ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


Πέμπτη 25 Ιουνίου 2026

Ο Γιάννης Ανδριανός στην τελετή αποφοίτησης του Πρότυπου Επαγγελματικού Λυκείου Άργους

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:05:00 μ.μ. | |
Τελετή αποφοίτησης
Ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και Βουλευτής Αργολίδας της Νέας Δημοκρατίας Γιάννης Ανδριανός παρέστη στην τελετή αποφοίτησης μαθητών και μαθητριών του Πρότυπου Επαγγελματικού Λυκείου Άργους.

Ο κ. Ανδριανός συνεχάρη θερμά ολόκληρη τη σχολική κοινότητα για το σημαντικό εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό έργο που επιτελεί και ιδιαίτερα τις μαθήτριες και τους μαθητές για την προσπάθεια, την πρόοδο και τις επιτυχίες τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.
Όπως τόνισε, η επαγγελματική εκπαίδευση προσφέρει στους νέους ανθρώπους ουσιαστικές γνώσεις και σύγχρονες δεξιότητες, τους βοηθά να ανακαλύψουν τις δυνατότητες και τις κλίσεις τους και τους προετοιμάζει αποτελεσματικά για την επόμενη φάση της ζωής τους.

Ο κ. Ανδριανός εξέφρασε, παράλληλα, την υπερηφάνεια και τη συγκίνησή του για το γεγονός ότι το πρώτο από τα έξι Πρότυπα Επαγγελματικά Λύκεια της χώρας ιδρύθηκε στην Αργολίδα, ενώ σήμερα το σχολείο συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εμπλουτίζεται με νέες ειδικότητες.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε: «Αισθάνομαι ιδιαίτερη υπερηφάνεια και συγκίνηση, γιατί πετύχαμε το πρώτο από τα έξι Πρότυπα ΕΠΑΛ της χώρας να ιδρυθεί και να λειτουργήσει εδώ, στην Αργολίδα, και σήμερα να συνεχίζει να ενισχύεται και να εμπλουτίζεται με νέες ειδικότητες, διευρύνοντας τις επιλογές και τις ευκαιρίες που προσφέρει στα παιδιά μας».
Ο κ. Ανδριανός υπογράμμισε ακόμη ότι η πορεία του Πρότυπου ΕΠΑΛ Άργους αποδεικνύει πως η επαγγελματική εκπαίδευση αποτελεί πλέον συνειδητή και ουσιαστική επιλογή για ολοένα και περισσότερους νέους: «Χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί αποδεικνύεται στην πράξη ότι η επαγγελματική εκπαίδευση δεν αποτελεί μια συνειδητή απόφαση των παιδιών, η οποία συνδέεται άμεσα με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς εργασίας και με τις προοπτικές της μελλοντικής επαγγελματικής τους αποκατάστασης», επισήμανε.

Παράλληλα, συνεχάρη τη Διεύθυνση και τους εκπαιδευτικούς για την αφοσίωση, τη συνέπεια και την καθημερινή τους προσπάθεια, καθώς και τους γονείς και τις οικογένειες που βρίσκονται σταθερά στο πλευρό των παιδιών και στηρίζουν τις επιλογές και τους στόχους τους.
Ο κ. Ανδριανός διαβεβαίωσε τη σχολική κοινότητα ότι θα παραμείνει σταθερά στο πλευρό της, συμβάλλοντας στην περαιτέρω ενίσχυση του σχολείου, στη διεύρυνση των εκπαιδευτικών δυνατοτήτων του και στη διασφάλιση των αναγκαίων προϋποθέσεων για την απρόσκοπτη επιτέλεση της σημαντικής αποστολής του.

Κλείνοντας, ευχήθηκε σε όλες και όλους ένα όμορφο και ξέγνοιαστο καλοκαίρι, με υγεία και χαρούμενες στιγμές, και στις μαθήτριες και τους μαθητές να συνεχίσουν με αυτοπεποίθηση, δημιουργικότητα και πίστη στις δυνατότητές τους, διεκδικώντας τους στόχους και τα όνειρά τους.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ