ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου 2017

Η Nestle έβγαλε το Σταυρό από τις εκκλησίες στα προϊόντα της

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:50:00 π.μ. | |
Η Nestle έβγαλε το Σταυρό από τις εκκλησίες στα προϊόντα της
 Mετά τα Lidl τα οποία αφαίρεσαν τον Σταυρό της Ορθοδοξίας από εκκλησία της Σαντορίνης (αλλά τουλάχιστον στην συνέχεια ζήτησαν συγγνώμη) έρχεται και η NESTLE να κάνει ακριβώς το ίδιο: Έτσι στο γιαούρτι ελληνικού τύπου που πουλάει στα σουπερμάρκετ της Ελβετίας οι εκκλησίες εμφανίζονται χωρίς Σταυρούς!

Τις φωτογραφίες μας τις έστειλε αναγνώστης μας από την Ελβετία και δείχνουν ότι αποτελεί πάγια τακτική πλέον των «χριστιανικών δυτικών εταιρειών να αφαιρούν θρησκευτικά σύμβολα στα προϊόντα που πωλούν για να μην «προσβάλλονται» οι «άλλες πλευρές»
Θα ήταν κάπως κατανοητό εάν αυτό γινόταν σε μουσουλμανικές ή γενικότερα άλλου θρησκεύματος χώρες, αλλά όταν αυτό λαμβάνει χώρα σε χριστιανικά κράτη και μάλιστα όπως η Ελβετία, η οποία τηρεί τις χριστιανικές προτεσταντικές και καθολικές παραδόσεις της και ακόμα και η σημαία της είναι ένας μεγάλος Σταυρός σε κόκκινο φόντο, τότε αυτό φανερώνει μια γενική θρησκευτική και ιδεολογική υποχώρηση της Δύσης έναντι των «άλλων» και ειδικότερα του Ισλάμ.

Όπως ήδη είναι γνωστό τα Lidl ζητούν συγγνώμη για την αφαίρεση του σταυρού από εκκλησίες της Σαντορίνης μετά από μοντάζ σε συσκευασίες ελληνικών προϊόντων.
Μια συγγνώμη όμως που ήρθε κατόπιν της διεθνούς κατακραυγής αφού η εταιρεία προσπάθησε αρχικά να δικαιολογηθεί και στη συνέχεια έδειξε μεταμέλεια.
To γεγονός πάντως προκάλεσε μεγάλες αντιδράσεις στο διαδίκτυο για το πρωτοφανές αυτό γεγονός.
Κριτική έγινε σε πανευρωπαϊκό επίπεδο διότι η γερμανική αλυσίδα δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες. Μεταξύ άλλων αντέδρασε και ο καρδινάλιος Ντόινικ Ντούλα της Πράγας. Σε επιστολή του χαρακτήρισε την ενέργεια «χωρίς προηγούμενο» και εξέφρασε τη «συμπάθειά του προς την Ελλάδα», όπως αναφέρει στην επιστολή του προς την ελληνική πρεσβεία στην Πράγα, η οποία αναρτήθηκε στο διαδίκτυο.

«Είναι μέρος της εμπορικής πολιτικής μας να είμαστε ουδέτεροι από θρησκευτικής και πολιτικής απόψεως», δικαιολογήθηκε αρχικά η διεθνής αλυσίδα σουπερμάρκετ, έπειτα από τις πρώτες κριτικές στο Βέλγιο. Εν τω μεταξύ, μετά την αυξανόμενη κριτική στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το Lidl ζήτησε συγγνώμη: «Σαφώς και πρόκεται για ένα λάθος. Λυπούμαστε γι αυτό. Αντιλαμβανόμαστε όμως τον θυμό σας κα ζητούμε συγγνώμη» αναφέρει η ανάρτηση της εταιρείας στο facebook.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ