Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020

"Οδηγός Επιβίωσης για μικρούς και μεγάλους στην Ευρώπη του 21ου αιώνα" στο 3ο Δημοτικό Άργους

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:23:00 μ.μ. | |
"Οδηγός Επιβίωσης για μικρούς και μεγάλους στην Ευρώπη του 21ου αιώνα" στο 3ο Δημοτικό Άργους
 Στο πλαίσιο του Σχεδίου Κινητικότητας Προσωπικού Σχολικής Εκπαίδευσης Erasmus+ KA1 του 3ου Δημοτικού Σχολείου Άργους με αριθμό σύμβασης 2018-1-EL01 –KA101-047413 που υλοποιήθηκε για την χρονική περίοδο 2018-2019, οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου Δέσποινα Χατζηγεωργίου ΠΕ06 και Γιώργος Γιαννόπουλος ΠΕ11 πραγματοποιήσαν τις δυο πρώτες κινητικότητες του Σχεδίου παρακολουθώντας τον κύκλο δομημένων μαθημάτων με τίτλο “Creativity, Innovation, Motivation and New Teaching Methodologies.
” Ο φορέας υποδοχής του επιμορφωτικού αυτού προγράμματος ήταν το Europass Teacher Academy και έδρα του η Φλωρεντία της Ιταλίας όπου παρακολούθησαν μαθήματα 50 ωρών για δύο εβδομάδες από τις 8-19 Ιουλίου 2019. 
Η τρίτη κινητικότητα πραγματοποιήθηκε την περίοδο 11- 16 Νοεμβρίου 2019 από το Διευθυντή του σχολείου Μουσταΐρα Παναγιώτη ΠΕ70 ο οποίος στο ίδιο κέντρο της Φλωρεντίας παρακολούθησε μαθήματα 30 ωρών για μία εβδομάδα στα πλαίσια του προγράμματος “Integrating Creativity and Innovation into Teaching”.
Η εμπειρία επιμόρφωσης ήταν εξαιρετικά εποικοδομητική και συναφής με τις γνώσεις και τις δεξιότητες που αναμενόταν να αποκτήσουν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τους 3 βασικούς θεματικούς άξονες του Σχεδίου:

Καινοτόμες διδακτικές μέθοδοι που προάγουν την καλλιέργεια της Δημιουγικότητας,

Παρώθηση των Μαθητών και

Καλοσχεδιασμένες τεχνικές Διαχείρισης της σχολικής Τάξης. 
Παράλληλα τους δόθηκε η ευκαιρία να καλλιεργήσουν και να εξελίξουν τις προσωπικές και κοινωνικές τους δεξιότητες και να αποκτήσουν γνώσεις για την ευρύτερη κατανόηση της λειτουργίας της σχολικής εκπαίδευσης σε Ευρωπαϊκό επίπεδο. 
Αφού εργάστηκαν σε ομάδες και ζευγάρια με την καθοδήγηση των επιμορφωτών τους, αντάλλαξαν ιδέες, απόψεις και υλικό και έκαναν βιωματική χρήση των ψηφιακών πόρων και των Νέων Τεχνολογιών που ενθαρρύνουν την δημιουργική σκέψη και τις δεξιότητες του 21ου αιώνα. Παίρνοντας ανατροφοδότηση από την μελέτη των περιπτώσεων διαχείρισης τάξεων εκπαιδευτικών διαφορετικών ειδικοτήτων, εκπαιδευτικών πλαισίων και χωρών, ικανοποιήσαν και τις ανάγκες δικτύωσης τους θέτοντας βάσεις για νέες συνεργασίες σε Ευρωπαϊκό επίπεδο στο μέλλον. 
Τέλος, μέσα από τις πολιτιστικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στην Φλωρεντία αλλά και στην ευρύτερη περιοχή της Τοσκάνης στα πλαίσια του προγράμματος, ήρθαν σε επαφή με παραδείγματα βιωματικών δραστηριοτήτων (ξεναγήσεις, περιηγήσεις, συνεστιάσεις, γευσιγνωσία) που μπορεί να περιλαμβάνουν εκπαιδευτικές εξορμήσεις που έχουν επίκεντρο την πολιτιστική κληρονομιά μιας περιοχής.

Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΜΕΡΑΚΛΙΔΙΚΟ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ