Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων κ. Γιάννης Ανδριανός, η Αντιδήμαρχος Παιδείας κα Άντζη Παναγιωτακοπούλου, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας κ. Βασίλειος Πολύδωρος, ο Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων κ. Τριαντάφυλλος Κακαρίκος, καθώς και εκπρόσωποι φορέων, γονείς και φίλοι του σχολείου.
Ξεχωριστή στιγμή της βραδιάς αποτέλεσε η σχολική ορχήστρα, η οποία με τις μελωδίες και τα τραγούδια της έντυσε μουσικά την εκδήλωση, δημιουργώντας μια ζεστή και συγκινητική ατμόσφαιρα. Παράλληλα, προβλήθηκε ένα ιδιαίτερο βίντεο με στιγμές από τη σχολική ζωή των μαθητών, το οποίο επιμελήθηκε ο μαθητής Άγγελος Δημόπουλος, χαρίζοντας σε όλους μια νοσταλγική αναδρομή στα χρόνια που πέρασαν.
Οι απόφοιτοι αποχαιρέτησαν το σχολείο τους γεμάτοι όνειρα, ελπίδα και αισιοδοξία, κρατώντας στις αποσκευές τους γνώσεις, εμπειρίες και αναμνήσεις που θα τους συνοδεύουν σε κάθε τους βήμα.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζονται προς το Δ.Σ.του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά εδεσμάτων και ποτών, που συνέβαλαν ουσιαστικά στη ζεστή και φιλόξενη ατμόσφαιρα της βραδιάς. καθώς και στην Αντιδήμαρχο Παιδείας για την υποστήριξη και την πολύτιμη συμβολή της στην κάλυψη των ηχητικών της εκδήλωσης
Το σχολείο μας συγχαίρει θερμά τους αποφοίτους της τάξης του 2026 και τους εύχεται καλή πρόοδο, υγεία και κάθε επιτυχία στο νέο τους ξεκίνημα.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ Ναυπλίου
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου ΓΕΛ Ναυπλίου










(1).webp)










