Δελτίο τύπου
Χρήστου Τσακαλιάρη
επικεφαλή της Δημοτικής Παράταξης
“Ενεργοί δημότες Επιδαύρου”
Η “ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ” για τη διοίκηση του Δήμου ξαναχτυπά!!
Α) Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Επιδαύρου)
1) Έκπληκτοι διαπιστώσαμε ότι οι αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. (51/10-11-2011) καθώς και του Δημοτικού Συμβουλίου (176/25-11-2011) για την τιμολογιακή πολιτική, που ψηφίστηκαν στο τέλος του 2011 και εφαρμόστηκαν ολόκληρο το 2012, δεν εστάλησαν στις υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Περιφερειακής Διοίκησης για έγκριση και νομιμοποίηση, όπως προβλέπει ο Δημοτικός Κώδικας και η νομοθεσία που διέπει τις αποφάσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ούτε ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. ούτε η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου μπήκαν στον κόπο να πράξουν το αυτονόητο. Αναρωτιόμαστε γιατί;
Κύριοι, είσαστε έκθετοι έναντι του νόμου και του λαού που σας στήριξε. Αν κάποιος πολίτης προσφύγει στη Δικαιοσύνη, τότε πρέπει να επιστρέψετε τα χρήματα που έχει δώσει το 2012 και φυσικά να τιμολογήσετε με τις αποφάσεις που ίσχυαν πριν από τη δημιουργία του Καλλικρατικού Δήμου. Έτσι υπερασπίζεστε τη νομιμότητα και την εξυγίανση της Επιχείρησης; Ερασιτεχνισμός; αμέλεια; ή κάτι άλλο;
2) Ο Αντιπρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. συνεχίζει να πληρώνεται κατά παράβαση της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Πράξη 93/2012 Ελεγκτικού Συνεδρίου, Τμήμα 1) που ρητά απαγορεύει να χρησιμοποιούνται μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ως εργαζόμενοι. Αυτό ίσχυε παλιότερα, αλλά τους τελευταίους 6 μήνες λόγω της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου απαγορεύτηκε. Το επισημάναμε ως Δημοτική Παράταξη στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά συνέχισαν και συνεχίζουν να πληρώνουν τον Αντιπρόεδρο και συνεπώς να παρανομούν. Άραγε τα εντάλματα πληρωμής πάνε στον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου για έλεγχο; Σίγουρα όχι!!!
3) Αρκετοί λογαριασμοί εκδίδονται με κατανάλωση 1.5, 2 ή 2.5 μηνών κατά παράβαση της απόφασης με την οποία αποφασίστηκε να είναι 3 μήνες. Στην απόφαση ο Πρόεδρος αναφέρει: ”Οι περίοδοι κατανάλωσης στη νέα ΔΕΥΑ Επιδαύρου προτείνω να είναι 4 τρίμηνα το έτος σε όλο το Δήμο Επιδαύρου”. Άρα παρανομούν όταν εκδίδουν λογαριασμούς με 1.5, 2 ή και 2.5 μήνες περίοδο κατανάλωσης. Και αυτό γίνεται γιατί έχουν πρόβλημα ρευστότητας και αποφασίζουν να εκδίδουν τους λογαριασμούς όποτε υπάρχει ανάγκη, χωρίς να τηρούν καμία απόφαση. Φυσικά σε αυτή την περίπτωση δεν σέβονται καν τους καταναλωτές και ιδιαίτερα αυτούς που είναι συνεπείς και παρακολουθούν τα πάντα.
4) Πουθενά στην απόφαση για την τιμολογιακή πολιτική δεν αναφέρεται ελάχιστη κατανάλωση. Παρόλα αυτά σε όλους τους λογαριασμούς με κατανάλωση νερού από 0-19 m3 χρεώνεται το ποσό των 5,20€ πλέον του παγίου 4€ που έχει ψηφισθεί. Φυσικά το ποσό των 5,20€ επιβαρύνεται και με το 80% για έργα. όπως προβλέπεται. Άρα κάποιος με μηδενική κατανάλωση, θα πληρώνει 9,36€ πλέον του ΦΠΑ που αναλογεί στα αντίστοιχα ποσά, εκτός του παγίου. Αυτό το ποσό και η χρέωση δεν αναφέρεται ξεκάθαρα σε κανένα σημείο της απόφασης. Εξάλλου θα ήταν και αντιφατικό, αφού στην διαμόρφωση των τιμολογίων λέει: 0-30 m3 = 0,26€. Άρα πως βάζεις και ελάχιστη κατανάλωση τα 20 m3, όταν τα τιμολόγια αναφέρουν από 0-30 m3 η χρέωση είναι 0,26€ ανά κυβικό;
5) Επίσης στην Αρχαία Επίδαυρο χρεώνουν στις μηδενικές καταναλώσεις 28€ (με αποχέτευση), παράνομα αφού δεν αναφέρεται το ποσό αυτό ξεκάθαρα στην απόφαση, η οποία επαναλαμβάνουμε, δεν πήρε ποτέ νομιμότητα.
Για να καταλάβουν οι πολίτες, αλλά ιδιαίτερα οι καταναλωτές της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. όσα γράφουμε παραπάνω, αντιγράφουμε μία συγκεκριμένη παράγραφο από την απόφαση, στην οποία πιθανόν να στηρίζονται και να χρεώνουν τα παραπάνω. Εάν κάποιος καταλάβει τι λέει να ενημερώσει και εμάς, μήπως δεν γνωρίζουμε τη γλώσσα στην οποία είναι γραμμένα.
“Επίσης από 0 m3 πλήρωναν όλοι οι υδρολήπτες 10,40€ αν δεν είχαν αποχέτευση 14,30€ όταν είχαν αποχέτευση, θα ισχύει το ίδιο εκτός από την τοπική κοινότητα της Αρχαίας Επιδαύρου που θα έχει πάγιο τέλος αποχέτευσης 7,95 συν ΦΠΑ και οι υδρολήπτες θα πληρώνουν στα 0 m3 με αποχέτευση 28€.”
Αντιλαμβάνεται λοιπόν ο κάθε καταναλωτής της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. (όλοι όσοι έχουν από 0-19 m3 κατανάλωση νερού σε όλες τις Τοπικές Κοινότητες και επιπλέον οι καταναλωτές της Αρχαίας Επιδαύρου) ότι παράνομα τους χρεώνουν με ποσά που ποτέ το Διοικητικό Συμβούλιο της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. δεν ψήφισε αλλά και το Δημοτικό Συμβούλιο δεν ενέκρινε και ούτε νομιμοποίησαν!!!
Β) Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
Η με αριθμό 135/28-11-2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τροποποίηση του προϋπολογισμού και συγκεκριμένα ο κωδικός που αφορούσε σε “Αντιπλημμυρικό έργο” καταψηφίστηκε από 7 δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης με συγκεκριμένο σκεπτικό (πιθανολογήσαμε ότι αφορούσε το παράνομα κατασκευασμένο “έργο” στο ρέμα Κοκάλα στο Λυγουριό που εκτελέστηκε χωρίς απόφαση, μελέτη και κωδικό προϋπολογισμού) ότι πρώτα εκτελέστηκε και εκ των υστέρων προσπάθησαν να το καλύψουν με τη συγκεκριμένη απόφαση. Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου έστειλε την απόφαση στην Περιφερειακή Διοίκηση για νομιμοποίηση ως ΟΜΟΦΩΝΗ και όχι κατά πλειοψηφία, όπως ήταν το σωστό.
Αν ευθύνεται κάποιος άλλος, κυρία Πρόεδρε, καταλογίστε τις ευθύνες δημοσίως, γιατί διαφορετικά και σε συνδυασμό με την προηγούμενη αμέλεια σας οδηγούμαστε στη σκέψη ότι μάλλον
σκόπιμα λειτουργήσατε, δίνοντας έτσι μία ψεύτικη εικόνα σχετικά με το θέμα στην Περιφερειακή Διοίκηση. Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό!!!
Γ) Πρόεδρος ΔΗ.Κ.ΕΠ.ΕΠ. (Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Επιδαύρου)
Ο Πρόεδρος της Επιχείρησης, προσέλαβε ύστερα από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιχείρησης (η οποία δεν πήρε ποτέ όμως νομιμότητα, αφού δεν εστάλη στην Περιφερειακή Διοίκηση), εργαζόμενη 4ωρης απασχόλησης και μάλιστα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, με επιλογή του και όχι με ανακοίνωση και κριτήρια του Νόμου ΑΣΕΠ, όπως προβλέπεται και πιθανόν γνώριζε, αφού παρόμοιο θέμα είχε δημιουργηθεί με την παράνομη πρόσληψη της σχολικής καθαρίστριας του Γυμνασίου, που ακυρώθηκε από την Περιφερειακή Διοίκηση, αλλά βέβαια συνεχίζουν παρανόμως να την απασχολούν.
Αυτή, λοιπόν, ήταν η “ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ” που προφανώς είχε στο μυαλό του ο Δήμαρχος και οι συνεργάτες του!!!!
Χρήστος Τσακαλιάρης
επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης
“Ενεργοί δημότες Επιδαύρου”
Χρήστου Τσακαλιάρη
επικεφαλή της Δημοτικής Παράταξης
“Ενεργοί δημότες Επιδαύρου”
Η “ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ” για τη διοίκηση του Δήμου ξαναχτυπά!!
Α) Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. (Δημοτική Επιχείρηση Ύδρευσης Αποχέτευσης Επιδαύρου)
1) Έκπληκτοι διαπιστώσαμε ότι οι αποφάσεις του Διοικητικού Συμβουλίου της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. (51/10-11-2011) καθώς και του Δημοτικού Συμβουλίου (176/25-11-2011) για την τιμολογιακή πολιτική, που ψηφίστηκαν στο τέλος του 2011 και εφαρμόστηκαν ολόκληρο το 2012, δεν εστάλησαν στις υπηρεσίες της Αποκεντρωμένης Περιφερειακής Διοίκησης για έγκριση και νομιμοποίηση, όπως προβλέπει ο Δημοτικός Κώδικας και η νομοθεσία που διέπει τις αποφάσεις της Τοπικής Αυτοδιοίκησης. Ούτε ο Πρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. ούτε η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου μπήκαν στον κόπο να πράξουν το αυτονόητο. Αναρωτιόμαστε γιατί;
Κύριοι, είσαστε έκθετοι έναντι του νόμου και του λαού που σας στήριξε. Αν κάποιος πολίτης προσφύγει στη Δικαιοσύνη, τότε πρέπει να επιστρέψετε τα χρήματα που έχει δώσει το 2012 και φυσικά να τιμολογήσετε με τις αποφάσεις που ίσχυαν πριν από τη δημιουργία του Καλλικρατικού Δήμου. Έτσι υπερασπίζεστε τη νομιμότητα και την εξυγίανση της Επιχείρησης; Ερασιτεχνισμός; αμέλεια; ή κάτι άλλο;
2) Ο Αντιπρόεδρος της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. συνεχίζει να πληρώνεται κατά παράβαση της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου (Πράξη 93/2012 Ελεγκτικού Συνεδρίου, Τμήμα 1) που ρητά απαγορεύει να χρησιμοποιούνται μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου ως εργαζόμενοι. Αυτό ίσχυε παλιότερα, αλλά τους τελευταίους 6 μήνες λόγω της απόφασης του Ελεγκτικού Συνεδρίου απαγορεύτηκε. Το επισημάναμε ως Δημοτική Παράταξη στο Δημοτικό Συμβούλιο, αλλά συνέχισαν και συνεχίζουν να πληρώνουν τον Αντιπρόεδρο και συνεπώς να παρανομούν. Άραγε τα εντάλματα πληρωμής πάνε στον Επίτροπο του Ελεγκτικού Συνεδρίου για έλεγχο; Σίγουρα όχι!!!
3) Αρκετοί λογαριασμοί εκδίδονται με κατανάλωση 1.5, 2 ή 2.5 μηνών κατά παράβαση της απόφασης με την οποία αποφασίστηκε να είναι 3 μήνες. Στην απόφαση ο Πρόεδρος αναφέρει: ”Οι περίοδοι κατανάλωσης στη νέα ΔΕΥΑ Επιδαύρου προτείνω να είναι 4 τρίμηνα το έτος σε όλο το Δήμο Επιδαύρου”. Άρα παρανομούν όταν εκδίδουν λογαριασμούς με 1.5, 2 ή και 2.5 μήνες περίοδο κατανάλωσης. Και αυτό γίνεται γιατί έχουν πρόβλημα ρευστότητας και αποφασίζουν να εκδίδουν τους λογαριασμούς όποτε υπάρχει ανάγκη, χωρίς να τηρούν καμία απόφαση. Φυσικά σε αυτή την περίπτωση δεν σέβονται καν τους καταναλωτές και ιδιαίτερα αυτούς που είναι συνεπείς και παρακολουθούν τα πάντα.
4) Πουθενά στην απόφαση για την τιμολογιακή πολιτική δεν αναφέρεται ελάχιστη κατανάλωση. Παρόλα αυτά σε όλους τους λογαριασμούς με κατανάλωση νερού από 0-19 m3 χρεώνεται το ποσό των 5,20€ πλέον του παγίου 4€ που έχει ψηφισθεί. Φυσικά το ποσό των 5,20€ επιβαρύνεται και με το 80% για έργα. όπως προβλέπεται. Άρα κάποιος με μηδενική κατανάλωση, θα πληρώνει 9,36€ πλέον του ΦΠΑ που αναλογεί στα αντίστοιχα ποσά, εκτός του παγίου. Αυτό το ποσό και η χρέωση δεν αναφέρεται ξεκάθαρα σε κανένα σημείο της απόφασης. Εξάλλου θα ήταν και αντιφατικό, αφού στην διαμόρφωση των τιμολογίων λέει: 0-30 m3 = 0,26€. Άρα πως βάζεις και ελάχιστη κατανάλωση τα 20 m3, όταν τα τιμολόγια αναφέρουν από 0-30 m3 η χρέωση είναι 0,26€ ανά κυβικό;
5) Επίσης στην Αρχαία Επίδαυρο χρεώνουν στις μηδενικές καταναλώσεις 28€ (με αποχέτευση), παράνομα αφού δεν αναφέρεται το ποσό αυτό ξεκάθαρα στην απόφαση, η οποία επαναλαμβάνουμε, δεν πήρε ποτέ νομιμότητα.
Για να καταλάβουν οι πολίτες, αλλά ιδιαίτερα οι καταναλωτές της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. όσα γράφουμε παραπάνω, αντιγράφουμε μία συγκεκριμένη παράγραφο από την απόφαση, στην οποία πιθανόν να στηρίζονται και να χρεώνουν τα παραπάνω. Εάν κάποιος καταλάβει τι λέει να ενημερώσει και εμάς, μήπως δεν γνωρίζουμε τη γλώσσα στην οποία είναι γραμμένα.
“Επίσης από 0 m3 πλήρωναν όλοι οι υδρολήπτες 10,40€ αν δεν είχαν αποχέτευση 14,30€ όταν είχαν αποχέτευση, θα ισχύει το ίδιο εκτός από την τοπική κοινότητα της Αρχαίας Επιδαύρου που θα έχει πάγιο τέλος αποχέτευσης 7,95 συν ΦΠΑ και οι υδρολήπτες θα πληρώνουν στα 0 m3 με αποχέτευση 28€.”
Αντιλαμβάνεται λοιπόν ο κάθε καταναλωτής της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. (όλοι όσοι έχουν από 0-19 m3 κατανάλωση νερού σε όλες τις Τοπικές Κοινότητες και επιπλέον οι καταναλωτές της Αρχαίας Επιδαύρου) ότι παράνομα τους χρεώνουν με ποσά που ποτέ το Διοικητικό Συμβούλιο της Δ.Ε.Υ.Α.ΕΠ. δεν ψήφισε αλλά και το Δημοτικό Συμβούλιο δεν ενέκρινε και ούτε νομιμοποίησαν!!!
Β) Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου
Η με αριθμό 135/28-11-2012 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου για τροποποίηση του προϋπολογισμού και συγκεκριμένα ο κωδικός που αφορούσε σε “Αντιπλημμυρικό έργο” καταψηφίστηκε από 7 δημοτικούς συμβούλους της αντιπολίτευσης με συγκεκριμένο σκεπτικό (πιθανολογήσαμε ότι αφορούσε το παράνομα κατασκευασμένο “έργο” στο ρέμα Κοκάλα στο Λυγουριό που εκτελέστηκε χωρίς απόφαση, μελέτη και κωδικό προϋπολογισμού) ότι πρώτα εκτελέστηκε και εκ των υστέρων προσπάθησαν να το καλύψουν με τη συγκεκριμένη απόφαση. Η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου έστειλε την απόφαση στην Περιφερειακή Διοίκηση για νομιμοποίηση ως ΟΜΟΦΩΝΗ και όχι κατά πλειοψηφία, όπως ήταν το σωστό.
Αν ευθύνεται κάποιος άλλος, κυρία Πρόεδρε, καταλογίστε τις ευθύνες δημοσίως, γιατί διαφορετικά και σε συνδυασμό με την προηγούμενη αμέλεια σας οδηγούμαστε στη σκέψη ότι μάλλον
σκόπιμα λειτουργήσατε, δίνοντας έτσι μία ψεύτικη εικόνα σχετικά με το θέμα στην Περιφερειακή Διοίκηση. Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που συμβαίνει αυτό!!!
Γ) Πρόεδρος ΔΗ.Κ.ΕΠ.ΕΠ. (Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Επιδαύρου)
Ο Πρόεδρος της Επιχείρησης, προσέλαβε ύστερα από απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Επιχείρησης (η οποία δεν πήρε ποτέ όμως νομιμότητα, αφού δεν εστάλη στην Περιφερειακή Διοίκηση), εργαζόμενη 4ωρης απασχόλησης και μάλιστα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, με επιλογή του και όχι με ανακοίνωση και κριτήρια του Νόμου ΑΣΕΠ, όπως προβλέπεται και πιθανόν γνώριζε, αφού παρόμοιο θέμα είχε δημιουργηθεί με την παράνομη πρόσληψη της σχολικής καθαρίστριας του Γυμνασίου, που ακυρώθηκε από την Περιφερειακή Διοίκηση, αλλά βέβαια συνεχίζουν παρανόμως να την απασχολούν.
Αυτή, λοιπόν, ήταν η “ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ” που προφανώς είχε στο μυαλό του ο Δήμαρχος και οι συνεργάτες του!!!!
Χρήστος Τσακαλιάρης
επικεφαλής Δημοτικής Παράταξης
“Ενεργοί δημότες Επιδαύρου”










(1).webp)



