ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Σάββατο 20 Οκτωβρίου 2018

Διήμερη Εκδρομή του Παραρτήματος Ναυπλίου της Ένωσης Αποστράτων Αξιωματικών Στρατού στα Καλάβρυτα

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 9:45:00 π.μ. |
Πραγματοποιήθηκε 13&14 Οκτωβρίου 2018, διήμερη εκδρομή που οργάνωσε το Παράρτημα Ναυπλίου σε Καλάβρυτα – Μονές Μεγάλου Σπηλαίου & Αγίας Λαύρας και Σπήλαιο Λιμνών.
Την 1η ημέρα αναχωρήσαμε από το Ναύπλιο για ΔΙΑΚΟΠΤΟ, όπου και επιβιβαστήκαμε στον Οδοντωτό για ένα μαγευτικό ταξίδι μέσα από το φαράγγι του Βουραϊκού ποταμού όπου θαυμάσαμε το πράσινο, τα πλατάνια και τα τρεχούμενα νερά.
Κάναμε μικρή στάση στη ΖΑΧΛΩΡΟΥ για λίγες φωτογραφίες και τέλος φτάσαμε στα ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ, σε υψόμετρο 750μ. στη σκιά του Χελμού.
Εκεί γευματίσαμε και τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο μας.Νωρίς το απόγευμα επισκεφτήκαμε τη Μονή του ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΠΗΛΑΙΟΥ, το οποίο βρίσκεται «κολλημένο» πάνω σε βράχο, σε τοπίο με σπάνια ομορφιά και πήραμε το γλυκό μας σε ένα μπαλκόνι πάνω από το φαράγγι του Βουραϊκού.
Επιστρέψαμε στα Καλάβρυτα και το βράδυ δειπνήσαμε σε τοπική ταβέρνα, την οποία και «ξεσηκώσαμε» με τα τραγούδια και τον χορό μας.
Την 2η ημέρα επισκεφτήκαμε το ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΛΑΒΡΥΤΙΝΟΥ ΟΛΟΚΑΥΤΏΜΑΤΟΣ, το οποίο στεγάζεται στο κτήριο του παλιού Δημοτικού Σχολείου.
Κατόπιν, την ιστορική Μονή της ΑΓ. ΛΑΥΡΑΣ με το λάβαρο της ορκωμοσίας των αγωνιστών του 1821.
Επόμενη στάση στον ΤΟΠΟ ΘΥΣΙΑΣ, σαν ελάχιστο φόρο τιμής στα θύματα της ναζιστικής θηριωδίας.
Τέλος, ξεναγηθήκαμε στο ΣΠΗΛΑΙΟ των ΛΙΜΝΩΝ και γευματίσαμε στο ΠΛΑΝΗΤΕΡΟ, ορεινό χωριό, χτισμένο αμφιθεατρικά σε υψόμετρο 697μ. πάνω από το πανέμορφο πλατανόδασος των πηγών του Αροάνιου ποταμού.

Όλοι μας συμμετείχαμε με πολύ καλή διάθεση και μεγάλη όρεξη για να απολαύσουμε τις ομορφιές και να μάθουμε την ιστορία της περιοχής.