ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2018

Η Αγκινάρα Ιρίων αναγνωρίστηκε ως το 107ο ελληνικό ΠΟΠ/ΠΓΕ προϊόν

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 7:33:00 μ.μ. | | |
Η Αγκινάρα Ιρίων αναγνωρίστηκε ως το 107ο ελληνικό ΠΟΠ/ΠΓΕ προϊόν
Με τον Κανονισμό (ΕΕ) 2018/1235 της Ευρωπαϊκής Επιτροπής καταχωρήθηκε το προϊόν με την προστατευόμενη πλέον ονομασία «Αγκινάρα Ιρίων», στο Ευρωπαϊκό Μητρώο των ΠΟΠ/ΠΓΕ (DOOR) ως Προστατευόμενη Γεωγραφική Ένδειξη (ΠΓΕ).


Αποτελεί το 107ο κατά σειρά καταχωρισμένο Ελληνικό Προϊόν στο Ευρωπαϊκό Μητρώο των ΠΟΠ/ΠΓΕ (DOOR). Οι καταχωρισμένες προδιαγραφές (φάκελος) μπορούν να αναζητηθούν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων: www.minagric.gr → αγρότης-επιχειρηματίας → ΠΟΠ-ΠΓΕ-ΙΠΠ → Ελληνικά προϊόντα & Προδιαγραφές → Φρούτα-Λαχανικά-Ξηροί Καρποί-Όσπρια.

Οποιοσδήποτε ενδιαφερόμενος επιθυμεί να κάνει χρήση της συγκεκριμένης ονομασίας, θα πρέπει να έχει ενταχθεί στο σύστημα ελέγχου και πιστοποίησης του ΕΛ.Γ.Ο ΔΗΜΗΤΡΑ με τη διαδικασία που προβλέπεται στην ΚΥΑ 261611/07-03-2007 όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.

Η συντονισμένη προσπάθεια των υπηρεσιών του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων αποδίδει καρπούς με πολλαπλά οφέλη πρώτα και κύρια για τους παραγωγούς, αλλά και για τη φήμη των προϊόντων της ελληνικής γης.

Τα τρόφιμα αυτά μπορούν να αναδειχθούν, με δράσεις που θα προκύψουν από την αναγνώρισή τους ως ΠΟΠ/ΠΓΕ, στρέφοντας το καταναλωτικό κοινό από το δυτικό τρόπο διατροφής στο μεσογειακό πρότυπο.

Είναι πολύ σημαντικό να γίνει σύνδεση του τουρισμού και της γεωργίας , να αναδείξουμε τα ιδιαίτερα τοπικά χαρακτηριστικά και τα ντόπια αγροδιατροφικά προϊόντα.

Οι Αγκινάρες Ιρίων πρέπει να βρίσκονται στα μενού και τις καταψύξεις, των εστιατορίων όλης της τουριστικής Αργολίδας. Το ζητούμενο είναι να επιτευχθεί μια άρρηκτη σύνδεση της Αγκινάρας Ιρίων με τα Ίρια.

Να ταυτοποιηθεί η ποιοτική διαφοροποίηση ενός προϊόντος με τα πολιτισμικά και γεωφυσικά χαρακτηριστικά της περιοχής που το παράγει. Έτσι, τα προϊόντα των Ιρίων γίνονται μοναδικά, αποκτούν ταυτότητα. Ο καταναλωτής αρνείται να τα υποκαταστήσει με άλλα, ομοειδή προϊόντα. Η σχέση του καταναλωτή με το προϊόν, τις υπηρεσίες, τον τόπο προέλευσης αποκτά προσωπικό χαρακτήρα, το προϊόν αποκτά δικούς του "οπαδούς" και η αύξηση στο μερίδιο της αγοράς κατοχυρώνεται.

ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΣΥΡΙΖΑ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ ΓΙΑΝΝΗ ΓΚΙΟΛΑ


ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ