ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 29 Αυγούστου 2018

Ποινικές ευθύνες παραγραφής του ελέγχου για τα Εμβάσματα Τραπεζών & Λίστα Λαγκάρντ

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:47:00 μ.μ. |
Ποινικές ευθύνες παραγραφής του ελέγχου για τα Εμβάσματα Τραπεζών & Λίστα Λαγκάρντ
Αξιότιμοι Κύριοι και Κυρίες Προέδροι των Διοικητικών Δικαστηρίων της Επικράτειας και του Συμβουλίου της Επικρατείας, είμαι Ορκωτός Ελεγκτής και εθελοντικά έως σήμερα έχω προβεί σε ορισμένες σημαντικές Αναφορές - Καταγγελίες προς τις Αρμόδιες Εποπτικές Αρχές για σημαντικές υποθέσεις όπως οι δύο αναφορές για τα οικονομικά του ΠΑΣΟΚ, την Αναφορά για το σκάνδαλο των δανειοδοτήσεων της Αγροτικής Τράπεζας ΑΕ, την Αναφορά για την υπόθεση Μαρινόπουλος, το Μετρό Θεσσαλονίκης, ευθύνες Ορκωτών Ελεγκτών στα μεγαλύτερα σκάνδαλα των τελευταίων ετών (Siemens, Ασπίς Πρόνοιας, Proton Bank κλπ) κλπ.
Στις 3/4/2018 κατέθεσα την κατωτέρω μηνυτήρια αναφορά μου προς την Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών με αριθμό εισερχομένων 13146 /3-4-2018 κατά παντός υπευθύνου και ιδίως των Διοικήσεων:

-των Αρμόδιων Εποπτικών Αρχών (ΑΑΔΕ, ΣΔΟΕ, Οικονομική Αστυνομία, ΓΓ Καταπολέμησης της Διαφθοράς, Αρχή για το Ξέπλυμα Χρήματος),
-των Πιστωτικών Ιδρυμάτων (μελών ΔΣ, Επιτροπών Ελέγχου, Εσωτερικών Ελεγκτών κλπ),
-της Τράπεζας της Ελλάδος ως εποπτικής τους αρχής,
-των Ορκωτών Ελεγκτών των Πιστωτικών Ιδρυμάτων και της ΕΛΤΕ ως Εποπτικής τους Αρχής
-και λοιπών 

αναφορικά με τις σοβαρότατες ευθύνες τους στην διακίνηση και το Ξέπλυμα Χρήματος ιδίως από φοροδιαφυγή κλπ και τις παραλήψεις τους στον έγκαιρο εντοπισμό παράνομων αδήλωτων εισοδημάτων ενδεχομένως ακόμα και από εμπόριο όπλων, ναρκωτικών, ανθρώπων, φοροδιαφυγής κλπ και τον έγκαρο και επαρκή έλεγχο και καταλογισμό των νόμιμων και προβλεπόμενων προστίμων και ποινών με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε στις πρόσφατες αποφάσεις του ΣτΕ περί της φερόμενης παραγραφής του δικαιώματος ελέγχου των λιστών Λαγκάρντ, των 65 CD, των εμβασμάτων εξωτερικού και της Λίστας Μποργιάνς.

Σημαντική σημείωση: Η φερόμενη παραγραφή του δικαιώματος ελέγχου για φορολογικούς σκοπούς δεν επηρεάζει τις διαφορετικές διατάξεις για το Ξέπλυμα Χρήματος, η παραγραφή του οποίου είναι εξαιρετικά διαφορετικών χρονικών ορίων ήτοι και αν ακόμα έχει παραγραφεί το δικαίωμα ελέγχου για φορολογικούς σκοπούς δεν έχει παραγραφεί η υποχρέωση ελέγχου των Αρχών για το Ξέπλυμα Χρήματος.

Δεδομένης:

της άμεσης έναρξης της σχετικής δικογραφίας και της κλήσης μου να καταθέσω εντός των επόμενων ημερών (την Παρασκευή 31/8/2018), των προσφυγών που γίνονται μέσω των διοικητικών δικαστηρίων από τα πρόσωπα που επικαλούνται την παραγραφή του δικαιώματος ελέγχου στα δικαστήρια σας και βρέθηκαν με αδήλωτα εισοδήματος αγνώστου προέλευσης και ενδεχομένως από Εγκληματικές Δραστηριότητες του Ν 4557/2018 και Ν 3691/2008 και της ανάγκης επαρκούς ενημέρωσης των Εισαγγελικών Αρχών (βάσει και των υποχρεώσεων του άρθρου 37 και 38 του ΚΠΔ) λόγω της σοβαρότητας της υπόθεσης αυτής και της ζημιάς που επήλθε στο Δημόσιο Χρήμα και το αίσθημα φορολογικής δικαιοσύνης των νόμιμων φορολογουμένων σας παρακαλώ όπως εκτιμήσετε την ανάγκη ενημέρωσης των Εισαγγελικών Αρχών προς συσχετισμό (με την κατωτέρω Μηνυτήρια Αναφορά) όλων των περιπτώσεων αξιόποινων πράξεων παραλήψεων των Αρχών στις περιπτώσεις που έως σήμερα έχετε δικάσει ή θα δικάσετε και για τις οποίες γίνεται επίκληση από φορολογούμενους της παραγραφή ελέγχου και της αυτονόητης παράληψης των Αρχών.

Σε κάθε περίπτωση κατανοώ ότι για τις ενδεχόμενες παραβιάσεις προσώπων Ξεπλύματος Χρήματος από αδήλωτα εισοδήματα που μπορεί να έχουν προέλθει ακόμα και από χρηματοδότησης της τρομοκρατίας, εμπορία γυναικών, όπλων κλπ ήδη στέλνονται προς διερεύνηση στις Εισαγγελικές Αρχές βάσει των άρθρων 37 και 38 του ΚΠΔ και οι εν λόγω αναφορές των Διοικητικών Δικαστηρίων χρήσιμο είναι να συσχετιστούν αντίστοιχα.

Με εκτίμηση,
Ντάβος Παναγιώτης
Ορκωτός Ελεγκτής Λογιστής
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ