ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ


ΕΚΛΟΓΕΣ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ

Κυριακή 17 Μαΐου 2026

4 θέσεις ειδικευμένων ιατρών στο Νοσοκομείο Ναυπλίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 12:22:00 μ.μ. | | |
Γιατροί
Ο Αναπληρωτής Διοικητής του Γενικού Νοσοκομείου Αργολίδας Θοδωρής Βασιλόπουλος ανακοινώνει την προκήρυξη για την πλήρωση των παρακάτω θέσεων ειδικευμένων, ιατρού του κλάδου Ε.Σ.Υ., επί θητεία, για το Γενικό Νοσοκομείο Αργολίδας - Αποκεντρωμένη Οργανική Μονάδα Ναύπλιο ως εξής: 

Τετάρτη 13 Μαΐου 2026

Ευχαριστήρια επιστολή προς το Γενικό Νοσοκομείο Ναυπλίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 11:46:00 π.μ. | | |
Ευχαριστήριο
Με την παρούσα επιστολή, η οικογένειά μας επιθυμεί να εκφράσει τις βαθύτατες και ειλικρινείς τις ευχαριστίες προς το ιατρικό προσωπικό και ιδιαίτερα προς τις νοσηλεύτριες της ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ του ΓΕΝΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΝΑΥΠΛΙΟΥ για τη φροντίδα που παρείχατε στον αγαπημένο μας ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟ ο οποίος απεβίωσε πρόσφατα.

Κυριακή 19 Απριλίου 2026

Ευγνώμονες ευχαριστίες του π. Γεώργιου Μητροσύλη προς το Γενικό Νοσοκομείο Αργολίδας

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:35:00 μ.μ. | | |
Ιερέας
Μετά την πρόσφατη δοκιμασία της υγείας μου, θα ήθελα να εκφράσω τις ευγνώμονες ευχαριστίες μου προς όλους όσοι εκδήλωσαν το ενδιαφέρον, την αγάπη, τις ευχές και τις προσευχές τους.

Πέμπτη 19 Μαρτίου 2026

Εκπαιδευτική επίσκεψη του οργανισμού Learning Seed στο Νοσοκομείο Ναυπλίου και στη Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης «Ψυχαργώ»

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:10:00 μ.μ. | |
Σπουδαστές
Στις 18 Μαρτίου 2026, ο οργανισμός Learning Seed πραγματοποίησε εκπαιδευτική επίσκεψη στο Γενικό Νοσοκομείο Ναυπλίου και στη Μονάδα Ψυχοκοινωνικής Αποκατάστασης «Ψυχαργώ», στο πλαίσιο υλοποίησης ευρωπαϊκού προγράμματος κινητικότητας.

Κυριακή 8 Μαρτίου 2026

Τριαντάφυλλα από τη ΔΗΜ.ΤΟ. στις γυναίκες που εργάζονται στο νοσοκομείο Ναυπλίου

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:03:00 μ.μ. | | |
Νίκος Γεωργαντάς
Το λιγότερο που θα μπορούσαμε να κάνουμε σήμερα, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας, εκφράζοντας την ειλικρινή ευγνωμοσύνη μας , να προσφέρουμε ένα τριαντάφυλλο στις γυναίκες που εργάζονται στο νοσοκομείο μας... σεβόμενοι την δύναμη, υπομονή και απέραντη ανθρωπιά τους στις ανάγκες των συνανθρώπων μας!!!

Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2026

Ευχαριστήρια επιστολή προς το Νοσοκομείο Ναυπλίου: Το ευχαριστώ φαντάζει λίγο...

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:52:00 μ.μ. | | |
Ευχαριστήριο
Προχθές έκλεισα τα 44!!! Αυτό όμως δεν θα είχε συμβεί αν δεν υπήρχε το συγκεκριμένο προσωπικό του Νοσοκομείου Ναυπλίου, καθώς στις 6/2 το μεσημέρι με πήγε ο σύζυγος μου, με διαπιστωμένο αλλεργικό σοκ.