Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2018

Παράλληλη εκδήλωση του "Παλαμηδείου Άθλου": Το Μάρκετινγκ της πόλης του Ναυπλίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 10:27:00 π.μ. | |
Παράλληλη εκδήλωση του "Παλαμηδείου Άθλου": Το Μάρκετινγκ της πόλης του Ναυπλίου
 Το “Branding The City of Nafplio – Το Μάρκετινγκ της πόλης του Ναυπλίου” θα είναι μία από τις παράλληλες εκδηλώσεις του «Παλαμήδειου Άθλου», με την συμμετοχή του Πανελλήνιου Συνδέσμου Αθλητικού Τύπου (ΠΣΑΤ).

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου στις 18:00, στο Φουγάρο (αίθουσα 9), με εισηγητή τον Αλέξιο Δέφνερ Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Ο κ. Δέφνερ είναι Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜΠ (Αθήνα), MSc στoν ‘Πολεοδομικό και Xωροταξικό Σχεδιασμό’ (London School of Economics and Political Science: LSE), Ph.D. ‘Πολεοδομία και Χωροταξία’ (LSE). Από το 2013 είναι Καθηγητής ‘Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου’ στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ, όπου διδάσκει από το 1997) και από το 2003 είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής (Ε.ΤOY.Σ.Ε.Π.).

Επίσης από το 2014 είναι Διευθυντής του Διατμηματικού (με το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών) Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού» (ΣΑΤΠ). Μεταξύ 2016 και 2018 ήταν πρόεδρος του ΤΜΧΠΠΑ. Πριν από το ΤΜΧΠΠΑ ήταν Επιστημονικός Συνεργάτης στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών ως μέλος του Ινστιτούτου Αστικής και Αγροτικής Κοινωνιολογίας.

Υπήρξε Ακαδημαϊκός Επισκέπτης το 2008 στο Πανεπιστήμιο Hafen City του Αμβούργου και το 2005 στο London School of Economics and Political Science του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Η ερευνητική του εμπειρία περιλαμβάνει: μάρκετινγκ τόπου και πόλεων – μάρκετινγκ πολιτισμού και μουσείων – αθλητισμός στην πόλη – αστική αναγέννηση – πάρκα και πολιτισμός – αστικό πράσινο – πολιτιστική κληρονομιά – συμμετοχικός σχεδιασμός – θαλάσσια πάρκα – βιώσιμος τουριστικός σχεδιασμός – στρατηγικός και ολοκληρωμένος σχεδιασμός και ανάπτυξη – Πολιτιστικές Πρωτεύουσες της Ευρώπης – δημιουργικότητα και τοπίο – Αθήνα – δεύτερη κατοικία.

Οι δημοσιεύσεις του στα αγγλικά επικεντρώνονται στο μάρκετινγκ της πόλης, στον πολιτιστικό και χρονικό σχεδιασμό στις πόλεις και το σχεδιασμό του τουρισμού.

Σήμερα διδάσκει τα μεταπτυχιακά μαθήματα: Marketing, Branding και Διαχείριση Τόπου, Ειδικά Γεγονότα και Τοπική Ανάπτυξη, Δραστηριότητες Ελεύθερου Χρόνου και Αστική Αναγέννηση, Θεωρίες Τουρισμού και Πολιτισμού, Εναλλακτικές και Ειδικές Μορφές Τουρισμού. Διδάσκει επίσης τα προπτυχιακά μαθήματα: Σχεδιασμός Τουρισμού και Ελεύθερου Χρόνου, Θεωρίες Σχεδιασμού, Αστική Ανάπλαση, Αναγέννηση και Ανάπτυξη, Μάρκετινγκ Τόπου, Σχεδιασμός και Διαχείριση Ειδικών Γεγονότων.

Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΜΕΡΑΚΛΙΔΙΚΟ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ