ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ

Παρασκευή 11 Μαρτίου 2022

Ολοκληρώθηκε στην Ερμιονίδα η παρουσίαση του προγράμματος "Αργολίδα Γαστρονομικός Προορισμός"

Παρουσίαση Λύκειο Κρανιδίου
Ολοκληρώθηκε την Τετάρτη 9 Μαρτίου 2022, στο Γενικό Λύκειο Κρανιδίου η συνάντηση εργασίας με θέμα: Συζήτηση και διατύπωση γνώμης σχετικά με τον σχεδιασμό του προγράμματος ΑΡΓΟΛΙΔΑ - ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΚΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ, στα πλαίσια της πρωτοβουλίας του Επιμελητηρίου Αργολίδας για την συγκεκριμένη δράση.

Η συνάντηση αφορούσε όλους τους φορείς του Τουρισμού, τους ξενοδόχους, τους ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων, τις επιχειρήσεις εστίασης, τους παραγωγούς και τους τυποποιητές προϊόντων του Δήμου.

Αναλυτική ήταν η ενημέρωση, σχετικά με την πρώτη φάση του προγράμματος, από τον μελετητή κ. Δημοσθένη Μπρούσαλη, τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Αργολίδας κ. Φώτη Δαμούλο και τον Πρόεδρο της τουριστικής Επιτροπής του Επιμελητηρίου κ. Παναγιώτη Ψυχογιό.

Στην πρώτη αυτή φάση του προγράμματος αναζητούμε παραδοσιακές συνταγές του τόπου, οι οποίες θα προσαρμοστούν στα σημερινά δεδομένα. Πολύτιμη αποδείχθηκε η συμβολή των εθελοντριών του Λαογραφικού Εργαστηρίου Δήμου Ερμιονίδας, οι οποίες παραβρέθηκαν στην συνάντηση και μας ενημέρωσαν ότι έχουν ήδη καταγράψει τέτοιες συνταγές.
Η γαστρονομία μπορεί να γίνει ένας από τους κύριους λόγους επιλογής της Ερμιονίδας ως προορισμού διακοπών. Ο «γαστρονομικός πατριωτισμός» επιβραβεύεται οικονομικά αφού τα καλά εστιατόρια τοπικής κουζίνας τυγχάνουν δωρεάν προβολής από τα μέσα ενημέρωσης, τους ταξιδιωτικούς οδηγούς, το διαδίκτυο και τους τοπικούς ή εθνικούς τουριστικούς οργανισμούς εξασφαλίζοντας έτσι, πρόσθετη πελατεία, μεγαλύτερης διάρκειας σεζόν και κέρδη. Οι εστιάτορες και ξενοδόχοι πρέπει να νιώθουν πρεσβευτές της τοπικής γαστρονομίας.

Ο βαθμός ελληνικότητας/εντοπιότητας του ξενοδοχειακού πρωινού είναι πρωτίστως θέμα γαστρονομικής κουλτούρας.

Μέσα από το συγκεκριμένο project, που αφορά στην διοίκηση και την προβολή της γαστρονομίας, επιδιώκουμε ένα επαγγελματικό σχέδιο μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τρεις κατηγορίες δράσεων: διαμόρφωση γαστρονομικού χαρτοφυλακίου, ανάπτυξη γαστρονομικού brand, κατάρτιση επικοινωνιακού προγράμματος. Βασικό εργαλείο προβολής πρέπει να είναι το διαδίκτυο.

Αυτό που πρέπει να γίνει ξεκάθαρο είναι πως για να προχωρήσει το συγκεκριμένο πρόγραμμα και να δημιουργηθεί η γαστρονομική ταυτότητα της Αργολίδας πρέπει να υπάρξουν συνέργειες και ομάδες εργασίας.

Η πρώτη συνάντηση αποτέλεσε μια ευκαιρία να εκφραστούν απόψεις, απορίες, ερωτήσεις και ιδέες, να μάθουμε το ‘’τι’’ και να σχεδιάσουμε το ‘’πώς’’.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους φορείς του Τουρισμού, τυποποιητές, παραγωγοί, επαγγελματίες της Εστίασης και Δημότες της Ερμιονίδας, εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου Αργολίδας, του Συλλόγου Επαγγελματιών Τολού και του Δήμου Ναυπλιέων.

Χαιρετισμό απηύθυνε ο Δήμαρχος κ. Γιάννης Γεωργόπουλος, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Αναστάσιος Γανώσης και το μέλος του Επιμελητηρίου από την Ερμιονίδα κ. Χρυσαυγή Μερτύρη.

Τον συντονισμό της συζήτησης- συνάντησης εργασίας ανέλαβε η Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Λούμη - Γιαννικοπούλου Αγγελική.

Σχεδιάζουμε όλοι μαζί το επόμενο βήμα και σας θέλουμε συνοδοιπόρους.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ