Ο κ. Ανδριανός συνεχάρη θερμά ολόκληρη τη σχολική κοινότητα για το αξιέπαινο και πολύτιμο έργο που επιτελεί, κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στη Διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς, στο διοικητικό και το λοιπό προσωπικό, στους γονείς και τις οικογένειες και, πάνω απ’ όλα, στις μαθήτριες και τους μαθητές του σχολείου.
Όπως τόνισε, μέσα από την εκπαίδευση, την επαγγελματική κατάρτιση και τη συστηματική υποστήριξη, το σχολείο προσφέρει στα παιδιά ουσιαστικά εφόδια για κάθε πτυχή της ζωής τους: όχι μόνο γνώσεις και δεξιότητες, αλλά και αρχές, αξίες και ισχυρά θεμέλια αυτονομίας, αυτοπεποίθησης και δημιουργικότητας.
Ο κ. Ανδριανός επισήμανε ότι αυτή η καλοκαιρινή γιορτή αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία για να αναδειχθούν οι προσπάθειες, οι δεξιότητες, τα ταλέντα και η πρόοδος των παιδιών, αλλά και για να αναγνωριστεί η συλλογική προσπάθεια όλων όσοι βρίσκονται καθημερινά στο πλευρό τους, τα ενθαρρύνουν και τα βοηθούν να κατακτούν νέους στόχους.
Παράλληλα, εξέφρασε την εκτίμηση και την ευγνωμοσύνη του προς τους εκπαιδευτικούς για την αφοσίωση, την ευαισθησία και τη συνέπεια με την οποία υπηρετούν το λειτούργημά τους, καθώς και προς τους γονείς και τις οικογένειες για τη δύναμη, την αγάπη και τη σταθερή υποστήριξη που προσφέρουν στα παιδιά.
Ο κ. Ανδριανός διαβεβαίωσε τη σχολική κοινότητα ότι, όπως όλα αυτά τα χρόνια, παραμένει σταθερά στη διάθεσή της, ώστε να συμβάλει στην προσπάθειά της και στη διασφάλιση των αναγκαίων υλικών και άυλων προϋποθέσεων για την απρόσκοπτη επιτέλεση της σημαντικής αποστολής του σχολείου.
Κλείνοντας, ευχήθηκε σε όλες και όλους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, με υγεία, ξεκούραση και πολλές χαρούμενες στιγμές, ενώ απευθυνόμενος στα παιδιά υπογράμμισε: «Να συνεχίσετε με δύναμη, αισιοδοξία και εμπιστοσύνη στις δυνατότητές σας, να βάζετε νέους στόχους, να τους κατακτάτε και να προχωράτε μπροστά με θάρρος και δημιουργικότητα. Μας κάνετε όλους υπερήφανους».
Παράλληλα, εξέφρασε την εκτίμηση και την ευγνωμοσύνη του προς τους εκπαιδευτικούς για την αφοσίωση, την ευαισθησία και τη συνέπεια με την οποία υπηρετούν το λειτούργημά τους, καθώς και προς τους γονείς και τις οικογένειες για τη δύναμη, την αγάπη και τη σταθερή υποστήριξη που προσφέρουν στα παιδιά.
Ο κ. Ανδριανός διαβεβαίωσε τη σχολική κοινότητα ότι, όπως όλα αυτά τα χρόνια, παραμένει σταθερά στη διάθεσή της, ώστε να συμβάλει στην προσπάθειά της και στη διασφάλιση των αναγκαίων υλικών και άυλων προϋποθέσεων για την απρόσκοπτη επιτέλεση της σημαντικής αποστολής του σχολείου.
Κλείνοντας, ευχήθηκε σε όλες και όλους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, με υγεία, ξεκούραση και πολλές χαρούμενες στιγμές, ενώ απευθυνόμενος στα παιδιά υπογράμμισε: «Να συνεχίσετε με δύναμη, αισιοδοξία και εμπιστοσύνη στις δυνατότητές σας, να βάζετε νέους στόχους, να τους κατακτάτε και να προχωράτε μπροστά με θάρρος και δημιουργικότητα. Μας κάνετε όλους υπερήφανους».










(1).webp)
.jpg)
.jpg)


