ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Ο Rush Rehm και η παράστασή του Κλυταιµνήστρα – Αντίνοµο Δίκαιο στο Ναύπλιο

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 10:55:00 π.μ. |
 Ένας πολύ σηµαντικός µελετητής του Αρχαίου Ελληνικού Δράµατος, ο Rush Rehm, ιδρυτής και Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Stanford Repertory Theater και διακεκριµένος καθηγητής των Τµηµάτων Classics και Theater & Performance Studies του Πανεπιστηµίου Stanford, έρχεται στην Ελλάδα για να παρουσιάσει την παράσταση Κλυταιµνήστρα - Αντίνοµο Δίκαιο, τη δική του προσέγγιση της Ορέστειας του Αισχύλου, στο Ναύπλιο, στο θέατρο «Τριανόν», στις 17 Μαρτίου 2016, στις 20.00. 

Προσκεκληµένος του Τµήµατος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστηµίου Πελοποννήσου και του ερευνητικού προγράµµατος ARCH (Archival Research & Cultural Heritage), ο Rush Rehm, θα παρουσιάσει την Ορέστεια του Αισχύλου από την πλευρά της Κλυταιµνήστρας, του µόνου χαρακτήρα που εµφανίζεται και στα 3 έργα της τριλογίας. 

H δική του Κλυταιµνήστρα είναι η «γυναίκα που σκέφτεται σαν άνδρας», όπως την περιγράφει ο Φύλακας στο πρώτο επεισόδιο του Αγαµέµνονα. Σύζυγος, βασίλισσα, µητέρα, ερωµένη, η Κλυταιµνήστρα πράττει ως λειτουργός της δικαιοσύνης, δίνοντας και τον τίτλο στην παράσταση αλλά και την αφορµή να αντιµετωπίσουµε την ηθική πολυπλοκότητα της τριλογίας του Αισχύλου. Η παράσταση αποτελείται από µία σύνθεση αποσπασµάτων από τις τραγωδίες Αγαµέµνων, Χοηφόροι, Ευµενίδες του Αισχύλου και από την Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Ευριπίδη, εκεί που για πρώτη φορά ακούγεται η προφητεία που θα σηµατοδοτήσει το δράµα του οίκου του Αγαµέµνονα. Σε έναν καταιγιστικό 40λεπτο µονόλογο που ερµηνεύει η βραβευµένη Courtney Walsh, βασικό µέλος του Stanford Repertory Theater, τίθενται ζητήµατα πολιτικής κυριαρχίας, ισότητας των φύλων, σαρκικής επιθυµίας, πίστης στο αίµα. Ποιήτρια και δολοφόνος ταυτόχρονα, η Κλυταιµνήστρα µας θαµπώνει µε τη λεκτική και θεατρική της τόλµη και εκφράζει µια συγκινητική έκκληση να εκδικηθούµε για όλα όσα έχει χάσει. 

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ