Η 5η εκδήλωση του Ανοικτού Πανεπιστημίου Ναυπλίου αποτέλεσε μια ευχάριστη έκπληξη, ακόμη και για εμάς τους διοργανωτές. Η εκδήλωση συνδιοργανώθηκε στις 17/5 κατόπιν πρότασης του 15μελούς συμβουλίου των μαθητών και των διδασκόντων του 1ου Γυμνασίου Ναυπλίου, με θέμα: «Η βία των ανηλίκων».










(1).webp)




