ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Πέμπτη 13 Μαΐου 2021

Ναύπλιο: "Η φύση στο σχολείο!" Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς στους κήπους του "Φουγάρου"

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:52:00 μ.μ. | | | |
Ναύπλιο: "Η φύση στο σχολείο!" Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς στους κήπους του Φουγάρου
Η Κοιν.Σ.Επ. Παρέα του δάσους σε συνεργασία με τις Βιβλιοθήκες του Φουγάρου υλοποιούν το εργαστήριο Η φύση στο σχολείο.


Το εργαστήριο εστιάζει στη δημιουργία υπαίθριων τάξεων με άξονα τη φύση στις σχολικές αυλές και στην ένταξη των σχολικών αυλών στην παιδαγωγική διαδικασία.

Απευθύνεται σε παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, νηπιαγωγούς και εκπαιδευτικούς πρώτων τάξεων του Δημοτικού.

Το διήμερο εργαστήριο θα πραγματοποιηθεί στους κήπους του Φουγάρου, τηρώντας όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας!

Σάββατο 12 & Κυριακή 13 Ιουνίου
10πμ - 5μμ

περιορισμένες θέσεις

δηλώσεις συμμετοχής έως και το Σάββατο 5/6/2021
6943095606 & aa@pareatoudasous.gr

Το εργαστήριο εστιάζει στη δημιουργία υπαίθριων τάξεων σε σχολικές αυλές και στη σύνδεση της λειτουργίας τους με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών. Συνδυάζει στοιχεία από τη μέθοδο Εκπαίδευσης σε κήπους (Garden-based-learning), τη Μοντεσσοριανή αγωγή και την εμπειρική μάθηση και αποτελεί μια καινοτόμα παιδαγωγική προσέγγιση των σχολικών αυλών.

Το εργαστήριο στοχεύει:

- Να θέσει τη θεωρητική βάση της μεθόδου Εκπαίδευσης στους κήπους (Garden-Based-Learning).

- Να φωτίσει γνώσεις από την οικολογία, τη βιολογία και τη φυσική καλλιέργεια που αφορούν ένα σχολικό κήπο.

- Να δώσει πρακτικά βήματα σχεδιασμού μιας υπαίθριας τάξης στη σχολική αυλή.

- Να συνδέσει τη λειτουργία της υπαίθριας τάξης με το αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών.

- Να δώσει τα στάδια γνωστικής και βιωματικής σύνδεσης των συμμετεχόντων με τον φυσικό κόσμο μιας σχολικής αυλής.

- Να εμπνεύσει, να ενθαρρύνει, να στηρίξει τους παιδαγωγούς να ακολουθήσουν την μέθοδο της Εκπαίδευσης στους σχολικούς κήπους και να δημιουργήσουν υπαίθριες τάξεις στις σχολικές αυλές.

Συντονίστρια εργαστηρίου


Αθηνά Αντύπα M.Sc. Περιβαλλοντική Πολιτική και Διαχείριση, Θεατροπαιδαγωγός-Εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού

Ξεκίνησα να εργάζομαι για τη φύση το 2007 στο εργαστήριο Βιοποικιλότητας Πανεπιστήμιου Αιγαίου διεξάγοντας εθνοβοτανική μελέτη στο πλαίσιο ευρωπαϊκού προγράμματος. Γνώρισα τον κόσμο της φυσικής καλλιέργειας και του βιώσιμου μοντέλου ζωής, εργαζόμενη στο ερευνητικό κέντρο Sunseed Desert Technology στην Ισπανία. Συνέχισα στο τμήμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας, όπου συντόνισα και υλοποίησα εκπαιδευτικά προγράμματα για σχολικές ομάδες στο Πάρκο «Α. Τρίτσης» και σχεδίασα υλικό περιβαλλοντικής εκπαίδευσης για προστατευόμενες περιοχές στο πλαίσιο ευρωπαϊκών προγραμμάτων (Life, Leader κ.ά.). Η συστηματική εργασία μου ως υπεύθυνη σχεδιασμού και λειτουργίας μιας τάξης στη σχολική αυλή, σε μοντεσσοριανό παιδικό σταθμό, έγινε η αρχή για μια σειρά συνεργασιών με ιδιωτικά και δημόσια σχολεία με στόχο τη διαμόρφωση υπαίθριων τάξεων σε σχολικές αυλές. Η εκπαίδευσή μου στη μέθοδο Garden-based-learning ήρθε να ισχυροποιήσει τις βάσεις της δουλειάς μου αλλά και το όραμα μου, κάθε σχολική αυλή να είναι ένα ζωντανός κήπος, μια δυναμική υπαίθρια τάξη.

Θα χαρούμε να σας δούμε!
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ