ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΝΑΥΠΛΙΟ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ

Πέμπτη 7 Σεπτεμβρίου 2023

Νέο μεσιτικό γραφείο στο Ναύπλιο ζητάει άτομο για γραμματειακή υποστήριξη

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:49:00 μ.μ. |
Αγγελία
Είσαι ένας νέος επαγγελματίας, απόφοιτος πανεπιστημίου, που ψάχνεις να κάνεις τα πρώτα σου βήματα στην επαγγελματική του καριέρα? Είσαι ένα φιλόδοξο άτομο και σε ενθουσιάζει ο κλάδος των ακινήτων?

Η ομάδα του PROPERTYSHOP REAL ESTATE μεγαλώνει! Αναζητούμε γραμματειακή υποστήριξη για το νέο μας γραφείο στο Νάυπλιο, Ασκληπιού 66. Εάν θέλεις να εργαστείς σε ένα σύγχρονο, φιλικό και γρήγορα αναπτυσσόμενο περιβάλλον στείλε μας το βιογραφικό σου!

Περιγραφή Θέσης: ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

Ως Γραμματέας θα είσαι υπεύθυνη/ος για την υποστήριξη των μεσιτών της εταιρίας μας καθώς και για την εύρυθμη λειτουργία του γραφείου. Θα οργανώνεις και θα τηρείς το χρονοδιάγραμμα του στελέχους και θα είσαι στο σημείο επαφής μεταξύ των πελατών και των μεσιτών. Η θέση απαιτεί εξαιρετική ικανότητα οργάνωσης, διαχείρισης χρόνου και δεξιότητα ταυτόχρονης εκτέλεσης πολλαπλών αρμοδιοτήτων. Ο στόχος είναι να συμβάλλεις στην αποτελεσματικότητα της συνολικής επιχειρηματικής δραστηριότητας, εξασφαλίζοντας ότι όλα τα καθήκοντα εκτελούνται έγκαιρα και αποτελεσματικά. Η δουλειά προσφέρει συνδιασμό και εξωτερικών εργασιών, και προοπτικές για εξέλιξη.

Αρμοδιότητες

Διαχείριση των τηλεφωνικών κλήσεων για βέλτιστη εξυπηρέτηση των αιτημάτων

Διαχείριση μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Συνδρομή στην έρευνα αγοράς

Διαχείριση και αρχειοθέτηση εμπιστευτικών εγγράφων

Παροχή υποστήριξης της ομάδας.

Άψογη διαχείριση, με ευγένεια και επαγγελματισμό, των αιτημάτων και των ερωτήσεων των πελατών

Στοιχειοθέτηση και επίβλεψη διαδικασιών

Συντονισμός και οργάνωση καθημερινών ενεργειών του τμήματος

Χρήση CRM λογισμικού

Προετοιμασία παρουσιάσεων για πελάτες

Υπεύθυνη/ος για την εικόνα των ακινήτων στις πλατφόρμες και σύνταξη περιγραφών των ακινήτων (Ελλ/Αγγ)

Επίσκεψη σε ακίνητα παρέα με τον υπεύθυνο ακινήτου για καταχώρηση πληροφοριών

Απαιτήσεις

Άριστη γνώση χειρισμού υπολογιστή και MS Office (WORD DOC, EXCEL, POWERPOINT)

Γνώση διαχείρισης γραφείου

Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας (επιπλέον ξενη γλώσσα θα εκτιμηθεί)

Εξαιρετικές δυνατότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου

Ικανότητα συντονισμού και διαχείρισης παράλληλων εργασιών

Άνεση στην επικοινωνία και ευχέρεια λόγου

Καθορισμός προτεραιοτήτων και άμεση ανταπόκριση

Ακεραιότητα και εμπιστευτικότητα

Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ - Πτυχίο σχετικό με ακίνητα (πχ Πολιτικού Μηχανικού) θα εκτιμηθεί)

Παρέχονται

Παρέχονται BONUS σε εποχή πωλήσεων

Ασφάλιση ΙΚΑ με όλα τα νόμιμα επιδόματα

ΜΙΣΘΟΣ = 5ωρη απασχόληση = 25 ώρες/εβδομάδα

Εκπαίδευση

Προοπτικές εξέλιξης σε ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Γίνετε μέλος της κορυφαίας ομάδας μας!

*ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΣΕΠΤΈΜΒΡΙΟ

Αποστολή Βιογραφικού propertyshopgreece@gmail.com
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ