Από: Η δημιουργικότητα νοείται... μέχρι και: στους γενικούς εκπαιδευτικούς στόχους παγκοσμίως, θεωρώ ότι αναφέρεται σε ενήλικες, π.χ. αναφέροντας καινοτομία, δεν εννοεί παιδιά, αναφέροντας επίλυση προβλημάτων εννοεί και τους δύο, αλλά ως επι το πλείστον τους ενήλικες.
Όταν λέει συνδιάζει υλικά, με νέους τρόπους μπορεί να εννοεί και τα κολάζ του Μαξ Έρνστ, άρα αναφόρα σε ενήλικα και μάλιστα καταξιωμένο καλλιτέχνη.
Ένσταση.
Η λέξη πολιτιστικά που χρησιμοποιεί, για να δείξει την αξία της δημιουργικότητας, δεν έχει την βαρύτητα του πολιτισμικά, που σύρει τον χορό και καλύπτει τις βαθύτερες έννοιες της δημιουργικότητας εκφράζοντας πολιτισμό υψηλού επιπέδου.
Κατόπιν ο κειμενογράφος, εξειδικεύει. Η εκπαίδευση μέσω των τεχνών, αναπτύσσει την δημιουργικότητα. Αφήνει την δημιουργικότητα ενός ολόκληρου κόσμου, μέσω των μαθηματικών, της Φυσικής, των επιστημών και δεν την αναφέρει ( θεωρώ λάθος).
Επικεντρώνεται στην δημιουργικότητα των ενηλίκων ( ενασχόληση με τις τέχνες και την εξεύρεση λύσεων σε προβληματικές καταστάσεις, σίγουρα όχι για παιδιά) και των παιδιών.
Κείμενο με όχι την καλύτερη διατύπωση και σαφήνεια για να ζητήσεις ερωτήματα. Ανακατεύει την δημιουργικότητα όχι τόσο οριστικά, ώστε να αναδείξει ποια εννοεί δημιουργικότητα και βρίσκει την τετριμμένη λύση μέσω της δημιουργικότητας των τεχνών. Μπορεί όμως ένας έξοχος μαθηματικός να μην κατανοεί, γιατί ο Σολωμός είναι ο μέγιστος των Ελλήνων ποιητών.
Αφού είναι δύσκολο να ορίσει κάποιος την δημιουργικότητα, πώς τίθεται το ερώτημα α: Τι αποφέρει ως αποτέλεσμα. Εννοείται ότι ο μαθητής πρέπει να αυτοσχεδιάσει. Ερώτημα β. Το κείμενο αναφέρει μόνο την δημιουργικότητα μέσω τεχνών, κλείνοντας την πόρτα στον π.χ. άριστο σκακιστή.
( Για τον σχολιασμό, Ανδρέας Βεργιόπουλος). Ευχαριστώ τις Αργολικές ειδήσεις, για την φιλοξενία τους.
Κατόπιν ο κειμενογράφος, εξειδικεύει. Η εκπαίδευση μέσω των τεχνών, αναπτύσσει την δημιουργικότητα. Αφήνει την δημιουργικότητα ενός ολόκληρου κόσμου, μέσω των μαθηματικών, της Φυσικής, των επιστημών και δεν την αναφέρει ( θεωρώ λάθος).
Επικεντρώνεται στην δημιουργικότητα των ενηλίκων ( ενασχόληση με τις τέχνες και την εξεύρεση λύσεων σε προβληματικές καταστάσεις, σίγουρα όχι για παιδιά) και των παιδιών.
Κείμενο με όχι την καλύτερη διατύπωση και σαφήνεια για να ζητήσεις ερωτήματα. Ανακατεύει την δημιουργικότητα όχι τόσο οριστικά, ώστε να αναδείξει ποια εννοεί δημιουργικότητα και βρίσκει την τετριμμένη λύση μέσω της δημιουργικότητας των τεχνών. Μπορεί όμως ένας έξοχος μαθηματικός να μην κατανοεί, γιατί ο Σολωμός είναι ο μέγιστος των Ελλήνων ποιητών.
Ο συντάκτης του κειμένου δεν έχει σαφή στόχευση. Πατάει σε δύο βάρκες με εκφράσεις, "πολυαισθητηριακές εμπειρίες", προσπαθεί να αναβαθμίσει το σκεπτικό του, αλλά δεν είναι ρητός σε ποιους αναφέρεται, παιδιά ή ενήλικες, σαυτόν που θα εξελιχθεί σε καλλιτέχνη ή σαυτόν που βιώνει μέσω της εκμάθησης, μιαν ανάπτυξη εφαπτομένη των τεχνών;
Αφού είναι δύσκολο να ορίσει κάποιος την δημιουργικότητα, πώς τίθεται το ερώτημα α: Τι αποφέρει ως αποτέλεσμα. Εννοείται ότι ο μαθητής πρέπει να αυτοσχεδιάσει. Ερώτημα β. Το κείμενο αναφέρει μόνο την δημιουργικότητα μέσω τεχνών, κλείνοντας την πόρτα στον π.χ. άριστο σκακιστή.
( Για τον σχολιασμό, Ανδρέας Βεργιόπουλος). Ευχαριστώ τις Αργολικές ειδήσεις, για την φιλοξενία τους.















