ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Τετάρτη 13 Μαΐου 2020

Όχι λένε και οι γονείς του 1ου Νηπιαγωγείου Ναυπλίου στο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 3:34:00 μ.μ. | |
Ως Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου


Νηπιαγωγείου δηλώνουμε την αντίθεση μας στη πρόθεση της κυβέρνησης να ψηφίσει το νέο νομοσχέδιο για την παιδεία.

Θεωρούμε αντιεκπαιδευτικό το νέο νομοσχέδιο, μακριά από τις σύγχρονες διευρυμένες μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας και καλούμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας να το αποσύρει.

Υιοθετούμε τα αιτήματα της Ανώτατης Συνομοσπονδίας Γονέων Ελλάδας (ΑΣΓΜΕ) και καλούμε και άλλους συλλόγους της περιοχής μας να εκφράσουν την αντίθεση τους στο νομοσχέδιο.

 Ως γονείς επιθυμούμε ένα σχολείο δημόσιο και δωρεάν, που θα παίρνει υπόψη του τις σημερινές ανάγκες - αλλά και δυνατότητες - για ολόπλευρη, επιστημονική μόρφωση των παιδιών μας, σε σύγχρονες υποδομές και με το κατάλληλο εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.

Δυστυχώς το νέο νομοσχέδιο φέρνει ένα σχολείο:

Με περισσότερα παιδιά στην τάξη σε Δημοτικό και Νηπιαγωγείο (26 παιδιά ανά τμήμα και αν «περισσεύουν» παιδιά θα πηγαίνουν μέσω κλήρωσης σε όμορα σχολεία-δηλαδή σε οποιοδήποτε σχολείο του Δήμου Ναυπλίου στην περίπτωση μας)

Με μείωση της ανάγκης σε εκπαιδευτικούς (λόγω της συγχώνευσης των τμημάτων και των σχολείων που προτείνει το νέο νομοσχέδιο) και ως συνέπεια τις απολύσεις χιλιάδων εκπαιδευτικών από τις σχολικές μονάδες τις επόμενες χρονιές.

Με διδασκαλία Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, ενώ τα παιδιά μας δεν έχουν κατακτήσει ακόμα την χρήση της μητρικής τους γλώσσας αλλά και ενώ υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις σε βοηθητικό και επιστημονικό προσωπικό.
Με την επαναφορά των πολυήμερων αποβολών και την αναγραφή της «διαγωγής» στο απολυτήριο να ενισχύει τον τιμωρητικό χαρακτήρα του σχολείου, σε βάρος του παιδαγωγικού.

Με «εργαστήρια δεξιοτήτων» ανά σχολεία-περιοχές που θα καταργήσουν την ενιαία εκπαιδευτική γνώση και ως συνέπεια τον χαρακτηρισμό «καλών» και «κακών» σχολείων.

Με διδασκαλία της «επιχειρηματικότητας» στο Δημοτικό!
Με πρωτεύουσας και δευτερεύουσας σημασίας μαθήματα Γυμνασίου που κατηγοριοποιούν την μόρφωση σε χρήσιμη και μη χρήσιμη.

Με την «Τράπεζα Θεμάτων» και το «Λύκειο – εξεταστική αρένα» να διασφαλίζει την ανισότιμη εξέταση των μαθητών σε ύλη που (και με ευθύνη του Υπουργείου) μπορεί να μην έχουν διδαχθεί.

Με αξιολόγηση της κάθε σχολικής μονάδας να δημιουργεί σχολεία διαφορετικών ταχυτήτων («καλά» και «κακά» σχολεία) με σκοπό την μείωση της κρατικής χρηματοδότησης κάποιων σχολείων  και ως αποτέλεσμα την παρέμβαση ιδιωτών  χορηγών στην εκπαίδευση. Έτσι καταργείται η ισοτιμία στην γνώση και δημιουργείται κατηγοριοποίηση μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων.

Με αδιαφορία για την παράλληλη στήριξη και τα τμήματα ένταξης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες, αφού κατά προτεραιότητα θα καλύπτονται οι θέσεις μόνο στα Ειδικά Σχολεία.

Με ηλικιακό όριο τα 17 χρόνια για την εγγραφή σε ΕΠΑΛ, που ουσιαστικά σπρώχνει χιλιάδες παιδιά σε ιδιωτικά ΙΕΚ.
Με προώθηση της «Αριστείας» μέσω των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων, σε αντίθεση με την αναγκαιότητα της εποχής μας, που είναι η ενιαία, καθολική δημόσια και δωρεάν Παιδεία που θα εξυψώνει το μορφωτικό επίπεδο του λαού και της νεολαίας μας.

Καταργούνται οι ψυχολόγοι και οι κοινωνιολόγοι από τα σχολεία και στη θέση τους θα μπει ένας δάσκαλος από την σχολική μονάδα ο οποίος θα πρέπει να επιλύει ψυχολογικά και κοινωνικά ζητήματα χωρίς να έχει τις απαραίτητες γνώσεις.

Ως γονείς ζητάμε ένα σχολείο που να καλύπτει όλες τις ανάγκες των παιδιών μας, μορφωτικές κοινωνικές , ψυχολογικές. Να καλλιεργεί τις ιδιαίτερες κλίσεις και τα ταλέντα τους, να αναγνωρίζει την προσωπικότητα του κάθε παιδιού

      Έχουμε ανάγκη ένα
 σχολείο που θα στέκεται
δίπλα σε κάθε μαθητή.
Ένα σχολείο που να μορφώνει και όχι να εξοντώνει.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ