ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2018

Παλαμήδειος Άθλος: Hμερίδα – Δημοσιογραφική διάσκεψη με την αιγίδα του ΠΣΑΤ

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9:38:00 π.μ. |

Παλαμήδειος Άθλος: Hμερίδα – Δημοσιογραφική διάσκεψη με την αιγίδα του ΠΣΑΤ
 Στα πλαίσια της Διοργάνωσης του Παλαμήδειου Άθλου 2018 θα πραγματοποιηθεί Hμερίδα – Δημοσιογραφική διάσκεψη με την αιγίδα του ΠΣΑΤ (Πανελλήνιος Σύνδεσμος Αθλητικού Τύπου) για το Μάρκετινγκ της πόλης του Ναυπλίου με τίτλο Media DayBranding The City of Nafplio την Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018 στο Ναύπλιο, σε συνεργασία με την Αντιπεριφέρεια και το Επιμελητήριο Αργολίδας.


Κύριος εισηγητής θα είναι ο Καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Αλέξιος Δέφνερ
  • Καθηγητής Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου
  • Διευθυντής του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής (Ε.ΤOY.Σ.Ε.Π.)
  • Διευθυντής του Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ‘Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού’ (ΣΑΤΠ)
Η ημερίδα θα γίνει στο ΦΟΥΓΑΡΟ, είναι ανοιχτή για το κοινό και έχουν προσκληθεί άτομα και φορείς που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό και σχετίζονται με τις μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις του Ναυπλίου, ενώ θα παραβρεθούν και εκπρόσωποι του Τύπου από την Αργολίδα και την Αθήνα.
Δείτε αναλυτικά το πρόγραμμα της εκδήλωσης:
1.    Παρουσίαση: Ευάγγελος Παπαποστόλου: Γενικός Δ/ντης Μαραθωνίου Ναυπλίου
2.    Προεδρία εκδήλωσης: Γιαννης Θεοδωρακόπουλος Πρόεδρος ΠΣΑΤ
3.    Τοποθέτηση - Χαιρετισμός: Δημήτρης Κωστούρος, Δήμαρχος Ναυπλιέων
4.    Τοποθέτηση - Χαιρετισμός: Τάσος Χειβιδόπουλος, Αντιπεριφερειάρχης Αργολίδας
5.    Τοποθέτηση - Χαιρετισμός: Φώτης Δαμούλος, Πρόεδρος Επιμελητηρίου Αργολίδας
6.    1ος Ομιλητής: κ. Αλέξιος Δέφνερ καθηγητής από το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Θέμα: Τι είναι ο Στρατηγικός Σχεδιασμός Marketing και πώς βοηθάει στην ανάπτυξη μίας πόλης το city branding.
7.    2ος Ομιλητής: Γιαννης Μαμουζέλος. Συγγραφέας – Δημοσιογράφος.
Θέμα: Τα οφέλη του αθλητισμού στους πολίτες - Τα οφέλη του Αθλητισμού στην πόλη.
8.    3ος Ομιλητής: Θέμα: Μάρκετινγκ – Η αξία του branding
9.    Nafplio city branding: Δημήτρης Κωστούρος, παρουσίαση της πρότασης για το λογότυπο του Δήμου Ναυπλιέων με τίτλο: Ναύπλιο 365 μέρες τον χρόνο – ιδέα, λογική, το μήνυμα.
10.  Τοποθετήσεις

Από το γραφείο τύπου

Για πληροφορίες και εγγραφές: https://www.nafpliocastlerun.gr/
Δείτε το promo-video του Παλαμήδειου Άθλου 18: https://goo.gl/sje1fu


ΑΛΕΞΙΟΣ ΔΕΦΝΕΡ – ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ 

Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜΠ (Αθήνα), MSc στoν ‘Πολεοδομικό και Xωροταξικό Σχεδιασμό’ (London School of Economics and Political Science: LSE), Ph.D. ‘Πολεοδομία και Χωροταξία’ (LSE). 

Από το 2013 είναι Καθηγητής ‘Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου’ στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ, όπου διδάσκει από το 1997) και από το 2003 είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής (Ε.ΤOY.Σ.Ε.Π.). 

Επίσης από το 2014 είναι Διευθυντής του Διατμηματικού (με το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών) Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού» (ΣΑΤΠ). Μεταξύ 2016 και 2018 ήταν πρόεδρος του ΤΜΧΠΠΑ. 

Πριν από το ΤΜΧΠΠΑ ήταν Επιστημονικός Συνεργάτης στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών ως μέλος του Ινστιτούτου Αστικής και Αγροτικής Κοινωνιολογίας. Υπήρξε Ακαδημαϊκός Επισκέπτης το 2008 στο Πανεπιστήμιο Hafen City του Αμβούργου και το 2005 στο London School of Economics and Political Science του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. 

Η ερευνητική του εμπειρία περιλαμβάνει: μάρκετινγκ τόπου και πόλεων - μάρκετινγκ πολιτισμού και μουσείων – αθλητισμός στην πόλη - αστική αναγέννηση - πάρκα και πολιτισμός - αστικό πράσινο - πολιτιστική κληρονομιά - συμμετοχικός σχεδιασμός - θαλάσσια πάρκα - βιώσιμος τουριστικός σχεδιασμός - στρατηγικός και ολοκληρωμένος σχεδιασμός και ανάπτυξη - Πολιτιστικές Πρωτεύουσες της Ευρώπης – δημιουργικότητα και τοπίο - Αθήνα - δεύτερη κατοικία. 

Οι δημοσιεύσεις του στα αγγλικά επικεντρώνονται στο μάρκετινγκ της πόλης, στον πολιτιστικό και χρονικό σχεδιασμό στις πόλεις και το σχεδιασμό του τουρισμού. Είναι μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του διεθνούς περιοδικού ‘Transactions of the Association of European Schools of Planning’, του ελληνικού περιοδικού ‘Αειχώρος: Κείμενα Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Ανάπτυξης’, και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής της Έκδοσης του διεθνούς περιοδικού ‘Tourismos’, καθώς και κριτής σε διάφορα διεθνή περιοδικά. 

Σήμερα διδάσκει τα μεταπτυχιακά μαθήματα: Marketing, Branding και Διαχείριση Τόπου, Ειδικά Γεγονότα και Τοπική Ανάπτυξη, Δραστηριότητες Ελεύθερου Χρόνου και Αστική Αναγέννηση, Θεωρίες Τουρισμού και Πολιτισμού, Εναλλακτικές και Ειδικές Μορφές Τουρισμού. Διδάσκει επίσης τα προπτυχιακά μαθήματα: Σχεδιασμός Τουρισμού και Ελεύθερου Χρόνου, Θεωρίες Σχεδιασμού, Αστική Ανάπλαση, Αναγέννηση και Ανάπτυξη, Μάρκετινγκ Τόπου, Σχεδιασμός και Διαχείριση Ειδικών Γεγονότων. Επιπρόσθετα έχει δώσει διαλέξεις σε φοιτητές ξένων πανεπιστημίων.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ