ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2019

Με ενδιαφέρον από νέους κυρίως ανθρώπους το δωρεάν σεμινάριο εξαγωγών από το Επιμελητήριο Αργολίδας (βίντεο)

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 6:21:00 μ.μ. | |
Με ενδιαφέρον από νέους κυρίως ανθρώπους το δωρεάν σεμινάριο εξαγωγών από το Επιμελητήριο Αργολίδας
 Ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Τετάρτης 6 Μαρτίου η δεύτερη μέρα του δωρεάν εκπαιδευτικού σεμιναρίου διάρκειας 8 ωρών με θέμα «Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος & εξαγωγικές διαδικασίες» στο Επιμελητήριο Αργολίδας που διοργανώθηκε σε συνεργασία με το ENTERPRISE GREECE.
Το σεμινάριο απευθύνονταν σε εξαγωγείς που βρίσκονται κυρίως σε αρχικό στάδιο , σε εν δυνάμει εξαγωγικές επιχειρήσεις, καθώς σε όποιον ενδιαφερόταν να εμπλουτίσει το βιογραφικό του αποκτώντας πλούσια γνώση γύρω από το σύνθετο θέμα των εξαγωγών.
Μέσα από το σεμινάριο αυτό, οι ενδιαφερόμενοι ενημερώθηκαν διεξοδικά για όλο το πλέγμα που καθορίζει μια επιτυχημένη εξαγωγική προσπάθεια έτσι ώστε να αποφεύγονται συγχύσεις, λάθος βήματα και ως εκ τούτου χάσιμο χρόνου και χρημάτων.
Το σεμινάριο ήταν δομημένο με τρόπο ώστε, να δίδονται απαντήσεις στα ερωτήματα των εν δυνάμει εξαγωγέων όσον αφορά στη μεθοδολογία προσέγγισης της εξαγωγικής διαδικασίας, χωρίς άσκοπες θεωρητικές προεκτάσεις.
Η θεματολογία περιελάμβανε:

 -Δημιουργία – κατοχύρωση εμπορικών σημάτων.
 -Δημιουργία εξαγώγιμου προϊόντος (από πλευράς της marketing διάστασής του) δηλ. design, συσκευασία (περιέκτης, ετικέτα), πιστοποιήσεις.
 -Σήμανση προϊόντων – barcode κ.λ.π.
 -Η εικόνα στη διαφήμιση
· Οπτική αντίληψη : Ο τρόπος που βλέπουμε
· Branding: Η εικόνα ως φορέας μηνύματος & αξίας
· Οπτική σημειολογία: Πρόκληση στοχευμένων λογικών συνειρμών
· Σχεδιασμός αποτελεσματικής διαφήμισης
· Briefing: Οδηγίες στη διαφημιστική εταιρεία / γραφίστα κ.λ.π.
-Δημιουργία επικοινωνιακών εργαλείων.
-Επιλογή ξένων αγορών και προσαρμογή των προϊόντων σε αυτές.
-Μεθοδολογία εξεύρεσης πελατών στις αγορές – στόχους.
-Δράσεις που απαιτούνται για την εξεύρεση πελατών.
-Αναφορά σε Διεθνείς Εκθέσεις (τρόπος επιλογής της κατάλληλης Έκθεσης και βήματα οργάνωσης).
-Αναφορά σε Β2Β συναντήσεις και τρόπος σωστής προετοιμασίας τους.
-Τρόπος συζήτησης με τους υποψήφιους πελάτες, θέματα κατάρτισης εμπορικών συμφωνιών.
-Τι περιλαμβάνει μια εμπορική συμφωνία.
-Τρόποι παράδοσης – χρήση Διεθνών εμπορικών όρων.
-Τρόποι πληρωμής – συνεργασία με τράπεζες.
-Ασφαλίσεις φορτίων – πελατών.
-Κοστολόγηση εξαγόμενου προϊόντος, θέματα Φ.Π.Α. εξαγωγών.
-Συνοδευτικά έγγραφα εξαγωγών κ.λ.π.
-Ιδιαιτερότητες – ειδικό καθεστώς εξαγωγών σε τρίτες χώρες σχετικά με έλεγχο και πιστοποίηση φορτίων (έκδοση ειδικών πιστοποιητικών κ.λ.π.)
-Χρήση κατάλληλων βάσεων δεδομένων για άντληση χρήσιμων στοιχείων. Αξιοποίηση των εμπορικών μας ακολούθων.
Το σεμινάριο πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 04 και την Τετάρτη 06 Μαρτίου 2019 στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου Αργολίδας, οδός Κορίνθου 23 στο Άργος.
Εισηγητές ήταν:
· Ο κ. Γιώργος Παπαστεργιόπουλος, Διευθυντής Πληροφόρησης & Υποστήριξης επιχειρήσεων του Ελληνικού Οργανισμού Εξωτερικού Εμπορίου (ENTERPRISE GREECE ) με 37 χρόνια θητείας στο χώρο του εξωτερικού εμπορίου.
· Ο κ. Κωνσταντίνος Γεωργιάδης ειδικός στην επικοινωνία marketing.
Μετά το τέλος του Σεμιναρίου δόθηκαν στους συμμετέχοντες Βεβαιώσεις Συμμετοχής.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ