ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ
ΕΙΔΗ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣ
ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ
ΕΜΠΟΡΙΟ ΦΡΟΥΤΩΝ - ΛΑΧΑΝΙΚΩΝ

Σάββατο 11 Ιουνίου 2022

Τι είναι το DMS και πως θα συμβάλει στην προβολή του τουριστικού προορισμού “Πελοπόννησος”

ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ | 10:58:00 π.μ. | |
Destination Management System
Μέσα στον ερχόμενο Αύγουστο θα παραδοθεί στην Περιφέρεια Πελοποννήσου ολοκληρωμένο το προηγμένο περιφερειακό σύστημα διαχείρισης προορισμού (Destination Management System / DMS) για την όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή του τουριστικού προορισμού “Πελοπόννησος”.


Αυτό έγινε γνωστό στη συνάντηση που ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Παναγιώτης Νίκας είχε σήμερα Παρασκευή 10 Ιουνίου, στην έδρα της Περιφέρειας, στην Τρίπολη, με στελέχη της Cosmote, η οποία έχει αναλάβει την ανάπτυξη του εν λόγω συστήματος, ανταποκρινόμενη στην σχετική πρόσκληση τoυ ΠΕΠ Πελοποννήσου.

Στη συνάντηση, στην οποία μεταξύ άλλων μετείχε και η αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού Αννα Καλογερόπουλου, τονίστηκε, το εν λόγω σύστημα (DMS) θα συγκεντρώνει και θα παρουσιάζει όλη την τουριστική πληροφορία της Περιφέρειας Πελοποννήσου και θα ενημερώνεται – επικαιροποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα παρέχοντας ολοκληρωμένες, καινοτόμες, “έξυπνες”, υπηρεσίες e-tourism, οι οποίες θα δίνουν στους χρήστες της πλατφόρμας, την δυνατότητα να γνωρίσουν και στη συνέχεια να επιλέξουν τον προορισμό λαμβάνοντας υπ’ όψιν και τις ελεύθερα παρεχόμενες υπηρεσίες (πολιτιστικές εκδηλώσεις, διαδρομές κτλ) της Περιφέρειας Πελοποννήσου.

Το DMS θα αποτελέσει ένα ολοκληρωμένο πληροφορικό σύστημα διαχείρισης προορισμού, ενώ οι υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης θα παρέχονται ελεύθερα και δωρεάν προς όλους τους χρήστες, θα αφορούν δε στο γενικό κοινό ενώ σε καμία περίπτωση δεν θα δημιουργούν έσοδα για τον δικαιούχο από οποιαδήποτε πηγή και δεν θα προβάλλουν επιχειρήσεις ή προϊόντα επιχειρήσεων. Επιπλέον το εν λόγω σύστημα δεν θα περιλαμβάνει διαφημίσεις και δεν θα δίνει τη δυνατότητα κρατήσεων στους χρήστες του.

Η υλοποίηση και λειτουργία του DMS αφορά κυρίως σε soft ενέργειες διαφοροποίησης του τουριστικού – πολιτιστικού περιφερειακού προϊόντος, με στόχο να εμπλουτιστεί το τουριστικό προϊόν και οι παρεχόμενες υπηρεσίες πληροφόρησης και ενημέρωσης της Περιφέρειας Πελοποννήσου προς το γενικό κοινό, με έμφαση στην αειφόρο και βιώσιμη διαχείριση του προορισμού.
ΑΡΓΟΛΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
Ι ΚΤΕΟ ΑΡΓΟΛΙΔΟΣ ΣΑΛΑΠΑΤΑΣ