Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

Εκδήλωση στα πλαίσια του "Παλαμηδείου Άθλου": "Το Μάρκετινγκ της πόλης του Ναυπλίου"

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 8:22:00 π.μ. | |
Εκδήλωση στα πλαίσια του "Παλαμηδείου Άθλου": "Το Μάρκετινγκ της πόλης του Ναυπλίου"
Ο Δήμαρχος Ναυπλιέων και Πρόεδρος της Οργανωτικής Επιτροπής κ. Δημήτριος Ι. Κωστούρος σας προσκαλεί Media Day – Δημοσιογραφική διάσκεψη Branding The City of Nafplio – Το Μάρκετινγκ της πόλης του Ναυπλίου.

Εισηγητής: Αλέξιος Δέφνερ Καθηγητής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας

Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2018 και ώρα 18.00, αίθουσα 9 ΦΟΥΓΑΡΟ

ΑΛΕΞΙΟΣ ΔΕΦΝΕΡ – ΣΥΝΤΟΜΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ 

Διπλ. Αρχιτέκτων Μηχανικός ΕΜΠ (Αθήνα), MSc στoν ‘Πολεοδομικό και Xωροταξικό Σχεδιασμό’ (London School of Economics and Political Science: LSE), Ph.D. ‘Πολεοδομία και Χωροταξία’ (LSE). Από το 2013 είναι Καθηγητής ‘Πολεοδομίας και Ελεύθερου Χρόνου’ στο Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης (ΤΜΧΠΠΑ, όπου διδάσκει από το 1997) και από το 2003 είναι Διευθυντής του Εργαστηρίου Τουριστικού Σχεδιασμού, Έρευνας και Πολιτικής (Ε.ΤOY.Σ.Ε.Π.). 

Επίσης από το 2014 είναι Διευθυντής του Διατμηματικού (με το Τμήμα Οικονομικών Επιστημών) Μεταπτυχιακού Προγράμματος «Σχεδιασμός και Ανάπτυξη Τουρισμού και Πολιτισμού» (ΣΑΤΠ). Μεταξύ 2016 και 2018 ήταν πρόεδρος του ΤΜΧΠΠΑ. Πριν από το ΤΜΧΠΠΑ ήταν Επιστημονικός Συνεργάτης στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών ως μέλος του Ινστιτούτου Αστικής και Αγροτικής Κοινωνιολογίας. 

Υπήρξε Ακαδημαϊκός Επισκέπτης το 2008 στο Πανεπιστήμιο Hafen City του Αμβούργου και το 2005 στο London School of Economics and Political Science του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Η ερευνητική του εμπειρία περιλαμβάνει: μάρκετινγκ τόπου και πόλεων - μάρκετινγκ πολιτισμού και μουσείων – αθλητισμός στην πόλη - αστική αναγέννηση - πάρκα και πολιτισμός - αστικό πράσινο - πολιτιστική κληρονομιά - συμμετοχικός σχεδιασμός - θαλάσσια πάρκα - βιώσιμος τουριστικός σχεδιασμός - στρατηγικός και ολοκληρωμένος σχεδιασμός και ανάπτυξη - Πολιτιστικές Πρωτεύουσες της Ευρώπης – δημιουργικότητα και τοπίο - Αθήνα - δεύτερη κατοικία. 

Οι δημοσιεύσεις του στα αγγλικά επικεντρώνονται στο μάρκετινγκ της πόλης, στον πολιτιστικό και χρονικό σχεδιασμό στις πόλεις και το σχεδιασμό του τουρισμού. 

Είναι μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του διεθνούς περιοδικού ‘Transactions of the Association of European Schools of Planning’, του ελληνικού περιοδικού ‘Αειχώρος: Κείμενα Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Ανάπτυξης’, και μέλος της Συμβουλευτικής Επιτροπής της Έκδοσης του διεθνούς περιοδικού ‘Tourismos’, καθώς και κριτής σε διάφορα διεθνή περιοδικά. 

Σήμερα διδάσκει τα μεταπτυχιακά μαθήματα: Marketing, Branding και Διαχείριση Τόπου, Ειδικά Γεγονότα και Τοπική Ανάπτυξη, Δραστηριότητες Ελεύθερου Χρόνου και Αστική Αναγέννηση, Θεωρίες Τουρισμού και Πολιτισμού, Εναλλακτικές και Ειδικές Μορφές Τουρισμού. Διδάσκει επίσης τα προπτυχιακά μαθήματα: Σχεδιασμός Τουρισμού και Ελεύθερου Χρόνου, Θεωρίες Σχεδιασμού, Αστική Ανάπλαση, Αναγέννηση και Ανάπτυξη, Μάρκετινγκ Τόπου, Σχεδιασμός και Διαχείριση Ειδικών Γεγονότων. 

Επιπρόσθετα έχει δώσει διαλέξεις σε φοιτητές ξένων πανεπιστημίων.
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΜΕΡΑΚΛΙΔΙΚΟ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ