Μετά από συντονισμένες προσπάθειες και ξεπερνώντας γραφειοκρατικά αλλά και πολιτικά εμπόδια, ο Δήμος προχωρά στην αγορά του οικοπέδου που θα συνδέσει την κεντρική οδό της έδρας του Δήμου με τον Ιερό Ναό Αγίου Βασιλείου.
Η κίνηση αυτή εξασφαλίζει δεκάδες νέες θέσεις στάθμευσης στην «καρδιά» της πόλης και νέους κοινόχρηστους χώρους για μελλοντική αξιοποίηση.
Στο μήνυμά του, ο Δήμαρχος δεν παραλείπει να ευχαριστήσει όσους στήριξαν το έργο, αφήνοντας παράλληλα αιχμές για τη στάση της αντιπολίτευσης που καθυστέρησε την υλοποίησή του.
Ακολουθεί ολόκληρη η ανακοίνωση του Δημάρχου Επιδαύρου:
"Υπογράψαμε, επιτέλους, τα συμβόλαια αγοράς του οικοπέδου που θα ενώσει την κεντρική οδό Λυγουριού με τον Ιερό Ναό Αγίου Βασιλείου (αναμένεταιμια ακομα υπογραφή), δημιουργώντας δεκάδες νέες θέσεις στάθμευσης στο πιο κεντρικό σημεία της έδρας του ΔΗΜΟΣ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ !
Παράλληλα, εξασφαλίσαμε νέους κοινόχρηστους χώρους για τον Δήμο μας στους οποίους μπορεί να γίνει οποιοδήποτε αξιοποίηση τους στο μέλλον!
Εδώ όμως να αναφέρω και τα όσα προηγήθηκαν, προκειμένου να γίνει κατανοητό το που, πως και ποιοι "βάζουν πλάτη" ή μπορεί να καταστρέψουν ενα έργο.
Αρχικά ενα τεράστιο ευχαριστώ σε ΟΛΟΥΣ τους δημοτικούς συμβούλους που κατανόησαν την ανάγκη, έκλεισαν τα αυτιά τους σε τοπικιστικες ή μικροπολιτικες λογικές που προσπάθησαν να τους επηρεάσουν, για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Επισης πολλά ευχαριστούμε στον ιδιοκτήτη Mike Govatsis ο οποίος δέχθηκε πολλά πυρα σε προσωπικό επίπεδο απο ανθρώπους που ήθελαν να τον εμπλέξουν ακομα και σε πολιτικά παιχνίδια, εδωσε απλόχερα βοήθεια σε οτιδήποτε του ζητήθηκε (χρόνο, δαπάνες, προσωπική εργασία) χωρίς να έχει λάβει ούτε ενα € και με μόνη λογική την εξυπηρέτηση του κοινού συμφέροντος!
Τέλος για να γίνει αντιληπτό το τι έγινε τους τελευταίους μήνες απλά να αναφέρω ότι ΕΑΝ υπηρχε μια ψήφος απο την αντιπολίτευση τον Νοέμβριο του 2025 με τη διαδικασία της απευθείας αγοράς και οχι με την διαδικασία της δημοπρασίας, θα ειχαμε αυτή την εικόνα της υπογραφής τον Δεκέμβριο του 2025 και σήμερα θα είχαμε έτοιμη την ένωση της κεντρικής οδού με το Ναό και τις θέσεις στάθμευσης, με το ίδιο τίμημα και με τις ίδιες συνθήκες!
Βλέπουμε τα θετικά!
Συνεχίζουμε πιο αργά...
Αλλά συνεχίζουμε..."










(1).webp)




