Περισσότερη περιγραφή της άθλιας κατάστασης που υποφέρουμε, δεν χρειάζεται, καθώς τη ζούμε με όλες τις αισθήσεις μας. Το μόνο που μένει, είναι μία ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ. Αυτήν προτείνουμε εμείς, οι Ανεξάρτητοι, Ακομμάτιστοι, Αποφασισμένοι Έλληνες Πολίτες:
Αυτή είναι η μόνη ικανή και αναγκαία συνθήκη για να λυθούν όλα τα υπόλοιπα μας προβλήματα. Το χαμηλό επίπεδο παιδείας, η πτώση των ηθών, τα οικονομικά μας προβλήματα, οι φόροι, τα χαράτσια, οι άνεργοι, οι άστεγοι, οι αυτόχειρες, όλα αυτά, δεν είναι παρά αποτελέσματα ενός και μόνο γεγονότος, ότι άλλοι αποφασίζουν για εμάς, χωρίς εμάς, εξυπηρετώντας συμφέροντα αντίθετα με τα δικά μας.
Η επιχείρηση 2013 Μαραθών, δεν αποτελεί μία ακόμη Κίνηση ή Κίνημα πολιτικής διαμαρτυρίας, αλληλεγγύης ή ανατροπής. Πολύ δε περισσότερο, δεν αποτελεί κανενός είδους κομματική παρέμβαση ή στόχευση.
Αποτελεί “επιχείρηση” (εγχείρημα, απόπειρα), που αποσκοπεί στη δημιουργία και οργάνωση ενός μόνο, αλλά μεγίστης σημασίας, στόχου: την συσπείρωση του Ελληνικού λαού με την συμμετοχή θεσμικών φορέων εξουσίας, τη συγκρότηση εθνοσυνέλευσης, με την ανίκητη δύναμη της οποίας η Ελληνική κοινωνία θα απαιτήσει την “εδώ και τώρα” αποκατάσταση της εξουσίας στον νόμιμο δικαιούχο και κυρίαρχο, τον Ελληνικό λαό, όπως ορίζει το Σύνταγμα και όχι όπως την ασκεί ύπουλα η κυβερνώσσα πολιτική και οικονομική Ολιγαρχία, που συστήνεται στον ανυποψίαστο πολίτη σαν Δημοκρατία.
Την επόμενη στιγμή από την ολοκλήρωση της αποστολής του, το εγχείρημα θα πάψει να υπάρχει και θα περάσει στην ιστορία σαν μια προσπάθεια (για την οποία αγωνιζόμαστε για να είναι επιτυχής) του Ελληνικού λαού για την αποκατάσταση της δημοκρατίας.
Η “επιχείρηση” αυτή, αποτελεί πρωτοβουλία Ανεξάρτητων, Ακομμάτιστων, Αποφασισμένων Πολιτών” που διαπιστώνουν την αδυναμία συσπείρωσης όλων των εκατοντάδων μικρών και μικρομεσαίων Ομάδων, Πρωτοβουλιών, Κινήσεων και Κινημάτων Αντίστασης στην αιχμαλωσία των Μνημονίων και της κυβερνώσας πολιτικής και οικονομικής Ολιγαρχίας. Μίας αδυναμίας που πηγάζει από τις προσωπικές φιλοδοξίες, την ηγεμόνευση και την φιλυποψία του ενός προς τον άλλον , εκ μέρους των επικεφαλής αυτών των Ομάδων και Κινημάτων.
Πολλά κινήματα ευαγγελίζονται τη δημοκρατία και τη νομιμοποίηση. Ιδού λοιπόν ένας τόπος συνάντησης κοινός, όπου όλοι καλούνται από όλους τους, χωρίς ηγεμονικές βλέψεις, εκατοντάδες χιλιάδες ΑΑΑ Πολίτες που απαιτούν την ένωση όλων αυτών των μικρών ρυακιών σε ένα χείμαρρο που θα καθαρίσει την “κόπρο του Αυγεία”.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Είμαστε κάποιοι (με γνωστά και κατατεθημένα, εδώ, τα ονοματεπώνυμά μας) “Έλληνες Πολίτες ΑΑΑ” (Ανεξάρτητοι / Αγανακτισμένοι / Αποφασισμένοι).
Ανεξάρτητοι , διότι έχουμε καταλάβει τα ολέθρια αποτελέσματα της εξάρτησης της ζωής μας από τις αποφάσεις της κομματοκρατίας, που είναι πάντοτε εις βάρος μας.
Αγανακτισμένοι, διότι δεν ανεχόμαστε την προσβολή να μας θεωρούν, κατάμουτρα, ηλίθιους και ανδράποδα, αυτοί που μας μιλάνε ευγενικά και μας διοικούν βάρβαρα.
Αποφασισμένοι, να σταματήσουμε οριστικά και αμετάκλητα τη συνέχιση του εμπαιγμού μας και της δυστυχίας μας από την κυβερνώσα Ολιγαρχία και να βοηθήσουμε να ανακτήσουμε, σαν κυρίαρχος λαός, την κλεμένη κυριαρχία του.
Είμαστε ο Θωμάς Σλάμαρης , ο Γρηγόρης Μοναχός, ο Όθων Ιακωβίδης και ο Κωνσταντίνος Τερζής.
Δεν διεκδικούμε τίποτε για τον εαυτό μας, γι’ αυτό και δεν ζητούμε τίποτε από κανέναν.
Παίρνουμε την πρωτοβουλία να γίνουμε η φωνή αυτής της πρότασης, επειδή, όντας όλοι μας γνωστοί (με γνωστές, δημοσιευμένες αταλάντευτες θέσεις) μέσα στον αγώνα ενάντια στην πολιτική και οικονομική εξαθλίωση της Ελληνικής κοινωνίας από την πρώτη του στιγμή, διαπιστώσαμε την αδυναμία δυνατότητας συσπείρωσης τών, διάσπαρτων ανά την Ελλάδα, Ομάδων, Κινήσεων και Κινημάτων των Ανεξάρτητων, Ακομμάτιστων, Αποφασισμένων Πολιτών.
Μία αδυναμία που, συνοπτικά, κατά κύριο λόγο, οφείλεται στην προβολή του “εγώ” αντί του “εμείς”.
Εμείς, λοιπόν, σπάζουμε αυτό το εμπόδιο και καλούμε, (για λογαριασμό και εξ ονόματος όλων των “εκπροσώπων/επικεφαλής” τών ανά την επικράτεια Ομάδων, Πρωτοβουλιών, Κινήσεων και Κινημάτων) τον κάθε Έλληνα πολίτη αλλά και τον κάθε “επικεφαλής” Ομάδας ή Κινήματος, να συσπειρωθεί σε μία κοινή και μοναδική πράξη, που έχει έναν κοινό και μοναδικό σκοπό:
Τη δημιουργία της κοινωνικής εκείνης δύναμης που απαιτείται να υπάρξει μία συγκεκριμένη στιγμή, για να απαιτήσει επιτυχώς, την ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στη χώρα μας.
Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ
Aνεξάρτητοι, Aκομμάτιστοι, Aποφασισμένοι,
συγκεντρωνόμαστε σε παλλαϊκή σύναξη,
σχηματίζουμε εθνοσυνέλευση
(“Ελλήνων Βούληση”)
και
ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Για να επιστρέψει η εξουσία στα χέρια του Ελληνικού λαού.
Aνεξάρτητοι, Aκομμάτιστοι, Aποφασισμένοι,
συγκεντρωνόμαστε σε παλλαϊκή σύναξη,
σχηματίζουμε εθνοσυνέλευση
(“Ελλήνων Βούληση”)
και
ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Για να επιστρέψει η εξουσία στα χέρια του Ελληνικού λαού.
Αυτή είναι η μόνη ικανή και αναγκαία συνθήκη για να λυθούν όλα τα υπόλοιπα μας προβλήματα. Το χαμηλό επίπεδο παιδείας, η πτώση των ηθών, τα οικονομικά μας προβλήματα, οι φόροι, τα χαράτσια, οι άνεργοι, οι άστεγοι, οι αυτόχειρες, όλα αυτά, δεν είναι παρά αποτελέσματα ενός και μόνο γεγονότος, ότι άλλοι αποφασίζουν για εμάς, χωρίς εμάς, εξυπηρετώντας συμφέροντα αντίθετα με τα δικά μας.
Σήμερα όμως ήρθε η ώρα,
για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας
στη χώρα που την γέννησε.
Για το σκοπό αυτόν, ζητούνται “προς κατάταξη”
Ελληνες πολίτες – “οπλίτες”
για την επιχείρηση “2013Μαραθών”
για την αποκατάσταση της Δημοκρατίας
στη χώρα που την γέννησε.
Για το σκοπό αυτόν, ζητούνται “προς κατάταξη”
Ελληνες πολίτες – “οπλίτες”
για την επιχείρηση “2013Μαραθών”
Η επιχείρηση 2013 Μαραθών, δεν αποτελεί μία ακόμη Κίνηση ή Κίνημα πολιτικής διαμαρτυρίας, αλληλεγγύης ή ανατροπής. Πολύ δε περισσότερο, δεν αποτελεί κανενός είδους κομματική παρέμβαση ή στόχευση.
Αποτελεί “επιχείρηση” (εγχείρημα, απόπειρα), που αποσκοπεί στη δημιουργία και οργάνωση ενός μόνο, αλλά μεγίστης σημασίας, στόχου: την συσπείρωση του Ελληνικού λαού με την συμμετοχή θεσμικών φορέων εξουσίας, τη συγκρότηση εθνοσυνέλευσης, με την ανίκητη δύναμη της οποίας η Ελληνική κοινωνία θα απαιτήσει την “εδώ και τώρα” αποκατάσταση της εξουσίας στον νόμιμο δικαιούχο και κυρίαρχο, τον Ελληνικό λαό, όπως ορίζει το Σύνταγμα και όχι όπως την ασκεί ύπουλα η κυβερνώσσα πολιτική και οικονομική Ολιγαρχία, που συστήνεται στον ανυποψίαστο πολίτη σαν Δημοκρατία.
Την επόμενη στιγμή από την ολοκλήρωση της αποστολής του, το εγχείρημα θα πάψει να υπάρχει και θα περάσει στην ιστορία σαν μια προσπάθεια (για την οποία αγωνιζόμαστε για να είναι επιτυχής) του Ελληνικού λαού για την αποκατάσταση της δημοκρατίας.
Η “επιχείρηση” αυτή, αποτελεί πρωτοβουλία Ανεξάρτητων, Ακομμάτιστων, Αποφασισμένων Πολιτών” που διαπιστώνουν την αδυναμία συσπείρωσης όλων των εκατοντάδων μικρών και μικρομεσαίων Ομάδων, Πρωτοβουλιών, Κινήσεων και Κινημάτων Αντίστασης στην αιχμαλωσία των Μνημονίων και της κυβερνώσας πολιτικής και οικονομικής Ολιγαρχίας. Μίας αδυναμίας που πηγάζει από τις προσωπικές φιλοδοξίες, την ηγεμόνευση και την φιλυποψία του ενός προς τον άλλον , εκ μέρους των επικεφαλής αυτών των Ομάδων και Κινημάτων.
Πολλά κινήματα ευαγγελίζονται τη δημοκρατία και τη νομιμοποίηση. Ιδού λοιπόν ένας τόπος συνάντησης κοινός, όπου όλοι καλούνται από όλους τους, χωρίς ηγεμονικές βλέψεις, εκατοντάδες χιλιάδες ΑΑΑ Πολίτες που απαιτούν την ένωση όλων αυτών των μικρών ρυακιών σε ένα χείμαρρο που θα καθαρίσει την “κόπρο του Αυγεία”.
ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
Είμαστε κάποιοι (με γνωστά και κατατεθημένα, εδώ, τα ονοματεπώνυμά μας) “Έλληνες Πολίτες ΑΑΑ” (Ανεξάρτητοι / Αγανακτισμένοι / Αποφασισμένοι).
Ανεξάρτητοι , διότι έχουμε καταλάβει τα ολέθρια αποτελέσματα της εξάρτησης της ζωής μας από τις αποφάσεις της κομματοκρατίας, που είναι πάντοτε εις βάρος μας.
Αγανακτισμένοι, διότι δεν ανεχόμαστε την προσβολή να μας θεωρούν, κατάμουτρα, ηλίθιους και ανδράποδα, αυτοί που μας μιλάνε ευγενικά και μας διοικούν βάρβαρα.
Αποφασισμένοι, να σταματήσουμε οριστικά και αμετάκλητα τη συνέχιση του εμπαιγμού μας και της δυστυχίας μας από την κυβερνώσα Ολιγαρχία και να βοηθήσουμε να ανακτήσουμε, σαν κυρίαρχος λαός, την κλεμένη κυριαρχία του.
Είμαστε ο Θωμάς Σλάμαρης , ο Γρηγόρης Μοναχός, ο Όθων Ιακωβίδης και ο Κωνσταντίνος Τερζής.
Δεν διεκδικούμε τίποτε για τον εαυτό μας, γι’ αυτό και δεν ζητούμε τίποτε από κανέναν.
Παίρνουμε την πρωτοβουλία να γίνουμε η φωνή αυτής της πρότασης, επειδή, όντας όλοι μας γνωστοί (με γνωστές, δημοσιευμένες αταλάντευτες θέσεις) μέσα στον αγώνα ενάντια στην πολιτική και οικονομική εξαθλίωση της Ελληνικής κοινωνίας από την πρώτη του στιγμή, διαπιστώσαμε την αδυναμία δυνατότητας συσπείρωσης τών, διάσπαρτων ανά την Ελλάδα, Ομάδων, Κινήσεων και Κινημάτων των Ανεξάρτητων, Ακομμάτιστων, Αποφασισμένων Πολιτών.
Μία αδυναμία που, συνοπτικά, κατά κύριο λόγο, οφείλεται στην προβολή του “εγώ” αντί του “εμείς”.
Εμείς, λοιπόν, σπάζουμε αυτό το εμπόδιο και καλούμε, (για λογαριασμό και εξ ονόματος όλων των “εκπροσώπων/επικεφαλής” τών ανά την επικράτεια Ομάδων, Πρωτοβουλιών, Κινήσεων και Κινημάτων) τον κάθε Έλληνα πολίτη αλλά και τον κάθε “επικεφαλής” Ομάδας ή Κινήματος, να συσπειρωθεί σε μία κοινή και μοναδική πράξη, που έχει έναν κοινό και μοναδικό σκοπό:
Τη δημιουργία της κοινωνικής εκείνης δύναμης που απαιτείται να υπάρξει μία συγκεκριμένη στιγμή, για να απαιτήσει επιτυχώς, την ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ στη χώρα μας.
Τίποτε λιγότερο και τίποτε περισσότερο.










(1).webp)



