Συνελήφθη, χθες (26.6.2026) το μεσημέρι, στο Ναύπλιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Ναυπλίου ένας 47χρονος αλλοδαπός.
Κατά τη διάρκεια εκδίκασης υπόθεσης, όπου συνεδρίαζε το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ναυπλίου, βιντεοσκοπούσε με το κινητό του τηλέφωνο.










(1).webp)



