Στη συνάντηση συμμετείχε και ο Υφυπουργός Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων κ. Γιάννης Ανδριανός.
Την Υφυπουργό υποδέχτηκε στο Γραφείο του στο Δημαρχείο Ερμιονίδας ο Δήμαρχος κ. Ιωάννης Γεωργόπουλος, με τον οποίο είχαν εκτενή συζήτηση για τις αναπτυξιακές προοπτικές του τόπου και τις δράσεις που ενισχύουν το τουριστικό προϊόν της περιοχής.
Ειδικότερα, η Υφυπουργός ενημερώθηκε για τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της περιοχής και τα έργα που ενισχύουν την τουριστική ανάπτυξη.
Αμέσως μετά, πραγματοποιήθηκε Συνάντηση εργασίας στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Δημαρχείου Ερμιονίδας, όπου παρευρέθηκαν επίσης, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Αργολίδας κ. Β. Σιδέρης, ο Περιφερειακός Σύμβουλος κ. Α. Γανώσης, οι Αντιδήμαρχοι κκ. Α. Λούμη, Β. Πραχαλιά και Σ. Αντουλινάκης, Δημοτικοί Σύμβουλοι, ο Πρόεδρος του Δ.Λ.Τ. Ερμιονίδας και Εκπρόσωποι των Τουριστικών Μονάδων του Δήμου Ερμιονίδας.
Στο τέλος της Συνάντησης ο Δήμαρχος Ερμιονίδας, προσέφερε στην Υφυπουργό Τουρισμού ένα καλάθι με τοπικά προϊόντα, την έκδοση του βιβλίου για τον Εμμανουήλ Ρέπουλη και τουριστικό οδηγό, ως ένδειξη φιλοξενίας και προβολής της ταυτότητας της γαστρονομίας και της ιστορίας της Ερμιονίδας.
Μετά το πέρας της Συνάντησης, επισκέφτηκαν την Ερμιόνη, όπου ενημερώθηκαν για την πορεία των έργων και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της νέας μαρίνας.
Η Δημοτική Αρχή σε αγαστή συνεργασία με την πολιτεία και όλους τους φορείς, μένει σταθερά προσανατολισμένη στη βιώσιμη τουριστική ανάπτυξη και στη διαρκή αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των κατοίκων και επισκεπτών της πανέμορφης Ερμιονίδας μας.
Γραφείο Δημάρχου










(1).webp)





