ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΣΤΙΑΣΗΣ
ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Φεγγαρόλουστη διαδρομή στην Αργολίδα.

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:43:00 μ.μ. |
 Καλοκαιρινό και νυκτερινό. Τεχνικό και απολαυστικό. «Σφιχτό» και καινοτόμο. Το “3rd Midnight Summer Rally’’ αγώνας ακριβείας κλασσικών αυτοκινήτων του AC3 ήταν ακριβώς έτσι, κι είχε και κάτι παραπάνω. Λαμπρό φεγγάρι! Το πρώτο αυτοκίνητο ξεκίνησε από το Ναύπλιο στις 21.01 και τερμάτισε στην Πλάκα Δρεπάνου Αργολίδας, 31 λεπτά μετά τα μεσάνυκτα κι αφού είχε διανύσει ασφάλτινη διαδρομή μήκους 130 χλμ με 5 δοκιμασίες. Βεβαίως, υπήρχαν και δυσκολίες. Η πινακίδα του τέλους της πρώτης δοκιμασίας ήταν το σημείο αρχής της δεύτερης (flying) με αλλαγή μέσης ωριαίας ταχύτητας από τα 46,8 στα 39,7 χιλιόμετρα. Οι Παντελής και Πλάτων Αντωνόπουλος και oι Κυριάκος Κωσταριδάκης-Δήμητρα Δαμαλά, δύο από τα πληρώματα που διεκδικούσαν μια θέση στο βάθρο, έχασαν την αλλαγή και βρέθηκαν αντίστοιχα, στην έβδομη και τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης. Ακριβέστεροι όλων τερμάτισαν οι Νίκος Σκανδάλης-Νίσσος Λεβής . Ο Νίκος βρέθηκε στη πρώτη θέση για πρώτη φορά, ενώ ο Νίσσος για πολλοστή.

 Ιδιαίτερη μνεία θα κάνουμε εδώ στους πιτσιρικάδες συνοδηγούς Δημήτρη Μπούκουρη, Πλάτωνα Αντωνόπουλο και Δήμο Ασμάτογλου, πραγματικά «αστέρια» των αγώνων ακριβείας με διακρίσεις και πολλά regularity χιλιόμετρα στο ενεργητικό τους. Η παρουσία 30(!) πληρωμάτων, από τα 38, με αυτοκίνητα χωρίς συνδεδεμένα ή όχι, πρόσθετα όργανα μέτρησης απόστασης-χρόνου, δείχνει πως υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον για τις κατηγορίες F-A (για αυτοκίνητα κατασκευασμένα έως 31-12-1970) και G-A (για αυτοκίνητα κατασκευασμένα από 1-1-1971 έως 31-12-1981), σύμφωνα με τον κανονισμό του αγώνα. Θυμίζουμε ότι επιτρέπονται το αυθεντικό κοντέρ του κατασκευαστή, αναλογικοί πίνακες και χρονόμετρα χεριού. 
 Πιστεύουμε πως είναι στο χέρι οργανωτών και πληρωμάτων να παραμείνουν οι κατηγορίες άνευ οργάνων, πρωτίστως γιατί συνάδουν με το πνεύμα των εκδηλώσεων κλασσικού αυτοκινήτου. Η απονομή επάθλων πραγματοποιήθηκε στο beach bar ‘’Τriton’’ δίπλα στη θάλασσα κι οι παρέες κουβεντιάζοντας, έμειναν στα τραπέζια τους μέχρι το ξημέρωμα κι έφυγαν λέγοντας «καλημέρα». Καθοριστική η παρουσία της Αστυνομίας στις διασταυρώσεις των κεντρικών οδικών αξόνων και στο χώρο της αφετηρίας. Και του χρόνου...


Αποτελέσματα

Χορηγοί οι :
a & c Pantelis Antonopoulos Architecture & Construction
Octane motorsport
Ulis
n-typo Graphic Arts Center
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ