακούει και προσλαμβάνει τις διάφορες έννοιες.

Η μουσικοκινητική αγωγή επιστρατεύει το σώμα (µε την κίνηση και µε την όξυνση των αισθήσεων), το πνεύμα (μεταδίδοντας γνώσεις που αφορούν τη μουσική, το λόγο, το χώρο, το χρόνο) και την ψυχή.

Η ολόπλευρη σωματική ανάπτυξη, η αυτοπειθαρχία, η συνειδητοποίηση των εννοιών του χώρου, του χρόνου και του ρυθμού, στοχεύουν στη δημιουργική έκφραση των παιδιών.

Ο συνδυασμός της μουσικής, του λόγου και της κίνησης προσφέρει στα παιδιά τη δυνατότητα να αξιοποιήσουν τις εμπειρίες τους έτσι ώστε να αναπτυχθούν σωματικά, γνωστικά και συναισθηματικά.

Ταυτόχρονα, αναπτύσσουν το αίσθημα συνεργασίας και τη δημιουργικότητά τους, κοινωνικοποιούνται και ευαισθητοποιούνται απέναντι στις τέχνες.

Ο ρυθμός λειτουργεί ως βασικός συνδετικός κρίκος ανάμεσα στη μουσική, την κίνηση και το λόγο.

Μέσα από τη συνεργασία, την παρακολούθηση, τη μίμηση και τα μουσικοκινητικά παιχνίδια, τα παιδιά αποκτούν κινητικές δεξιότητες, καλλιεργούν την αντιληπτική τους ικανότητα και βελτιώνουν τη μνήμη τους.Τα μαθήματα της μουσικοκινητικής αγωγής στοχεύουν:

στην ανάπτυξη της αίσθησης του χώρου και του χρόνου

στη γνώση του σώματος

στην ανάπτυξη της δημιουργικότητας και της φαντασίας

στην ανάπτυξη της ρυθμικής αντίληψης και της μουσικής μνήμης.

ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ


Τα οφέλη του θεάτρου στα παιδιά και τους εφήβους.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες η ενασχόληση των παιδιών από μικρή ηλικία με την τέχνη του θεάτρου τα βοηθά να εξωτερικεύσουν τα συναισθήματά τους και να αναπτύξουν τις κοινωνικές τους δεξιότητες.

Η θεατρική αγωγή στα παιδιά και τους εφήβους επίσης συμβάλει σημαντικά στην συνολική μόρφωση και εκπαίδευσή τους και προσφέρει ποικιλία γνώσεων

Πρώτα απ’ όλα τα παιδιά μαθαίνουν να ζουν σε ομάδα, να σέβονται τα μέλη που την αποτελούν και να βρίσκουν τον καλύτερο τρόπο να επικοινωνήσουν μεταξύ τους. Με αυτόν τον τρόπο ενισχύονται οι ικανότητές τους για συνεργασία και επικοινωνία.

Τα παιδιά μαθαίνουν να συζητούν τις ιδέες τους, να τις μοιράζονται, να διαπραγματεύονται, να ακούν τους υπόλοιπους και να κάνουν πρόβα για να γίνουν καλύτεροι,. Επιπλέον έρχονται αντιμέτωπα κάθε φορά με κάθε λογής δυσκολίες και προβλήματα και καλούνται να βρουν άμεσες λύσεις.

Επίσης το θέατρο και η διαδικασία της πρόβας διδάσκει στα παιδιά πειθαρχία.

Για να επιτευχθεί ο στόχος μιας ομάδας χρειάζεται δουλειά, εργασία, υπομονή. Αυτό μπορεί να το καταφέρει κανείς μόνο με την απαραίτητη πειθαρχία και τον σεβασμό στον επικεφαλής.

Το κάθε μέλος γνωρίζει το λόγο ύπαρξής του μέσα στην ομάδα, έχει αποδεχτεί το ρόλο του και εργάζεται για την επίτευξη του κοινού στόχου. Με πειθαρχία τα παιδιά αποκτούν τον έλεγχο του εαυτού τους, γεμίζουν αυτοπεποίθηση, ενισχύουν την αυτοεκτίμησή τους και με τον καιρό μαθαίνουν να εμπιστεύονται τις ικανότητες και τις δυνάμεις τους.

Η θεατρική αγωγή ενισχύει επίσης τη συγκέντρωση και την ποιότητα της προσοχής του παιδιού.

Το θέατρο είναι συνδυασμός πολλών λειτουργιών που πρέπει να τεθούν σε εφαρμογή ταυτόχρονα. Το μυαλό, το σώμα, και ο συναισθηματικός κόσμος λειτουργούν την ίδια στιγμή με στόχο να επικοινωνίσουν με τους άλλους στην σκηνή αλλά και με το κοινό που παρακολουθεί. Είναι μία πολυδιάστατη διαδικασία που χρειάζεται πολλή πρακτική εξάσκηση και συγκέντρωση. Οι μικροί θεατρόφιλοι επιπλέον μαθαίνουν να εκτιμούν την αισθητική και να εξερευνούν νέες διαδρομές, τους δίνεται κίνητρο να ερευνήσουν, να γνωρίσουν, να ψάξουν και να μην έχουν έτοιμη τροφή για γνώση.

Ποιήματα, μύθοι, θεατρικά έργα, μουσική, ζωγραφική, χορός και όλα αυτά με τα οποία έρχονται σε επαφή τους ανοίγουν νέους ορίζοντες και αλλάζουν τον τρόπο που βλέπουν τα πράγματα. Τους δίνεται η ευκαιρία να αποκτήσουν μεγαλύτερη κατανόηση για την ζωή και τον κόσμο. Και όλα αυτά όχι με βαρετό τρόπο. Αλλά με έντονο ενδιαφέρον, χαρά και ενθουσιασμό.

Τα θετικά συναισθήματα που νιώθει το παιδί μέσα από την επαφή του με το θέατρο είναι ο οδηγός του για καλύτερη ζωή.

Μειώνεται το άγχος, αυξάνεται η στοργή για τους ανθρώπους και τα συναισθήματα ζωντανεύουν.

Και επειδή δεν πάει να είναι μορφή τέχνης χρειάζεται φαντασία.

Δημιουργικότητα, νέες ιδέες και καινοτόμες λύσεις έχουν την θέση τους στην τέχνη του θεάτρου και η αλήθεια είναι πως βγάζουν το παιδί από το στενό τετράγωνο κουτί, επιτρέποντάς του να είναι δημιουργικό και να χρησιμοποιεί την κριτική του σκέψη.

Όπως είχε πει και ο Αϊνστάιν: «Η φαντασία είναι πιο σημαντική από την γνώση».

Αφήστε τα παιδιά να γνωρίσουν το θέατρο. Τι καλύτερο από το να τα βλέπετε γεμάτα ζωντάνια, ενθουσιασμό και με ένα τεράστιο χαμόγελο δημιουργίας στα πρόσωπά τους;
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ